Forum > Algemeen Forum

[dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!!

(51 reacties. Pagina 1 van 6)
Moderator(s): Dré
EvelientjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2005
Laatste: 4-5-2005
Berichten: 5
16-4-2005 13:53
1 x bewerkt. Laatst door Sylvia op 16-4-2005 14:23
DRAAIEN OP FREE FUNK FESTIVAL 2005?

24 juli wordt voor de tweede keer het Free Funk Festival georganiseerd in het Julianapark in Venlo! Vanaf 11:30 tot 23:30 uur zullen (inter)nationale artiesten het festival voorzien van de passende zomerse klanken. Dit jaar worden er zo'n 12.000 bezoekers verwacht...

Maar nu het interessante voor de dj's die interesse hebben in de dj contest. Heb jij altijd al de droom gehad om op een groot festival te draaien? Ebeatz.nl biedt je de unieke kans om je kwaliteiten over te brengen op een hopelijk zonovergoten en enthousiast publiek. We zijn dus op zoek naar nieuw talent met een scherp oog voor muziek en goede dj-skills!

Tevens zullen er in de loop van de tijd nog een aantal extra prijzen bekend worden gemaakt, maar het mag natuurlijk duidelijk zijn dat de échte prijs die liveset op het tweede podium van FreeFunk zal zijn!

Flyer

Meld je aan op ebeatz en stuur je mix op!

Voor meer info: De regels!

Edit Mod: Sylvia: link gemaakt van flyer (en afbeelding zonder toegevoegde waarde verwijderd.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
16-4-2005 14:16
op het moment dat jij de mix verstuurt -is/word het eigendom van de organisatie en doe je afstand van de rechten!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn ongezouten mening hierover-
AUB sodehuppeldepup op met dj contest!!
Waar haal je uberhaupt het lef en recht vandaan om dat te stellen!!!
angry
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
16-4-2005 14:25
[Vanuit jullie regels:]
- Op het moment dat je de mix verstuurd is het eigendom van de organisatie en doe je afstand van eventuele rechten.
Dat is inderdaad een regelrechte schande!
Hoe kun je jezelf nog serieus gaan nemen als je met zulke achterbakse zaken af komt? Laat ons hopen dat eventuele kandidaten zeer goed nadenken voor ze ook maar enigszins met jullie gaan samenwerken...
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
EvelientjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2005
Laatste: 4-5-2005
Berichten: 5
16-4-2005 14:39
Ja jullie hebben gelijk. Goed dat jullie er een melding van gemaakt hebben.

Het is al aangepast.

(al had dit ook wat anders gebracht mogen worden)
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
16-4-2005 14:40

fredje schreef:

Waar haal je uberhaupt het lef en recht vandaan om dat te stellen!!!
angry
Ik neem aan dat jij weet hoe men algemeen te werk gaat.
Zo werken vele studio's ook. Stel je eens voor dat het door jou gestuurde nummer aanslaat bij het grote publiek. Dan wordt het zakke vulle .. laugh :D

Bij een "advertentie" verwacht men op dit forum echter een volledig profiel. Iets wat ik hier mis.

martin.
kvm entertainment
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
16-4-2005 14:44
In ieder geval is het een "adverteerder" die het forum ook daadwerkelijk leest en luistert naar de suggesties/klachten, wat ik een goede zaak vind (je krijgt soms van die onzin reclames hier).
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
16-4-2005 14:51
Het veranderen van de advertentie/ flyer wil nog niet zeggen dat dat in werkelijkheid ook daadwerkelijk gebeurd. Is de song die jij instuurt vastgelegd?

Dat de "adverteerder" direct een reactie geeft zegt mij niets, je kan ook kijken hoe lang dit topic nog open blijft wink ;)

Martin.
kvm entertainment
EvelientjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2005
Laatste: 4-5-2005
Berichten: 5
16-4-2005 14:59
We maken hier slechts melding van deze contest om zoveel mogelijk dj's te bereiken die eventueel willen deelnemen. We staan zoals jullie net hebben gemerkt open voor alle suggesties, maar als dit niet ter harte wordt genomen vanuit jou dan is dat jouw eigen mening. Hoe kun je nu al bij voorbaat onze manier van werken in twijfel trekken terwijl we juist al tegemoet komen in jouw opmerking dat een contestregel niet klopt.
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
16-4-2005 15:00

kvm schreef:

Het veranderen van de advertentie/ flyer wil nog niet zeggen dat dat in werkelijkheid ook daadwerkelijk gebeurd.
Dat is zo, maar er wordt tenminste wel iets gedaan met de feedback. De verandering van de advertentie/ flyer is misschien het begin van de verandering van de daadwerkelijke voorwaarden.

kvm schreef:

Dat de "adverteerder" direct een reactie geeft zegt mij niets, je kan ook kijken hoe lang dit topic nog open blijft.
Het zegt mij ook niet zoveel, maar ik zag het even positief: sommige mensen adverteren hier op het forum om zoveel mogelijk mensen te bereiken met eenzijdige communicatie (advertenties, mails via de profielen etc.).
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
16-4-2005 15:00
het is al aangepast?
Als je dit soort uitspraken doet verwacht ik dat ze kloppen.
Van de Website:
Op het moment dat je de mix verstuurd is het eigendom van de organisatie.
Als ik mij nu aanmeld houd dat in dat ik ermee akkoord ga.

martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)