Forum > Off-Zone

Gisteren: helse tocht!

(134 reacties. Pagina 5 van 14)
Moderator(s): Dré
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
26-11-2005 21:03
1 x bewerkt. Laatst door LEDesign op 27-11-2005 16:19
Gisteravond zou ik een band voorzien van licht & geluid, voorprogramma had 's middags al afgebeld, band zelf zou er om 19:00 zijn. Na wat heen en weer gebel besloten om om 23:00 maar af te breken. Vervolgens aan de bar gaan zitten en de band uiteindelijk om 02:00 binnen zien komen, die jongens hadden 12 uur in de file gestaan vanuit Duitsland. Dat vond ik echt sneu voor die gozers.

Vandaag verhuurklusje gehad in m'n woonplaats (Almelo, Overijssel) maar het was weer rampzalig. Gelukkig bood de baas aan dat ik zijn 'auto' even kon lenen (Land Rover Defender, die auto is net een tank en rijd ook zo). Een afstand waar ik normaal 10 minuten over doe, heb ik nu in een half uur moeten doen. Heb onderweg ook nog een gemeente bankje uit de grond gereden, raakte in een slip omdat ik uit moest wijken, tegenligger ree veel te hard de bocht om dus ben ik rechtdoor gegleden, recht tegen een bankje van de gemeente aan. Tja met een auto van minimaal 2000kg en een goede bullbar voorop blijft dat bankje niet staan natuurlijk. razz :p

Hengelo en Enschede zijn helemaal rampzalig had ik begrepen, weet niet tot in hoeverre dat klopt? (Rutger, report laugh :D)

//edit: bericht maar bewerkt, en als je me quote met smilies, doe het dan goed.
Vergeet niet te lachen
DJ DelayStandaard Lid
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
27-11-2005 00:27
Gister moest er een verassings feest gedaan worden voor een vriend van me, die van school gaat. Ik was ruim op tijd aanwezig, alles stond op tijd klaar. Alleen geluid, en mengpaneel met minijack snoertjes, zodat ze zelf mp3 spelers ed aan konder sluiten, zodat ik ook is lekker kon drinken.

Wij waren allemaal klaar, maar van de 50 man waren er na 3 uur maar 10.

Feest was ongelooflijk gezellig, moesten wel alle 10 blijven slapen omdat we onmogelijk terug konden, dus met 10 man voor 50 gedronken!

Alleen wegens vrouwlijke omstandigheden niet aan slaap toe gekomen, ik ben zo erg over mijn slaap heen nu, dat ik hier om 0.27 nog zit te typen, en dus al 40 uur en 27 minuten wakker ben. Zometeen eindelijk eens gaan slapen denk ik! Morge haal ik de apparatuur wel weer op...

(Gister voor school om 7.00 op gestaan... En nu niet moe!)
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
DeWitStandaard Lid
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
27-11-2005 00:32
Gistermorgen mijzelf verslapen, en toen besloten om niet naar college te gaan. Dat is m'n geluk geweest. Toen ik hoorde dat er bij Schiedam problemen waren met het dak, heb ik mijzelf nog een keer omgedraaid. Zo terugkijkend is dat een verdomd goed idee geweest, anders had ik nu nog ergens in den haag gezeten.

Hierzo in Zwijndrecht (Dordrecht) nog geen sneeuwvlok gezien...
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
DJ DelayStandaard Lid
27-11-2005 00:37
Wij hebben gewoon het bier buiten gezet, en door de sneeuw bleef het perfect op temperatuur! Alleen niemand die van buiten kan had zin in een lekker koud biertje, tis ook nooit goed...
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
27-11-2005 06:26
Gatsamme.

500 meter als het compleet hard sneeuwt, als je inmiddels 24 uur wakker bent wegens baan overdag én 's nachts draaien wegens zieke collega-dj, en als je naar huis moet op de fiets met twee CDJ-100-spelers, een tas met 80 platen en een koffer met 300 cd's....

500 meter is dan gewoon te ver. Zonder sneeuw ook, maar nu zeker.
Hoogste tijd om eens te gaan pitten, grmbl.
JelmerStandaard Lid
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 19-11-2024
27-11-2005 09:46

Dj Mark schreef:

goede t*rkenvanger laugh :D)
Sorry?

