Forum > Muziek

Jows - Schizophrenic (Resistance Anthem) Korte preview!!

(102 reacties. Pagina 1 van 11)
Moderator(s): Dré
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
19-10-2005 19:21
Luitjes,

Ik heb de eer gehad om voor Resistance 2 de theme te mogen produceren. Het is een combinatie tussen jump- en hardstyle. Hij is nu als korte preview op de Resistance website te beluisteren:

https://www.resistance-events.nl

Ben benieuwd naar de reacties!
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
SteefStandaard Lid
Sinds: 30-9-2004
Laatste: 6-10-2007
20-10-2005 12:05
Het nummer begint erg sterk, maar als je naar de andere melodielijn gaat vind ik hem een stuk minder worden. Ik zou een andere melodie pakken en misschien het geluid nog wat smeriger maken. Het eerste stuk is geweldig. Beukt lekker.

Maar ja, dat is mijn mening. razz :p
Mixing them up......like this!!!
SandervandermaatStandaard Lid
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
20-10-2005 12:09
ik baal ervan dat ik op me werk geen mediaplayer heb want jouw nummers kennende zal dit wel weer helemaal te gek zijn happy :)
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
Mr_jowsStandaard Lid
20-10-2005 15:23

Steef schreef:

Het nummer begint erg sterk, maar als je naar de andere melodielijn gaat vind ik hem een stuk minder worden. Ik zou een andere melodie pakken en misschien het geluid nog wat smeriger maken. Het eerste stuk is geweldig. Beukt lekker.

Maar ja, dat is mijn mening. razz :p
Thnx! Tjah, eerste stuk ramt er inderdaad lekker in.... Daarna beukt ie ook zeker wel (ook vanwege de rauwe kick). De synth is inderdaad een smaakkwestie, ik hou namelijk wel van melodieuze tracks en daar is de eerste synth niet geschikt voor. De eerste synth komt later uiteraard wel weer terug, maar dan met vocal erdoorheen....
DJ.TStandaard Lid
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 1-11-2024
21-10-2005 14:20
Kan niet anders zeggen dat het erg lekker klinkt (ondanks de iets mindere kwaliteit van het geluid op de site).
Dit zou zo'n nummertje zijn waar ik meteen naartoe zou zappen als hij op een ''lekker-beuken-cd'' uit mijn collectie zou staan. wink ;)
Darth Crossfader
IlikeitloudStandaard Lid
Sinds: 8-7-2004
Laatste: 20-2-2008
21-10-2005 19:37
shocked 8O shocked 8O wowww shocked 8O shocked 8O

ik ben geen hardstyle/jumstyle kenner, maar heb wel eens wat luna/pavo/dana setjes geluisterd...

dit is echt vet man!! sirieus dit klinkt zeer goed, en klinkt ook wel professioneel happy :) .
dat begin is echt pakkend.
melodietje is ook erg leuk, ik vind het juist wel leuk klinken. En die vent die zo wat schreeuwd, wel passend razz :p .

maareh, mr_jows, ik dacht dat je wegens inhoudloze reacties niet meer je producties ging posten op dit forum??

ik ben trouwens wel bang dat ik een verkeerd nummer zit te reviewen, je bedoelt toch het nummer dat je meteen krijgt te horen op de hoofdpagina zodra je op jouw link klikt ashamed :$
het lukt alleen als niemand kijkt...
Mr_jowsStandaard Lid
21-10-2005 21:12
Het is idd het nummer dat je hoort wanneer je op de link klikt! Thnx voor de reacties alvast.

Ik post idd geen gehele nummers meer op het forum. A, omdat ik steeds meer potentieel releasebare tracks aflever en B, omdat geen enkele track perfect is (of te wel, sommig commentaar heb je niets aan.)

Ben blij dat het vocalgebruik nu wel gewaardeerd wordt. TIMMY werd door sommigen een beetje "kinderachtig" gevonden, terwijl ik hem twee weken terug op Bazelinerz draaide en iedereen er daar nog over spreekt... Zo zie je maar ;)
SandervandermaatStandaard Lid
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
21-10-2005 21:27
A, omdat ik steeds meer potentieel releasebare tracks aflever
wel jammer dat ik nu je nummers moet gaan kopen om ze te kunnen luisteren razz :pwink ;)
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
22-10-2005 11:37
Zelfs ik, als zijnde geen-hardstyle-liefhebber vind dit wel lekker lopen.
Volgens mij ga jij het nog ver brengen ...

Groetn & succes
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
Mr_jowsStandaard Lid
25-10-2005 09:39
Ghehehe ;)

Tjah dat hou je altijd, maar zal vanavond hier wel even een filmpje plaatsen van de afgelopen editie van Resistance waarop je mijn track kunt horen. Het was niet zo heel druk meer in de zaal, maar dat mocht de pret niet drukken. Had zowel Schizophrenic als Overload gedraaid (ook op Overload ging men GOED LOS!). The Abyss deed ook nog ff met ons mee (zie je wel in het filmpje). Die vroeg of ie mijn track mee mocht nemen ;)

Er was daar btw een Funktion One Formula Sound FF6000 mixer (Damn, wat een gruwelijk ding, echt veel beter dan Dateq!)
Zaten alleen geen effecten op, maar wel bepaalde filters enzo.

;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)