Forum > Geluid

nieuwe Numark DJM beater?

(40 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
23-2-2005 18:37
Een platenzaak in Alkmaar heeft hem en daar is een DJ (Viruz) niet echt tevreden over de mixer. Hij is niet slecht, maar hij haalt het bij lange nie vergeleken met de DJM600. Voelt gewoon allemaal plastic aan en zo had hij nog wat minpunten.

Heb er zelf niet mee gewerkt, dus ik kan zelf niet oordelen... ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
24-2-2005 02:32
Als ie leverbaar is wilik hem toch hebben razz :p

Eerst zelf zien en dan pas geloven. Het zal m'n eerste miskoop zijn in 8 jaar op het gebied van gear...... al denk ik dat het allemaal reuze mee zal vallen en het best een nette mixer word, ze hebben in ieder geval tijd zat gehad om er wat moois van te maken met al die uitgestelde data
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
24-2-2005 12:23

dj peter schreef:

hejjj hallo allemaal

ik zie dat er heel veel vragen zijn over de numark 5000 fx
1 hij is uit (kheb hem zelf
2 en hij stuurd echt zeer goed uit
en faders zijn ook perfect lekker soepel
ik vind het een super ding en hij werk ook waanzinnig

alleen is het even door krijgen met al de samples
je kan het beetje vergelijken met de efx - 500 van pioneer

groetjes dj peter
Pro-audiolight
Vreemd. Net nog even gebeld met de importeur voor Nederland (die op zijn beurt ook een aantal personen heeft gebeld). De 5000-FX staat, volgens de importeur, op het punt om gereleased te worden MAAR staat nog te wachten op een onderdeel (en is daardoor dus nog niet leverbaar). Er zijn wel 4 demo exemplaren in Europa (maar demo apparaten zijn natuurlijk niet bedoeld voor de verkoop). Wellicht kun je nog even een foto van je 5000FX op het forum posten zodat je alle twijfel weg kunt nemen???

De importeur vroeg mij nog even te melden dat hij met enige regelmaat verdrietig wordt als hij ons forum bezoekt (z'n reactie was: "In een bejaardentehuis wordt minder geroddeld dan op jouw forum"). Mede daarom zou ik de foto erg op prijs stellen (...).

PS: Henk vroeg zich een beetje af waar jij, als Numark dealer, nu eigenlijk mee bezig bent...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Dj peterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-2-2005
Laatste: 24-6-2005
Berichten: 5
26-2-2005 11:44
ik wil even reageren op het mixer verhaal van de 5000fx

ik heb deze site geven aan een jongen die ik goed kende blijkbaar heeft hij dit verhaal op de site gebracht op mijn naam gebruikt dit neem ik hem zeer kwalijk en heb hem dat ook laten ook. mijn excuus dat dit is gebeurd. wij weten ook dat er nog gewacht word op de adapter
en dat henk/robin ook niet weten waneer hij binnen komt
nogmaals excuus daarvoor

groetjes peter (de echte)
A&S PRO AUDIOLIGHT
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
26-2-2005 15:52

Dré schreef:

Vreemd. Net nog even gebeld met de importeur voor Nederland (die op zijn beurt ook een aantal personen heeft gebeld). De 5000-FX staat, volgens de importeur, op het punt om gereleased te worden MAAR staat nog te wachten op een onderdeel (en is daardoor dus nog niet leverbaar).
Yesssssssssssssss, ik hoef dus niet meer bij je te zeuren wanneer ie nou eindelijk is een keer uit komt...... hij komt er dus bijna aan.

Nou dat word dan maar is even mijn huidige mixer alvast in de verkoop zetten ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SucksirStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-1-2005
Laatste: 31-5-2012
Berichten: 108
26-2-2005 16:18
Nou, wees daar maar niet zo zeker van Reind. Ik heb in een buitenlandse webshop gelezen dat de Numark 5000FX wederom is uitgesteld tot april 2005.

Ik ben zelf eerlijk gezegd zeer gefrusteerd over het feit dat dit product keer op keer wordt uitgesteld. Ik zit zelf ook al te wachten op deze mixer in de hoop dat deze een goedkoper alternatief kan worden voor Denon X1500 en de Ecler Nuo 5, zodoende dat ik in plaats van een S3000 en een S5000 nu gelijk een setje S5000's kan halen.

Dan moet de mixer wel enig kwaliteit in zich hebben, maar dat zal ook wel, gezien de andere recente mixer-releases van Numark (DXM-06 bijv.)

Laten we het hopen........
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
26-2-2005 17:46

sucksir schreef:

Nou, wees daar maar niet zo zeker van Reind. Ik heb in een buitenlandse webshop gelezen dat de Numark 5000FX wederom is uitgesteld tot april 2005.
Das gezien de tijd die er ondertussen vertreken is na de eerste release date toch ook al bijna wink ;)
Dan zou het dus pak um beet nog dik een maand wachten worden....... die kan ik ook nog wel op brengen ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 5308
26-2-2005 18:46
Waar lijkt dit verhaal op? *kuch SL-DZ1200* kuch!
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
SucksirStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-1-2005
Laatste: 31-5-2012
Berichten: 108
26-2-2005 18:53

Victor schreef:

Waar lijkt dit verhaal op? *kuch SL-DZ1200* kuch!
Als dit maar niet betekent dat de Numark net zo'n ramp wordt als de SL-DZ1200.

Misschien is het maar goed dat de mixer steeds wordt uitgesteld. 'Finalizing' van de mixer wordt dan beter uitgewerkt, zodoende dat het binnenwerk beter van wordt. ALthans......dat zou je verwachten net als bij de SL-DZ1200 shut up :X
Dj peterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-2-2005
Laatste: 24-6-2005
Berichten: 5
26-2-2005 19:55
ik weet niet hoelang het nog gaat duren en dat weet de importeur ook niet
het enige wat we weten is dat ze klaar staan bij de fabriek en dat het alleen nog wachten is op de adapter want daar was iets mee dus hopelijk duurd dat geen maand meer!!

groetjes peter
A&S pro audiolight

Terug naar forum Reageer (zonder quote)