Gisteren: helse tocht!
(134 reacties. Pagina 1 van 14)Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 5308 | 26-11-2005 11:15 |
Gisteren (vrijdag 25-11) hadden we een klus in Arnhem, een schoolfeest dat om 19:30 begon. Normaal gesproken een ritje van 2 uur met de vrachtwagen. Eigenlijk wilde ik de boel maar afbellen, vanwege de weersvoorspelling, maar uiteindelijk zijn we toch maar die kant op gereden. Hier aan de kust waren er rukwinden met fikse regenbuien en onweer. Niet echt lekker. Vertrek om 13:00 (we hadden dus al rekening gehouden met flinke vertraging!) vanuit Heemstede en eigenlijk ging het eerste stuk best goed. Wel wat drukte op de A10, de A9 en de A2. De echte ellende begon zo'n 30 km voor Arnhem. Zware sneeuwval en een volledig stilstaand verkeer op de A26. Over die laatste 30 kilometer hebben we uiteindelijk bijna 4 uur gedaan. Om 20:15 kwamen we op de plaats van bestemming. Razendsnel uitgeladen en opgebouwd in een volle zaal (wat heb ik daar een hekel aan!) en er toch nog wat leuks van gemaakt. Gelukkig ook alle begrip bij de klant, die wel zag dat dit gewoon overmacht was. De terugweg ging beter: feest om 11:45 afgelopen, 01:00 vertrek en om 03:00 de vrachtwagen uitgeladen in Heemstede. Da's het betere werk! Nog meer mensen met fileleed op zwarte vrijdag? | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
YoghurtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-8-2002 Laatste: 6-8-2023 Berichten: 904 | 26-11-2005 11:20 |
File-leed nog niet eens zozeer, probeerde gister alleen me auto in te komen. En wat denk je, de straat had geen goede afvoer en het water stond tot boven me wielkas aan de bestuurderszijde, dus ik moest via de andere kant instappen. Vervolgens er erg lang over gedaan om van Hilversum bij Laren te komen. Wel spijtig dat dit land gewoon simpelweg niets kan hebben kwa weersomstandigheden. | |
SjapperStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-11-2003 Laatste: 19-7-2012 Berichten: 376 | 26-11-2005 11:52 |
Heb wel respect voor je Victor, dat je niet hebt afgezegd (en idd, opbouwen in een volle zaal ) Gisteren gelukkig niks bijzonders meegemaakt (Zwolle - Groningen vaak goed te doen). Maar zat op een gegeven moment bij een jongen in de bus die 7,5 uur heeft gereisd om van Rotjeknor naar Groningen te komen | |
Beauty hides in the deep | |
YoghurtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-8-2002 Laatste: 6-8-2023 Berichten: 904 | 26-11-2005 11:56 |
Sjapper schreef: Heb wel respect voor je Victor, dat je niet hebt afgezegd (en idd, opbouwen in een volle zaal )Gisteren gelukkig niks bijzonders meegemaakt (Zwolle - Groningen vaak goed te doen). Maar zat op een gegeven moment bij een jongen in de bus die 7,5 uur heeft gereisd om van Rotjeknor naar Groningen te komen | |
Wesley vd HStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-11-2002 Laatste: 23-11-2014 Berichten: 397 | 26-11-2005 12:00 |
Gisteren avond standaard klusje voor me, draaien in een jongerencentrum. Normaal kwartiertje rijden nu een DIK uur. Daar aangekomen werd gezegd neem je cd spelers en cd's maar mee naar binnen het zal wel slap worden, en inderdaad halverwege avond is besloten te stoppen. Onderweg nog een vrachtwagen tegengekomen die vast stond, en een auto. Die overigens spontaan geholpen werd door drie man, zelfs iemand in een net pak . Zelf vind ik trouwens opbouwen in volle zaal niet zo HEEL erg, het enige wat iritant is is dat je op alles moet letten en niet echt de ruimte hebt... | |
BarbaraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-6-2005 Laatste: 30-9-2009 Berichten: 439 | 26-11-2005 12:00 |
Gister was het de bedoeling om naar belgië te gaan, maar ik was het watje dat geen zin had om 300 uur in de file te staan | |
Potverdorie | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 26-11-2005 12:01 |
Ik heb het treinleed tussen mijn woning in Utrecht en mijn werk in A'dam maar omgezet in hopen bier en tapas en ben met wat vrienden die ook in Amsterdam werken tot 23 uur de kroeg in gedoken. Daarna reed alles weer redelijk normaal (en was ik bovendien lam genoeg om mij er verder niet meer zo heel erg veel van aan te trekken). Op Utrecht was het trouwens een grote puinhoop. Echt sneu voor de mensen die verder moesten dan Utrecht. | |
RutgerLANStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-1-2005 Laatste: 5-2-2019 Berichten: 387 | 26-11-2005 12:34 |
De HCC dagen waren gister in Utrecht. Gewoon niet normaal, zo druk. Ik ben zelf dus ook gelukkig niet geweest. Ik wou gisteravond van Hengelo naar Haarlem om mijn nieuwe Denon DN-S3000's op te halen. Toch maar niet gedaan. Vandaag neem ik de gok dat alles goed gaat, zoniet, moet ik een nachtje verblijven in een crisis centrum oid. Hier in het Oosten is het gewoon crisis. Plm 20cm sneeuw. Niemand kan met de auto weg, alles zit vast. Zelfs fietsen is onmogelijk. Auto's vastgevroren of ingegraven op parkeerplaatsen. Crisis... Naja de kans dat ik moet overnachten, zijn ze wel waard. | |
DutchspidersStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-10-2003 Laatste: 5-10-2009 Berichten: 148 | 26-11-2005 12:38 |
Bij het bedrijf waar ik werk zijn 2 vrachtauto's gisteravond gestrant. Ze zijn nu nog steeds niet terug. Zal wel lekker koud zijn geweest in de cabine | |
Ik wil later sterven in mijn slaap,net als mijn grootvader.Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus. | |
SandervandermaatStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2004 Laatste: 23-4-2007 Berichten: 520 | 26-11-2005 12:39 |
Gelukkig ook alle begrip bij de klant, die wel zag dat dit gewoon overmacht was. eigenlijk zou zoiets gewoon als normaal gezien moeten worden, maarja ik ken (sinds gister) genoeg mensen die absoluut geen begrip hebben als je 2 of zelfs 3 uur te laat komt om een verhuzing uit te voeren. gisteren tot 7 uur gewerkt en dat alleen maar omdat mensen neit snappen dat je niet over die auto's heen, (nouja het KAN wel maar of het verstandig is ) | |
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril |