Forum > Geluid

Numark 5000-FX

(129 reacties. Pagina 4 van 13)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
11-5-2005 00:29
Vandaag ff snel gespeeld met de Numark mixer... hij maakt de hoge verwachtingen die hier op het forum geschept werden toch niet helemaal waar m.i. Jog wheel voor effecten is inderdaad erg makkelijk en ik vond de scratch en de sonar goed bruikbaar maar de rest wat minder, maar nogmaals, maar kort mee gespeeld. Wellicht beter als je de beattap gebruikt.

Verder zag het er wel redelijk uit, maar een beetje goedkoop allemaal, bijv die VU ledjes (echt numark) en alles voelde ook goedkoop, bijv dat fadertje voor de wet/dry). Zit overigens ook een simpel samplertje op...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Dj peterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-2-2005
Laatste: 24-6-2005
Berichten: 5
12-5-2005 11:06
hejj mensen

als jullie de 5000fx willen testen vrijdag 13 en zaterdag 14 mei
is het open dag bij A&S PRO AUDIO & LIGHT
en daar zal dj rockid (van intersate (numark) ) een demo geven met de cdx'en
en ook de hele vj set van numark
Edit Mod: Dré: Link naar concullega website kun je kwijt in je profiel.


groetjes peter
DJ FixitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-5-2005
Laatste: 1-10-2005
Berichten: 15
12-5-2005 22:19
De Nederlandse gebruiksaanwijzing staat hier
SucksirStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-1-2005
Laatste: 31-5-2012
Berichten: 108
17-5-2005 12:18
Hey dre, ik hoorde dat je waarschijnlijk een exemplaar zou kunnen krijgen om hem te testen. Naar mijn weten was dat van de importeur van Numark die dat in dit topic zei. Ook zou Reind de mixer kunnen testen.

Is daar al enig nieuws van of zijn het alleen maar praatjes?
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
17-5-2005 15:07

sucksir schreef:

Ook zou Reind de mixer kunnen testen.
Waar staat dat?

Ik heb gezegd dat ik er een telefoontje aan zou wagen naar de importeur, heb ik echter nog geen tijd voor gehad en ben het in de tijd die ik wel had straal vergeten. Toevallig dat ik er gisteren aan dacht maar je gaat geen importeur bellen op 2é pinksterdag voor een test exemplaar wink ;)

Zal morgen eens bellen, moet morgen toch een rondje importeurs doen qua belletjes dus dan pak ik Numark ook meteen ff mee.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SucksirStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-1-2005
Laatste: 31-5-2012
Berichten: 108
17-5-2005 15:25
Goed idee van je om die importeur te bellen. Een mooie revieuw is nooit mis. Zeker niet als je Reind heet wink ;)

Verder dacht ik dat als Dre er een zou krijgen, jij ook gelijk je handen er in kan zetten. Dat nam ik uit jullie zeer gehechte samenwerking op wat fronten.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
17-5-2005 16:47
Was het maar zo'n feest dan had ik vandaag bij Dre het halve magazijn leeg geraust voor test gear....

Nee ik krijg geen test gear van Dre, die gear moet namelijk ook verkocht worden en je kunt iets niet als nieuw verkopen als ik er met een schroevendraaier in het lopen frutteletuttelen..... Dan zou het Dre dus geld kosten en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SucksirStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-1-2005
Laatste: 31-5-2012
Berichten: 108
17-5-2005 17:48
Ja dat snap ik heus wel, maar aangezien Dre een testmodel zou krijgen. Dus theoretisch gezien hoeft dat exemplaar niet verkocht te worden, wat inhoudt dat dre gewoon rustig de schroevendraaier erin kan draaien. Wat overigens ook weer inhoudt dat jij hetzelfde kan doen en dus een mooi revieuw kan maken. Capiche... wink ;)

Maja....nu maar wachten op antwoord van die importeur. Volgens mij was het DJ fixet ofzo. Hij was aanvankelijk aardig enthousiast, maar nu zie je hem niet meer, ik hoop niet dat het iets te maken heeft met de kwaliteit van de mixer sad :(
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
17-5-2005 19:19

sucksir schreef:

Maja....nu maar wachten op antwoord van die importeur. Volgens mij was het DJ fixet ofzo. Hij was aanvankelijk aardig enthousiast, maar nu zie je hem niet meer, ik hoop niet dat het iets te maken heeft met de kwaliteit van de mixer sad :(
Importeurs hebben ook nog wel wat andere dingen te doen dan elke dag op een forum te komen denk ik. Volgens mij heeft Henk het al druk genoeg met alles.
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
DJ FixitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-5-2005
Laatste: 1-10-2005
Berichten: 15
17-5-2005 19:34
Hoi Hoi, als ik wat beloof doe ik het ook, dus heeft Dre zijn testexemplaar meteen de volgende dag gekregen..
Als je dus onderdelen zoekt..... laugh :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)