Forum > Algemeen Forum

Vakbeurs Theatertechniek - Ahoy Rotterdam

(103 reacties. Pagina 5 van 11)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
16-1-2006 20:44

Dj Nathan schreef:

Hoe was de HPA stand?
Ik zou om 3 uur klaar zijn vrijdag maar dat werd 8 uur shut up :X
Ik heb het eindresultaat nog niet gezien ik ga woensdag.
Pfoe, goeie vraag laugh :D Niet echt gezien, hadden geen wereldse-producten die ik per se moest zien. Zal woensdag nog even opletten wink ;)
Light Image
Dj fleurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 24-3-2010
Berichten: 391
16-1-2006 20:50

CyberDance schreef:

de WERELD-PRIMEUR van de nieuwe Martin TW1

Een wereldprimeur die op de LDI al gepresenteerd is/zou worden? Of was tie toen nog niet af shut up :X En een kop met tungsten lampie bestaat toch ook al langer dan vandaag (Vari*lite?) Mare ik ben wel benieuwd. Ik ga morgen (dinsdag dus) wellicht ff rondje doen daar.
wat is een kop met tungsten lampje?
 
DjlaakieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-9-2004
Laatste: 14-4-2011
Berichten: 25
16-1-2006 21:31

CyberDance schreef:

Ik ga morgen (dinsdag dus) wellicht ff rondje doen daar.
Ik ga waarschijnlijk morgen er weer heen. Heb nog wat dingen gehoord van mensen die ik moet zien. Heb alle stands gehad maar eigelijk nergens opgelet. Dus tja, dan nog maar een keer er heen om het te bekijken. Zit alleen te twijfelen of het die 10 euro wel weer waard is van het OV.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
16-1-2006 21:35

djlaakie schreef:

CyberDance schreef:

Ik ga morgen (dinsdag dus) wellicht ff rondje doen daar.
Ik ga waarschijnlijk morgen er weer heen. Heb nog wat dingen gehoord van mensen die ik moet zien. Heb alle stands gehad maar eigelijk nergens opgelet. Dus tja, dan nog maar een keer er heen om het te bekijken. Zit alleen te twijfelen of het die 10 euro wel weer waard is van het OV.
Het is een echte theatertechniek-vakbeurs. Da's niet lullig bedoeld, maar disco-jongens lopen er niet rond, het is echt theatertechnisch-gericht of tenminste professionele-productie-gericht. Kan dus HEEL goed zijn dat er voor een groot deel van de New-Liners echt geen interessante producten en bedrijven staan.

Je hebt alle stands gehad, maar eigenlijk nergens op gelet. Wat heb je dan gedaan vandaag? shocked 8O wink ;)
Light Image
DjlaakieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-9-2004
Laatste: 14-4-2011
Berichten: 25
16-1-2006 22:01

JeroenVDV schreef:

djlaakie schreef:

CyberDance schreef:

Ik ga morgen (dinsdag dus) wellicht ff rondje doen daar.
Ik ga waarschijnlijk morgen er weer heen. Heb nog wat dingen gehoord van mensen die ik moet zien. Heb alle stands gehad maar eigelijk nergens opgelet. Dus tja, dan nog maar een keer er heen om het te bekijken. Zit alleen te twijfelen of het die 10 euro wel weer waard is van het OV.
Het is een echte theatertechniek-vakbeurs. Da's niet lullig bedoeld, maar disco-jongens lopen er niet rond, het is echt theatertechnisch-gericht of tenminste professionele-productie-gericht. Kan dus HEEL goed zijn dat er voor een groot deel van de New-Liners echt geen interessante producten en bedrijven staan.

Je hebt alle stands gehad, maar eigenlijk nergens op gelet. Wat heb je dan gedaan vandaag? shocked 8O wink ;)
Tuurlijk wel opgelet, maar niet echt specifiek naar producten gekeken.
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
16-1-2006 22:20
heerlijk dagje er rond gelopen, mooi wat geouwehoert! vooral over livemixers. meeste bedrijven staan niet te springen om mij, die ofwel alleen interresse heeft ofwel misschien ooit ergens er eentje van koopt. maar sommige stands wisten me toch aardig wat te vertellen over bepaalde producten. en een nieuw gratis filter waaiertje is altijd mooi :P
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
16-1-2006 22:31

maurice schreef:

heerlijk dagje er rond gelopen, mooi wat geouwehoert! vooral over livemixers. meeste bedrijven staan niet te springen om mij, die ofwel alleen interresse heeft ofwel misschien ooit ergens er eentje van koopt.
Vooral gericht op bedrijven en theaters/theatergezelschappen inderdaad.

Ach, met vistitekaartje zwaaien en een volmondig "JA" kunnen antwoorden op de vraag naar KVK-inschrijving in verband met inkoop-mogelijkheden, doet een hoop laugh :D wink ;)
Light Image
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
16-1-2006 22:34

JeroenVDV schreef:

Ach, met vistitekaartje zwaaien en een volmondig "JA" kunnen antwoorden op de vraag naar KVK-inschrijving in verband met inkoop-mogelijkheden, doet een hoop laugh :D wink ;)
Niet overdrijven Jeroen, dat was alleen bij de sennheiser stand waar je een microfoon wilde aanschafensneaky :V
Potverdorie
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
16-1-2006 22:37

barbara schreef:

JeroenVDV schreef:

Ach, met vistitekaartje zwaaien en een volmondig "JA" kunnen antwoorden op de vraag naar KVK-inschrijving in verband met inkoop-mogelijkheden, doet een hoop laugh :D wink ;)
Niet overdrijven Jeroen, dat was alleen bij de sennheiser stand waar je een microfoon wilde aanschafensneaky :V
En bij de kloon-van-Universal-Effects-stand.. Ook bij Licht&Zo wink ;)
Light Image
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
16-1-2006 22:40
Ach, beetje offtopic.

Maar je hebt gelijk in het feit dat het misschien niet echt een beurs is voor de meeste forumleden. Niet het gemiddelde drive-in werk zeg maar.

Buiten dat feit om, erg gaaf om eens gezien te hebben, volgende keer weerlaugh :D
Potverdorie

Terug naar forum Reageer (zonder quote)