It's all gone Pete Tong
(28 reacties. Pagina 1 van 3)Moderator(s): Dré
DacideStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-6-2003 Laatste: 31-3-2014 Berichten: 696 | 7-7-2005 11:17 |
Zo, voor de mensen die niet weten waar ik het over heb... "It's all gone Pete Tong" is een film waarbij de Ibiza legende "Frankie Wilde" centraal staat. De film is uitgebracht op een manier waarop het lijkt dat de Frankie echt bestaat.... Dit is dus niet zo. De film beschrijft op een semi- autobiografische manier het leven van Frnakie. Frankie is DE sensatie van Ibiza... elke avond flink neuken, zuipen, snuiven, draaien en erop los leven.. Zoals verwacht kan dit natuurlijk niet lang goed gaan en Frankie wordt helaas op het hoogtepunt van zijn carriere stok en stokdoof. Zodoende komt Frankie in een neerwaartse spiraal terecht met alle gevolgen van dien. Het einde van de film is wel weer lekker verrassend ;) Ik vond het een prima tussendoor filmpje met een aantal zeer lekkere platen erin verwerkt. Als je de film gezien hebt, koop je spontaan van die oordopjes Linkje Wie o wie heeft hem ook gezien? | |
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson | |
RobertoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-5-2003 Laatste: 20-4-2011 Berichten: 976 | 7-7-2005 12:05 |
Draait ie in de bios? Of kan je hem al huren? Zo ja, dan fiets ik er vanmiddag om | |
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes! | |
DacideStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-6-2003 Laatste: 31-3-2014 Berichten: 696 | 7-7-2005 12:14 |
Ik weet dat ie in december 2004 gereleased werd in Amerika. Ik heb hem van een vriend geleend (dvd). [edit] Zojuist eens gekeken op filmtotaal.nl Hier zie ik dat ie oa in Amsterdam enzo draaid in bios. Dus denk ik dat er een aantal selecte bioscopen zijn die deze draaien. | |
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson | |
BazzzzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-1-2005 Laatste: 17-8-2011 Berichten: 240 | 7-7-2005 13:21 |
Hij draait maar in 8 zalen in Nederland.... De kleinere filmhuizen zeg maar... Geen idee waar allemaal precies. Tiësto zit er ook nog een paar seconden in met een soort van achtergrond interviewtje. | |
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen | |
DacideStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-6-2003 Laatste: 31-3-2014 Berichten: 696 | 7-7-2005 23:52 |
Tiesto komt er idd in voor. net als Carl Cox, eigenaar van pacha en amnesia en nog tig andere artiesten. | |
RobertoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-5-2003 Laatste: 20-4-2011 Berichten: 976 | 18-7-2005 18:51 |
Ben erg benieuwd naar de film, weet iemand waar deze te koop is ? | |
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes! | |
TenkaterStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-3-2004 Laatste: 21-12-2019 Berichten: 399 | 18-7-2005 18:54 |
Volgens mij draait hij nog in de bioscoop, dus pas over een tijdje te koop denk ik (tenzij je het uit het buitenland wil halen, dan kan het misschien nog). | |
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek! | |
DacideStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-6-2003 Laatste: 31-3-2014 Berichten: 696 | 18-7-2005 19:37 |
Film draaid idd op enkele plaatsen. Ik heb dan ook een kwalitatief slechte versie gezien (volgens mij gewoon in bios opgenomen met cam)... Maar... om het aan mezelf etisch te kunnen verantwoorden, ga ik de film wel kopen op dvd zodra ie uit is. Zoveel housefilms zijn er niet.. dus die enkele die er zijn kunnen we best kopen :) | |
StefanthiessenStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 31-3-2004 Laatste: 19-9-2007 Berichten: 34 | 24-7-2005 01:38 |
ik ben bezig om hem te kopen op video (deze komt uit amerika) op dvd is hij nog niet verkrijgbaar ik wil hem zo graag zien, maar hij draaid hier ook nergens in de bioscoop dus als iemand weet waar je hem op dvd kan kopen, dan hoor ik het graag!! mvg stefan | |
my style is tiesto style | |
DannyK78Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-1-2005 Laatste: 15-7-2010 Berichten: 303 | 30-7-2005 22:41 |
Heb hem paar weken geleden in de bioscoop gezien. Draaide in Amsterdam ook zeer beperkt en we zaten met minder dan 10 man in de zaal. Ik geef de film een 7, maar dat is vooral zo hoog vanwege het onderwerp van de film. Als je dat buiten beschouwing laat vind ik de film niet zoveel voorstellen, ondanks dat ik alleen maar super recensies heb gelezen erover. Cox en Tiesto komen per persoon niet meer dan 5 seconden in beeld, daar moet je je niets van voorstellen. Ik zal het verhaal niet verklappen, das weer lullig, maar aan het eind is het zeker verassend. Maar verwacht geen spectaculaire DJ scenes waarbij je op het mengpaneel kijkt ofzo, die stukjes zijn echt heel beperkt in beeld gebracht. | |
Niet meer actief in het wereldje, maar kom hier toch nog graag |