Beste koptelefoon?
(205 reacties. Pagina 19 van 21)Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 21-10-2005 09:51 |
Nee hoor, daar krijg je geen commentaar op. Je kunt namelijk wel vinden dat hp's bestand moeten zijn tegen jouw beroerde manier van ermee omgaan, maar je weet zelf ook wel dat daar niks van klopt. Als ik mijn auto met 250 km/u om een boom vouw ga ik toch ook niet lopen zeiken dat ze die auto steviger hadden moeten maken? Iets zegt mij dat je eens kritisch zou moeten kijken naar je op- en afzettechniek. Bij het uit elkaar buigen hoeft echt niet het hele publiek ertussen te passen. Verder, als er één koptelefoon hufterproof is (want daar hebben we het tenslotte over in jouw geval), dan is het de HD25 wel. | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 21-10-2005 10:13 |
Sylvia schreef: Nee hoor, daar krijg je geen commentaar op.Je kunt namelijk wel vinden dat hp's bestand moeten zijn tegen jouw beroerde manier van ermee omgaan, maar je weet zelf ook wel dat daar niks van klopt. Als ik mijn auto met 250 km/u om een boom vouw ga ik toch ook niet lopen zeiken dat ze die auto steviger hadden moeten maken? Ik weet dus ook wel dat het aan mijzelf ligt maar goed, ik denk dat deze het wel wat beter uithoud. Hier kan immers vrij weinig aan kapot... | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
DJ DelayStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-6-2005 Laatste: 5-6-2022 Berichten: 892 | 22-10-2005 12:37 |
En dan durf jij te zeggen dat je er zuinig op bent? Laat me niet lachen, ik heb mijn koptelefoon nog nooit laten vallen (klop klop)!! Ze zijn er niet voor gemaakt om te laten vallen, maar om op je kop te zetten. Als je zoveel HP's verslijt, doe je toch echt iets goed fout hoor!!! | |
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together! | |
Victor JuniorStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-4-2003 Laatste: 18-10-2015 Berichten: 1016 | 22-10-2005 12:39 |
Hij zegt juist dat ie onzuinig is. | |
Waar zit de cut op dit apparaat? | |
DJ DelayStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-6-2005 Laatste: 5-6-2022 Berichten: 892 | 22-10-2005 13:28 |
Sorry, leesfout... ik heb niks gezegt... | |
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together! | |
SkitStandaard Lid Uit: België Sinds: 3-11-2002 Laatste: 13-2-2016 Berichten: 295 | 22-10-2005 14:10 |
Toch commentaar dus Het ligt overigens niet aan mijn op en afzettechniek maar aan het feit dat het ding nogal eens op de grond valt vanaf mijn dj meubel of dat van anderen (in kroegen oid). Al eens geprobeerd minder te zuipen en beter op te letten dan? Wanneer ik ga draaien, zit de hoofdtelefoon ofwel op m'n kop, ofwel in m'n nek ofwel in m'n tas. Feit is dat ooit midden in een gig mijn HP gewoon ineens verdwenen was. Gelukkig geen dure, maar het was toch balen. Sindsdien let ik gewoon beter op. Misschien moet jij dat ook maar eens doen, tenzij je geld met bakken hebt, maar wat maakt het dan nog uit welke HP je neemt. | |
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen. | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 23-10-2005 23:28 |
Helaas moet ik altijd zelf rijden en dus ben ik niet bezopen. Mijn HP kabel heeft vaak ruzie met de kabel van de mic dus als ik de mic pak ligt de HP vaak op de grond... Ook heb ik geen fatsoenlijke plek om de HP aan te hangen, toch nog eens ergens een schroef indraaien oid. Laatst iemand gezien die simpelweg een lijmklem vastmaakte op een handvat... voila, HP standaard Zoiets dus. | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
SkitStandaard Lid Uit: België Sinds: 3-11-2002 Laatste: 13-2-2016 Berichten: 295 | 24-10-2005 14:24 |
YourLiVe schreef: Helaas moet ik altijd zelf rijden en dus ben ik niet bezopen. Mijn HP kabel heeft vaak ruzie met de kabel van de mic dus als ik de mic pak ligt de HP vaak op de grond...Met zoiets bijvoorbeeld, als je een XLR bovenop je mengpaneelhebt zitten natuurlijk. Of met dit heb je wat meer bewegingsvrijheid. | |
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen. | |
DJ DelayStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-6-2005 Laatste: 5-6-2022 Berichten: 892 | 24-10-2005 19:00 |
En als iemand die 2 meter verder, of voor de DJ-Booth ofzo nou iets wil meededelen? Wij gebruiken (ook al hebben de mic en de HP bij ons ook nog wel eens ruzie...meestal verliest de mic...) ze toch gewoon met snoer. En anders wordt het misschien tijd voor zoiets. | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 24-10-2005 20:21 |
YourLiVe schreef: Toch commentaar dusYourLiVe schreef: Het ligt overigens niet aan mijn op en afzettechniek maar aan het feit dat het ding nogal eens op de grond valt vanaf mijn dj meubel of dat van anderen (in kroegen oid).Maargoed, ik ken inderdaad ook wel mensen die op de één of andere manier alles weten te slopen wat ze in hun vingers krijgen. Zijn dezelfden als die buurjongetjes die vroeger al mijn speelgoed molden. Als er al een koptelefoon is, die het eventjes zou moeten overleven, is het de HD25. Maar het feit blijft dat een koptelefoon er niet voor gemaakt is om steeds maar opnieuw op de grond te lazeren, en zo'n ding kost best wat geld. Je zou dus toch kunnen overwegen om wat zuiniger om te gaan met je nieuwe aanwinst. Er is geen enkele dj-booth (en ik heb er een hele hoop gezien, ook hele erge), waar je geen enkele plaats hebt of kunt maken om je koptelefoon neer te leggen. Er zijn in dat opzicht drie zaken die ik direct na binnenkomst regel in de booth: plek voor de koptelefoon, plek voor een glas drinken en plek voor een asbak. Gedurende de avond verander ik die plek niet, dus ik loop weinig kans iets op de grond te knikkeren. | |