DJ Expo 2005
(92 reacties. Pagina 8 van 10)Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 28-8-2005 21:52 |
Dat krijg je er nou van als je dergelijke uitspraken doet, Reind schreef: Mietjes :-pMartin. | |
kvm entertainment | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 28-8-2005 23:43 |
Ik was eigenlijk ook van plan vandaag te gaan maar na donderdag, vrijdag en zaterdag rond 4 uur thuis te komen van opdrachtjes toch geen zin meer om nog een keer heel Nederland door te rijden (3x in 1 week vind ik wel genoeg ). Weinig gemist ook zo te lezen... | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
Dj compactStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-1-2004 Laatste: 22-11-2007 Berichten: 117 | 29-8-2005 02:36 |
Companion schreef: https://www.djexpo.nl/gfx/rai1.jpg dit stat dus op de site van de dj expo... wie heeft het gezien ? | |
DannyK78Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-1-2005 Laatste: 15-7-2010 Berichten: 303 | 29-8-2005 08:43 |
Ben ook geweest op de zondag. Kwam vooral zeer ongeinteresseerde standhouders tegen. Werd bijna genlynched door 1 toen ik met een boek dat ik wilde kopen de stand uit liep omdat de standhouder zelf bij de buren stond te kijken. Als ie zich had gerealiseerd dat er niemand was om te helpen op de stand had hij misschien anders gedaan, maar netjes was het niet. Pioneer: wat slecht zeg, die EFX1000 die volgens de site getoond zou worden.... die werd getoond ja. Tussen 2 X DVJ en 1 X DJM 1000. Dus die vierkante meter had alle aandacht en het echt uitproberen van de EFX was er niet bij. Dan denk ik: demonstreer dat ding dan elk uur ofzo, niemand kent hem toch nog! Heb van een standhouder gehoord dat de WC's op de beurzen in Duitsland nog groter zijn. Bij Soundcraft stonden 2 prachtige battle-mixers van Urei (kan het verkeerd hebben). Ik kende dat merk niet, maar wat een prachtige mixers zeg. En mensen die er ook echt goede uitleg over kunnen geven. Maar dat was voor mij het enige pluspuntje. Leuk een stand "over" een website. In de zin van dat de standhouder zegt: ja je moet naar ons DJ-forum toe, die is vet tof, er staat alleen nog niet zoveel. Die vond ik dus compleet nutteloos. Overall: vooraal veel te klein en veel fantasieloze stands. Te weinig om zelf uit te proberen. Volgend jaar zeker niet, ik wil nu een grote beurs bezoeken. | |
Niet meer actief in het wereldje, maar kom hier toch nog graag | |
PietjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-4-2004 Laatste: 30-11-2014 Berichten: 1105 | 29-8-2005 08:51 |
zijn er nog meer van dit soort beurzen in nl? | |
CompanionStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 30-10-2004 Laatste: 11-3-2022 Berichten: 183 | 29-8-2005 09:18 |
dj compact schreef: Companion schreef: https://www.djexpo.nl/gfx/rai1.jpg dit stat dus op de site van de dj expo... wie heeft het gezien ? | |
Op naar de volgende beurs... | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 29-8-2005 10:04 |
Companion schreef: Nee het hing er niet, maar staat wel op de site van de expo... Er wordt een verwachting gewekt...In een beursgebouw heb ik nog nooit movingheads zien hangen, mits er een exposant mee staat. demonstreer dat ding dan elk uur ofzo, niemand kent hem toch nog! Waarschijnlijk diegene die de unit eventueel moet demonstreren ook niet.Bovendien zou het ook nog zo kunnen zijn dat er elders (in het buitenland) wel iemand is die de unit kan demonstreren, en dat brengt natuurlijk een kostenplaatje met zich mee. Dat dan de keuze valt op "we geven geen demo" lijkt mij dan duidelijk. Veelal gaan de echt geinteresseerden samen met de dealer naar de groothandel. Martin. | |