DJ Delay schreef:

Alleen wegens vrouwlijke omstandigheden niet aan slaap toe gekomen,
Gefeliciteerd laugh :D

Sylvia schreef:

als je inmiddels 24 uur wakker bent wegens baan overdag én 's nachts draaien wegens zieke collega-dj,
weltrusten

deWit schreef:

Zo terugkijkend is dat een verdomd goed idee geweest, anders had ik nu nog ergens in den haag gezeten.
Je was van harte welkom geweest, heb een bijzonder comfortabele bank razz :p
The return of the BoomBap
Dj NathanStandaard Lid
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
27-11-2005 11:01
Apeldoorn was vrijdag rampzalig. Ik loop nu stage bij een groot verhuur/productie bedrijf. (https://www.alphagroep.nl) En echt alle transporten gingen niet door. We zouden van HOF audio een meyer sound setje krijgen die reden niet. We zouden naar rentall moeten voor wat mac 300's en spiegelbollen. Niet te doen. geluidsmant was bij showtex doeken geweest en wat om 11.00 vertrokken en om 17.30 nog niet in apeldoorn. En toen viel er om 16.45 ook nog eens de stroom uit dus server plat, hele rentall manegment system plat.
Kortom een leuke dag. Binnen apeldoorn ook hopeloos setje afleveren bij schouwburg normaal kwartiertje nu 2.5 uur shocked 8O .
Pearl 2000 in da house!!
YoghurtStandaard Lid
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
27-11-2005 11:52
Gisteren maar net aan thuis gekomen, was bar en bar slecht op de wegen. Van Maarsbergen naar Almere gereden met 70 km p/u gemiddeld, dwars door de hevige sneeuwval met een volle bus. Was weer goed glibberen en glijen geblazen...

Bah
DJ DelayStandaard Lid
27-11-2005 12:14
70 gemiddeld vind ik heel knap! Een vriend van mij wilde naar het feest fietsen, dat is een kwartiertje. Na 2 uur belde hij op, ik ben Bijna op de helft!!! Hij is opgepikt door een andere vriend van me, die net toen hij langs kwam vast zat met de auto. Een andere gast moest vanuit Zaltbommel iemand uit Waardenburg ophalen, duurt ongeveer 3 minuten. Na 3 uur gereden te hebben, hadden ze het stukje Zaltbommel-Waardenburg gehad, en reden ze net de A2 weer op, terug naar Zaltbommel. Ze zijn uit gestapt, en over de snelweg terug gelopen naar huis. Er stonden 3 vrachtwagens vast, en probeer die maar eens los te duwen!

Van de mensen die op het feest aangekomen zijn, hebben we de helft van de auto's weg moeten duwen!

Bij ons was het dus precies andersom, de organisatie was er, en alles was klaar, alleen de gasten waren nergens te bekennen...

De mensen die laptop met muziek, mp3 spelers en discman's mee zouden nemen (zodat ze zelf de muziek konden aansluiten op de installatie, en ik een keer kon feesten), waren allemaal onderweg, en zijn nooit aangekomen. Zelfs de cadeaus niet...
Gelukkig had iemand een mobieltje met muziek, en een volle accu, en daar hebben we het de hele avond mee gedaan. Voldoende koud bier, dus was een geslaagd feest!
RutgerLANStandaard Lid
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
27-11-2005 13:03

Dj Mark schreef:

(Rutger, report laugh :D)
Het is hier (Hengelo ov) werkelijk nog steeds een ramp. Plm 20cm sneeuw, en er zit een heleboel sneeuw vastgevroren.
Het schijnt dat ze in Haaksbergen geen stroom hebben, door een inschattingsfout van de Essent. Dus ben benieuwd wat Ruud Schepers, die in Haaksbergen woont, hierover kan zeggen.

Gister reden de treinen wel weer gedeeltelijk in Twente. Tenminste, kon heen én terug naar Haarlem laugh :D

Het begint hier nu net iets te dooien. Het rare is dus dat ze in het Noorden nergens last van hebben, en weten dus ook niet waar je nu over zit te 'lullen' wink ;).

Terug naar forum Reageer (zonder quote)