Forum > Geluid

Nieuw: Numark HDX

(126 reacties. Pagina 3 van 13)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-11-2024
24-9-2005 21:28

Patrick van Vugt schreef:

Maar hoe zit dit nu met de Buma ect.? Want ik dacht dat je geen copien van orginelen van jezelf aan publiek mocht laten horen?
Met een mes mag je niet iemand neersteken. En toch liggen messen gewoon in de winkel. Dit komt omdat je er ook legale dingen mee kunt doen.

Bij deze nieuwe CD-speler is dat niet anders.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
25-9-2005 03:57

DJ Fixit schreef:

Hallo Numark vrienden en vriendinnen..
De HDX staat op onze nieuwe prijslijst voor 1599 ex btw....adviesverkoopprijs.
Na verwachting komt de HDX in november in Europa op de markt.

Groetjes van de importeur.
Dat zou betekenen dat 1599 dus gewoon de verkoop word. Advies - ex btw is namelijk in veel gevallen de werkelijke verkoop prijs (als iedereen zich netjes aan de advies prijs zou houden zou een stukje gear helemaal onbetaalbaar zijn als je naar sommige fabrikanten kijkt).

Naar mijn idee een mooie prijs als je kijkt naar de features en er vanuit gaat dat het apparaat net zo goed/slecht (net hoe je het noemen wil) in elkaar zit als de CDX1.

Even wat anders..... als jullie van de importeur nieuwtjes verspreiden onder website's zijn jullie daar al 2 dagen te laat mee. HDX release plukte ik 2 dagen eerder van de site van skratchworx af namelijk ;-). Maar om het goed te maken mogen jullie straks best een HDX voor een review opsturen ;-) (tenzij men natuurlijk liever genoegen neemt met een 1 pagina review bij meetmusic of nog geen halve bladzijde in het nightlife magazine waar ik na het lezen ervan nog niet weet wat het apparaat nou wel of niet kan..)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ FixitStandaard Lid
Sinds: 9-5-2005
Laatste: 1-10-2005
25-9-2005 11:01
Numark heeft er een handje van apparaten op website te zetten en persberichten te versturen zonder dat er duidelijkheid is over de verwachte productie en levertermijn.
Een voorbeeld daarvan zijn o.a. de HDCD1 en de 5000fx..
Wij als importeur gaan pas lawaai maken als we 99% zeker weten dat de producten
ook daadwerkelijk snel beschikbaar komen.
Bij Numark hebben ze wat dat betreft beterschap beloofd.
De HDX was op PLASA een complete verassing voor iedereen...
Zo hoort dat natuurlijk ook...
Zodra de toestellen leverbaar zijn stellen wij er een beschikbaar aan het forum.
DJ FixitStandaard Lid
Sinds: 9-5-2005
Laatste: 1-10-2005
25-9-2005 11:04
Ik vergeet nog te zeggen, dat gebruiksaanwijzingen in het Nederlands op de
NUMARK.NL website verschijnen zodra het apparaat leverbaar is.
Je kunt dan dus prima bekijken welke funktionaliteit het apparaat heeft.
DJ DelayStandaard Lid
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
25-9-2005 13:16
Zodra het apparaat leverbaar is ja. Als je kijkt hoe lang het duurde met de 5000fx, dan zie ik hem zo snel nog niet komen. Hopelijk maakt Numark het nu goed, en houden ze zich aan de beloofde data.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
VictorVIP Lid
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 19-11-2024
26-9-2005 22:13
Hier een filmpje met een demonstratie door een Numark rep. Eerlijk is eerlijk: indrukwekkend wat er met dit ding kan en pet af voor Numark dat ze dit als eerste voor elkaar hebben.

Nou nog hopen dat het inderdaad goed en betrouwbaar werkt.

In Amerika schijnt het ding nog voor het einde van het jaar leverbaar te worden.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
ReindStandaard Lid
26-9-2005 22:56
Hahahaha kijk die kop van die vent.

Mooie speler verder, zou ik graag eens onder handen nemen voor een review. Is kijken of ik daar de eerste mee kan zijn in de benelux.
Vooral het gedeelte met die hard drive vind ik persoonlijk een geniale vinding. Gewoon 2 HD's mee naar je set en klaar ben je.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
MBFStandaard Lid
Sinds: 23-7-2005
Laatste: 1-6-2006
26-9-2005 23:19
Heerlijk, geen gezeik met buma meer. Ahaha je neemt gewoon 5 originele cd's mee en zegt tsja dit is mijn enigste cd collectie.. Hun hebben toch geen rete verstand dat alles in dat apparaaat zit gepropt laugh :D
Wat?
DannyK78Standaard Lid
Sinds: 23-1-2005
Laatste: 15-7-2010
27-9-2005 00:09

Reind schreef:

Hahahaha kijk die kop van die vent.
Maar hij legt het wel goed uit vind ik, weet goed waarover ie praat, of laat een luisteraar dat in elk geva denken.

haha, ik zou van hem nog wel een 2de hands auto willen kopen.
Niet meer actief in het wereldje, maar kom hier toch nog graag
ReindStandaard Lid
27-9-2005 00:27
Tsja das waar, er zijn ook genoeg fabrikanten die zelf niet eens weten hoe hun eigen producten werken/in elkaar zitten.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)