kvm entertainment | |
DannyK78Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-1-2005 Laatste: 15-7-2010 Berichten: 303 | 29-8-2005 10:54 |
KVM schreef: demonstreer dat ding dan elk uur ofzo, niemand kent hem toch nog! Waarschijnlijk diegene die de unit eventueel moet demonstreren ook niet.Bovendien zou het ook nog zo kunnen zijn dat er elders (in het buitenland) wel iemand is die de unit kan demonstreren, en dat brengt natuurlijk een kostenplaatje met zich mee. Dat dan de keuze valt op "we geven geen demo" lijkt mij dan duidelijk. Veelal gaan de echt geinteresseerden samen met de dealer naar de groothandel. Martin. Ok duidelijk wat je zegt Martin, maar laat ik mezelf dan scharen in de groep: behoorlijk geinteresseerd, maar zal niet met de dealer naar de groothandel gaan. Ik heb de DJM 909 met alle effecten van dien. Ik ben daarbij gebonden aan een aantal beperkingen en zie in de EFX 1000 wellicht de oplossing voor de beperkingen. Ik zie mezelf dus wel degelijk als een potentieel koper voor dit apparaat. Maar daarnaast ben ik lui en als ik dan betaal om op een beurs te komen en op de site van de organisatie staat zelfs dat het apparaat zal worden gedemonstreerd (of het was in de zin van: Pioneer intorduceert .....) dan verwacht ik ook wat. Bovendien schrijf jij dat de medewerkers van Pioneer waarschijnlijk zelf ook niet weten hoe het apparaat werkt. Dat zou ik echt belachelijk vinden, dat is simpelweg een kwestie van betrokken zijn bij je product. Ik kan me niet voorstellen dat er bij Pioneer NL geen 5 mensen werken die werkelijk stonden te popelen om de EFX uit te proberen toen ie kwam en de skills hebben om het ding binnen enkele dagen onder controle te hebben. Gemiste kans voor Pioneer, ik zeg niet dat ik de EFX 1000 nu nooit zal kopen, maar de kans dat ik hem werkend bij een collega DJ zie lijkt mij behoorlijk klein en ik zal hem eerst moeten zien werken voor ik een verdere beslissing neem. Je komt toch niet naar een beurs om alleen een apparaat te zien staan, dan kan ik net zo goed een folder bestellen. | |
Niet meer actief in het wereldje, maar kom hier toch nog graag | |
Jeroen GStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-2-2002 Laatste: 10-3-2008 Berichten: 46 | 29-8-2005 11:13 |
Het is jammer dat het zo is over gekomen. De EFX-1000 stond juist op in de booth zodat je zelf makkelijk kunt proberen en we hebben hem bewust niet op het hoofd podium gezet. Ik heb de hele dag rond de EFX-1000 gelopen en heb regelmatig mensen dingen getoond. Ik weet erg goed wat het toestel kan en hoe alles werkt, tevens heb ik regelmatig mensen tips gegeven wat wel en wat niet te doen. Maar wellicht hebben we elkaar gemist. Er waren in ieder geval mensen aanwezig die je er alles over konden vertellen. Jammer genoeg was de DJ Expo matig bezocht en zijn er wat standhouder op het laatste moment afgevallen. Als er dan ook nog een fikse file staat ivm ongeluk/uitmarkt/voetbal waardoor iedereen moeizaam bij de Rai kan komen drukt dat een behoorlijke stempel op de beurs. De eerste dag bleven zelfs de TL balken aan in de zaal.... Gelukkig de tweede dag niet zodat er nog een beetje sfeer was. Ik heb hier wat foto's staan. | |
You'll find me @ djresource | |
DannyK78Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-1-2005 Laatste: 15-7-2010 Berichten: 303 | 29-8-2005 11:21 |
Ok Jeroen, het is een keuze die jullie hierbij hebben gemaakt. Misschien ben ik wel te lui, maar ik ben bij de stand van Denon meer te weten gekomen over hun nieuwe speler (DNS-3500 geloof ik) dan over de EFX 1000. Reden: er werden demo's van gegeven. | |
Niet meer actief in het wereldje, maar kom hier toch nog graag |