Forum > Geluid

Ik kan er niet meer tegen! brommm

(23 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
Danny25Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2005
Laatste: 5-4-2006
Berichten: 205
14-4-2005 22:55
Over brommen gesproken . na dat ik alles analoog heb gehad met mijn bijaarde parren van 20 jaar heb ik z enu op een dmx controller zitten klopt het dat het dimmmerpack van showteck gaat brommen bij het dimmen ???
Is erg bij met de optie. rechts boven. ik kan nu mijn laaste reacties sneller bekijken dre bedankt
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 6-7-2024
Berichten: 13459
14-4-2005 22:57
Je hoort de filterspoelen trillen. Is op te lossen door ingegoten spoelen te gebruiken MAAR dan zul je een dimmer moeten zoeken die een nulletje extra voor de komma in de prijs heeft staan.

Is dus normaal. Ook huiskamerdimmers hebben vaak niet een ingegoten smoorspoel (en ook die, zelfs van Busch en Jaeger, maken wat herrie.)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Danny25Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2005
Laatste: 5-4-2006
Berichten: 205
14-4-2005 23:06
Okey bedankt dre Ja die bejaarde parren heb ik nog niet onder de auto gelegd ben nog zo gehecht aan ze. :-). Dre heb je al bericht gehad over de filterframes of dat nog door gaat??. Anders gaan ze onder de auto. Of maak ik er koek blikken van .
Is erg bij met de optie. rechts boven. ik kan nu mijn laaste reacties sneller bekijken dre bedankt
MigStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-2-2005
Laatste: 20-12-2008
Berichten: 13
2-5-2005 22:14

Mig schreef:

ik heb ook een klein brom-probleem: soms als ik een plaat draai met nogal een flinke bas erin, krijgt mn linkerspeaker opeens een hele vette brom. Pas als ik even het tulpstekkertje die van mn mixer naar de versterker loopt eruit heb gehaald, is het over. Hoe kan dit en hoe kom ik er van af?

bedankt
Ik denk dat ik erachter ben wat het probleem is: de brom komt op dit moment uit mn linker speaker. Als ik de witte tulpstekker van het linkerkanaal uit mn mixer haal is ie weg. Ik heb net mn naalden omgewisseld (links naar rechts en andersom) en toen kwam de brom dus uit mn rechter speaker. Zou het dus kunnen dat een van die naalden kapot is of niet goed meer werkt?

Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt.
Natural Born Chiller

Terug naar forum Reageer (zonder quote)