Forum > Newbie Forum

Tascam cd302 kopen?

(15 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
4-12-2005 13:42
Veel aanbieders weten heel goed hoe ze iemand die te eager overkomt over de streep moeten trekken. Ik ben zelf ook eens flink belazerd met een Pioneer CDJ-500MKII. Die jongen vertelde me nota bene dat-ie voor een Pioneer repaircenter werkte, en NOG wilde ik die speler ZO graag van hem kopen dat ik alle rode lampjes in mijn kop negeerde. De prijs was geen koopje...

Pas nadat een playtoets lam werd, en ik de speler openschroefde, kwam ik erachter dat er een grote hoek van de printplaat was afgebroken, en dat de hele boel aan elkaar hing van gesoldeerde bypasses.

Gewoon altijd blijven bedenken wat je zelf wilt, wat je eisen zijn aan een apparaat en wat je er voor over hebt. Zodra je uit enthousiasme hiervan af gaat wijken, ben je een gemakkelijke prooi voor afzetters.
Marc EbbersStandaard Lid
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
4-12-2005 14:01
ja dat had ik in dit geval ook. Ik wilde niks anders meer weten, ik wilde alleen maar weten dat deze fantastisch wasashamed :$. De cd-speler zag er qua uiterlijk goed uit( wel van een foto, maar toch). En de teksten Scratch functie, effecten, EnZ. spraken me zo erg aan tot dat ik vanacht er eindelijk eens goed overnadacht en tot dat het forum doorlas. Toen besefte ik dat je beter een cd-speler kan hebben met basis functies die functioneren, dan een met heeeel veel functies waarvan de basis functies niet werken.

Zou niet zo mooi zijn als je dan zo'n uitgebruide cd-speler hebt die tijdens het draaien niet start. Dan ga je gigantisch af dan kun je beter aankomen met een goede basis cd-speler(bv gemini cdj 20).
Focus on the customer and the rest will follow.
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
4-12-2005 14:10

marc.ebbers@zonnet.n schreef:

Toen besefte ik dat je beter een cd-speler kan hebben met basis functies die functioneren, dan een met heeeel veel functies waarvan de basis functies niet werken.
Dat heb je helemaal goed geformuleerd.

Gewoon rustig verder kijken. Zolang je niks vindt, heb je ook tijd om verder te sparen. Er komt vanzelf wel een keer een aantrekkelijke speler voor een aantrekkelijke prijs voorbij, alleen dan is het de kunst om er snel bij te zijn en zonder gedraai een voor de verkoper en voor jezelf aantrekkelijk bod te doen.
Marc EbbersStandaard Lid
4-12-2005 21:26
Ja een beetje oefenen op "normale cd-spelers"kan nooit kwaad, Maar zo gauw ik een voor mij betaalbare, degelijke cd-speler tegenkom. Koop ik hem, alsliefst gemini cdj 20's.
Achja, ik kan ook nog wel even wachten, totdat deze Dure maand voorbij iswink ;)
HendrikStandaard Lid
Sinds: 15-2-2002
Laatste: 12-8-2013
6-12-2005 20:39
Het uiterlijk van deze cd-speler vond ik ook altijd wel bruut. Oudere spelers kun je trouwens het beste laten updaten. Er waren wat problemen met de software. Ik weet niet of dat tegenwoordig nog kosteloos kan, zal wel niet 2e hands zonder bon etc. Dat is dus ook nog een punt om te onthouden.
Marc EbbersStandaard Lid
7-12-2005 09:53
Deze was al upgedate, Maar ik heb toch besloten om een fatsoenlijk functionerende cd-speler te kopen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)