Op 23 oktober DJ snuffelmarkt
(128 reacties. Pagina 13 van 13)Moderator(s): Dré
BarbaraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-6-2005 Laatste: 30-9-2009 Berichten: 439 | 24-10-2005 23:21 |
wat een zooitje bij de laatste foto van de drie die gepost zijn | |
Potverdorie | |
DJ JBStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 24-10-2005 Laatste: 17-5-2010 Berichten: 191 | 24-10-2005 23:51 |
Jurrie schreef: Zaterdag ochtend schijn ik die gasten van de Spacecompany nog gezien te hebben...Ze reden bij Barendrecht met een aanhanger met een zeiltje eroverheen... dacht dat het een ufo was Bij het stoplicht met een collega staan tuuteren bestuurder van de bus keek nogal vreemd. Klopt, herinner ik me nog! Ik zat helemaal rechts in de wagen, maar kon het ook zien. We dachten dat het twee auto's met jongeren waren die elkaar op vrij aparte wijze gedag wilden zeggen. Klein wereldje! Anyway, wij stonden dus ook op de beurs (ik als sleepkever en plaatjesdraaier). Was erg gezellig! Jammer dat het aantal standhouders tegenviel. Mede daardoor zal het bezoekersaantal ook tegenviel. 1ste helft viel weinig te klagen, maar eind van de dag waren het vooral mede-standhouders die voorbij kwamen. Volgens mij is het een beetje een vicueuze circel: weinig stands en weinig bezoekers. Discobeurs mag zich eerst bewijzen, net zoals de PA-markt al heeft gedaan. Volgend jaar beter dus! (En ik hoorde van Jan Peter al dat PA-markt op 26 maart erg apart gaat worden (ik verklap niets), vanwege het 10-jarig jubileum, dus noteer 'm vast! ) Over de bol: ja, hij is in iedere zin van het woord onvermijdelijk. Ik kan mij best voorstellen dat hij ietwat kitch worden gevonden (las ik ergens halverwege dit topic), maar hij doet het toch altijd goed op Dance Classics Parties! Blijft een sfeermaker. Dat deurtje is idd ruk, maar dat had verholpen kunnen worden als we de staalkabel van de lier iets hadden laten vieren. Dan kon de deur verder open (alleen niet meer dicht) en was het beter te doen. Ook de backdrop vlak erachter was voor in-/uitstappen niet handig. Het plaatje mocht er uiteindelijk best wel zijn! Een strakke stand, de hoogste van alle stands (5 cm over onder het plafon, zonder dat we dit hadden berekend van te voren) en een leuke invulling met 4 headjes van DTS. Eigenlijk was het de bedoeling dat het vol zou hangen met LED-apparatuur, maar de importeur van dat merk had op het laatste moment afgezegd. Waar ik het mee eens ben, is dat het jammer is dat iedereen er een decibelgevecht van ging maken. Vooral die DJ-workshops om de hoek maakten behoorlijk wat herrie met hun stackjes. Maar ook de jongens van PC DJ konden er wat van (ze zouden eigenlijk koptelefoons meenemen). Verder nog wat rare dingen gezien (behoorlijk eng uitziende zelfbouw overspanningen) en weinig spetterende producten in de verkoop. Maar dat mocht de pret niet drukken! Waarom Space Company zich wilde presenteren? Voor de exacte uitleg moeten jullie bij DerkJoost Linden zijn, want het is zijn bedrijf. Waar het op neer komt: vroeger ging het bedrijf schuil onder een andere naam, maar een tijdje terug is de bezem er doorheen gegaan. Nu een nieuwe naam, deels nieuwe medewerkers, veel nieuw spul en veel nieuwe shows! Kortom: een vrijwel nieuw bedrijf. De zaken zijn nu wel zo'n beetje op orde, het bedrijf is intern ook weer goed op poten en nu is het moment aangebroken dat we ons goed aan de buitenwereld presenteren. "Hallo, dit zijn wij en dit kunnen wij allemaal realiseren." Ik heb 't erg naar m'n zin gehad en na afloop heerlijk chinees gegeten. Ik kijk uit naar de volgende keer. | |
Lichtje erbij? | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 25-10-2005 00:12 |
Stand zag er leuk uit inderdaad. Maar.. Leuk dat een bedrijf zich wil presenteren en laten weten aan "de wereld" dat ze er weer staan met een nieuw gezicht. Echter, laten nou net op z'n discobeurs 99% concurrenten rondlopen aan wie je het nou niet had hoeven melden dat jullie bestaan. That's my point. | |
Light Image | |
DJ JBStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 24-10-2005 Laatste: 17-5-2010 Berichten: 191 | 25-10-2005 01:25 |
