Forum > Algemeen Forum

Vakbeurs Theatertechniek - Ahoy Rotterdam

(103 reacties. Pagina 7 van 11)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
18-1-2006 12:06

Dj Nathan schreef:

Ik heb de folder van lightco hier liggen maar er staat niks over de reikweidte van het systeem. Moet ik denken aan 20m 100m 200m 1km?
Kan jij het me vertellen.
Hoeveel kilometer wil je ermee afleggen?
Er bestaat ook nog zoiets als en website wink ;) wireless DMX
Wireless DMX supports a distance up to 20 kilometres between each repeater.
Martin.
kvm entertainment
BarbaraStandaard Lid
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
18-1-2006 12:12
20 kilometershocked 8O

potverdorie dat is me wel een eindje!
Potverdorie
DeWitStandaard Lid
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
18-1-2006 13:17

Victor schreef:

Ik ben gisteren op de beurs geweest. Relaxte sfeer als altijd en leuke dingen. Maar het zou me niet verbazen als ze in de toekomst iets gaan doen om drive-in show "gassies" te weren. Dat is duidelijk niet de doelgroep (hoewel Highlite er ook stond met allerlei DAO-soulletjes).
Lijkt me niet zo lastig, gewoon verlangen dat men een kvk-uittreksel meebrengt.
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
Big bangVIP Lid
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
18-1-2006 13:21
Ik denk dat entré heffen ook al een hoop scheeld. En hoe doe je dat dan met bijvoorbeeld medewerkers van een schouwburg? Moeten die allemaal een KVK uitreksel meenemen? Wat wel kan is nattuurlijk dat ze kaarten moeten bestellen via hun bedrijf / organisatie...
It's time to play the music, It's time to light the lights..
JurrieStandaard Lid
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
18-1-2006 16:19
Je houdt mensen toch niet tegen... zijn trouwens ook genoeg mensen die bij de KvK zijn ingeschreven die je er ook niet wilt hebben.

Denk je dat iemand last heeft van die mensen? Als ze niet met ze willen praten/dingen willen uitleggen doen ze dat toch niet?
CalipsoStandaard Lid
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 6-10-2024
18-1-2006 17:16
Ik ben er vandaag ook geweest..
was wel mooi om allemaal een keer te zien maar niet echt mijn richting.. Toch heel interessand allemaal en we werden bijna overal aangesproken shocked 8O
wat een onzin in dit vak
LarzzzieStandaard Lid
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
18-1-2006 17:56

Dj Nathan schreef:

larzzzie schreef:

- Bij lightco interessant verhaal over het wireless DMX gebeuren
Ik heb de folder van lightco hier liggen maar er staat niks over de reikweidte van het systeem. Moet ik denken aan 20m 100m 200m 1km?
Kan jij het me vertellen.
Ik ga morgen maar heb waarschijnlijk maar 2 uur de tijd dus....
Deze meneer had het erover dat ze in de UK tests hebben gedaan en later ook echt ingezet in een project in heel londen. Hierbij moest alles worden aangelicht. Voor het gehele centrum gebruikte ze 4 kastjes als ik het goed heb, dus reken maar uit... Kilometer zou 'ie makkelijk redden. Het is een mooi, en zeker slim systeem!
Je kan altijd even bellen/mailen naar deze mensen,ze zijn erg enthausiast over het systeem en willen je er graag wat over vertellen! happy :)
Victor JuniorStandaard Lid
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
18-1-2006 18:04
Ben er ook geweest vandaag, mooie overzichtelijke beurs en niet absurd druk. Heb een hoop informatie kunnen verzamelen over verschillende soorten podiumelementen (moest ik voor school ff research naar doen ;-)). Ik werd ook nog aangesproken door iemand die ook lid was van t forum, alleen hij vertelde me dat ie alleen leest en vrijwel niks post. Voorderest geen bekenden gezien (Jeroen, ik had zooo graag je nieuwe telefoon willen zien laugh :D ).
Voorderest op de beurs inderdaad ook een hoop led techniek, de output begint nu echt ergens op te lijken. Wel zag je duidelijk verschil tussen de "highlite" leds en de "duurdere" (bv lagotronics) leds. Maargoed, dat verklaart wel het verschil in prijs. Wel wat mensen zien rondlopen waarvan ik dacht "wat doen jullie hier"... Inderdaad voor mensen die puur met draaien en drive-in bezig zijn niet echt iets. Maar al met al een geslaagde beurs.
Waar zit de cut op dit apparaat?
DeWitStandaard Lid
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
18-1-2006 19:36
Podiumelementen was genoeg over te vinden. Vooral die kleine rond dingetjes, perfect. Daar is nu ook een order voor uitgegaan, hartstikke leuke kleine danspodiumpjes.
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
MisterBoemStandaard Lid
Sinds: 15-2-2005
Laatste: 26-3-2009
18-1-2006 20:05
Tja die mensen hou je niet buiten natuurlijk. Het is al heel duidelijk dat je als drive in niet naar de theaterbeurs moet gaan, als ze dan toch gaan moeten ze dat zelf weten. Maar bij alle stands wilde de mensene echt wel iets vertellen ook aan mensen die er weinig verstand van hebben had ik het idee. Mischien dat dat vandaag de laatste dag wat minder was. En tja het idee van idereen met een KVK binnen laten lijkt me ook geen goed idee. Wat als vaste technicus bent bij een theater of bedrijf in de licht/geluid/visual bizz, dan sta je daar aan de deur. Zoals het dit jaar was, was het wel goed het was echt niet zo druk en met die drive in gastjes/gasten vondt ik het zelf meevallen. Ze zullen er vast zijn. maar ik denk eerder om ervaring op te doen/ een kijkje te nemen in een andere tak van de bizz.
Bas is een gitaar, Sub is een kast waar lage fq uit komen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)