Je hebt deels gelijk. Inderdaad staan er veel concurrenten die net zo lief grote feesten neerzetten. Maar we zijn een veelzijdiger bedrijf dan dit. Wij zijn bijvoorbeeld ook een dealer van DTS (daarom stonden ze ook bij ons in de stand). PC DJ weet ik niet 100% zeker, zou ik na moeten vragen bij de grote baas. Daarnaast hebben we een professionele hout- en metaalzagerij. Alle denkbare flightcases kunnen in korte tijd worden gefrabriceerd. Links naast de bol stonden dan ook een aantal kisten ter demonstratie opgesteld. Helaas waren we vergeten briefjes hierover op te hangen en hebben we dus heel wat mensen moeten teleurstellen met: "Nee sorry, deze Atomic is/scans zijn niet te koop." Verder konden we een aantal oude kistjes en apparaatjes te koop aanbieden om het magazijn op te ruimen. | |
Lichtje erbij? | |
RutgerLANStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-1-2005 Laatste: 5-2-2019 Berichten: 387 | 25-10-2005 01:38 |
@Jurjen, Jullie hadden de stand met de vele truss? Eigenlijk wel jammer, want er hing bijna niks, tot niets in ... (of heb ik mij verkeken?) Ene, hoe bevallen die confettie shooters? | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 25-10-2005 10:56 |
foxy music schreef: Maar als jij je geluidsset daar op de beurs te koop aanbied ,dan probeer je er toch het beste uit te halen,om de evt kopers te overtuigen.Dit leek helemaal nergens op. Daarom deze stelregel: De meest belangrijke component van een geluidsinstallatie wordt bij aanschaf niet meegeleverd (slavernij is immers reeds lang geleden afgeschaft)... | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
SpaceyDeeJStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-12-2003 Laatste: 7-6-2013 Berichten: 144 | 25-10-2005 21:05 |
1 x bewerkt. Laatst door Victor op 25-10-2005 23:39 Jurrie schreef: Zaterdag ochtend schijn ik die gasten van de Spacecompany nog gezien te hebben...Ze reden bij Barendrecht met een aanhanger met een zeiltje eroverheen... dacht dat het een ufo was Bij het stoplicht met een collega staan tuuteren bestuurder van de bus keek nogal vreemd. Je leest tegenwoordig van die vage dingen :P Maar nee, dat waren wij, in overleg met de organisatie (Companion Events) zouden wij al een dag eerder bouwen zodat de overige standhouders geen last van ons zouden hebben. Ik heb overigens een erg leuk weekend gehad, wel erg zwaar ! zeker in deze periode dat het ene schoolfeest zich met de andere toneel voorstelling afwisseld. Edit Mod: Edit door mod En uuh, grote baas ? Neen, noem het gewoon werkgever, maar dat is weer zo;n heftige naam heh. De Ledverlichting is geen importeurschap, maar dit is een keihard nederlands product met een significant grotere licht opbrengst dan de gemiddelde S****T*C spullen. Ook is het zo, dat mocht je een kleur zat zijn na een jaar, je deze module in kan leveren en je 20 procent korting krijgt op een module met een andere kleur. PC DJ gaat idd nu lopen, de DAC 2 controller in combinatie met RED 5,2 en een muziek abbo is goed te verkrijgen, de DAC3 komt helaas mondjes maat binnen en gaat op basis van intekeken. Deze controller werkt alleen met de VRM versie van PC DJ. Ook heb ik begrepen dat er een hoop op stapel staat wat de controller en software betreft, maar daar weet ik verder nog niets vanaf. | |
" Knopjes knopjes knopjes... ik draai graag aan ze... Nieuw stekkie wordt mooier en mooier, 250 meter met moois... " | |
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 5308 | 25-10-2005 23:37 |
Edit Mod: Nog maar eens voor de duidelijkheid: het is niet de bedoeling dit forum te misbruiken voor commerciële doeleinden. Ik heb bovenstaande post daarom aangepast. De volgende keer heb ik een snellere oplossing... | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
DJ JBStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 24-10-2005 Laatste: 17-5-2010 Berichten: 191 | 26-10-2005 00:07 |
RutgerLAN schreef: @Jurjen,Jullie hadden de stand met de vele truss? Eigenlijk wel jammer, want er hing bijna niks, tot niets in ... (of heb ik mij verkeken?) Ene, hoe bevallen die confettie shooters? Zoals al eerder gezegd zouden we een hoop LED-lampen erin hangen, maar het bedrijf die ze zou verzorgen had op het laatste moment afgezegd. En we hebben al ff snel een confetti-shooter uitgeprobeerd en die deed het best leuk. | |
Lichtje erbij? |