Forum > Geluid

Nieuwe pioneer djm 600 kloon

(206 reacties. Pagina 17 van 21)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
24-1-2005 13:05

DJ Quinten schreef:

Hoe wordt er nou over het algemeen over deze mixer gedacht. Heb gezien dat een aantal forumleden deze hebben staan, enkele wat problemen ook ermee. Één terug gestuurd geloof ik.
Enkele wat problemen ermee hebben??? Ik kan 1 noemen. Waar kan ik die anderen vinden???
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Davvero DjStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2004
Laatste: 26-10-2005
Berichten: 15
24-1-2005 17:41
Mag ik dan vragen hoeveel je er ongeveer hebt verkocht Dré?
Italian Dance
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
24-1-2005 20:34
4 stuks.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Dj_cortezStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2004
Laatste: 16-2-2005
Berichten: 6
26-1-2005 15:18
Vraagje aan Dre:

De RMX 40 DSP is door Reind getest en zijn oordeel was er zeer positief over, zeker kwa prijs/kwaliteits verhouding.

Nu staat erop de Frontpage van New-Line.nl het volgende:

Bij een aantal producten zul je de tekst "Dré's Choice" zien staan. Hier gaat het om producten waarvan ik (André dus) vind dat ze een prima prijs-/kwaliteitsverhouding hebben.

Nu valt mij dus op dat de RMX-40 dsp geen Dre's Choice stempel draagt, wat is hier de reden van? Ben jij het niet met Reind eens over deze mixer? of heb je er gewoon nog niet aangedacht of iets dergelijk? Of bestempel je een product pas met deze stempel nadat hij zijn duurzaamheid heeft bewezen o.i.d?
GrooveloverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-3-2004
Laatste: 28-8-2010
Berichten: 462
26-1-2005 15:20

dj_cortez schreef:

Vraagje aan Dre:

De RMX 40 DSP is door Reind getest en zijn oordeel was er zeer positief over, zeker kwa prijs/kwaliteits verhouding.

Nu staat erop de Frontpage van New-Line.nl het volgende:

Bij een aantal producten zul je de tekst "Dré's Choice" zien staan. Hier gaat het om producten waarvan ik (André dus) vind dat ze een prima prijs-/kwaliteitsverhouding hebben.

Nu valt mij dus op dat de RMX-40 dsp geen Dre's Choice stempel draagt, wat is hier de reden van? Ben jij het niet met Reind eens over deze mixer? of heb je er gewoon nog niet aangedacht of iets dergelijk? Of bestempel je een product pas met deze stempel nadat hij zijn duurzaamheid heeft bewezen o.i.d?
Deze vraag moet je ff in het volgende topic posten:

www.new-line.nl/forum/read/?t=10297

Groeten,
Niels.
Pioneer cdj 800 mk2 - Synq SMX-2 - Pioneer cdj 800 mk2 - Technics RP-DH 1200
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
26-1-2005 15:31
Ik denk dat de mixer te kort op de markt is om iets over de duurzaamheid te zeggen. Verder ontdek je pas na loop van tijd vaak wat "kleine" foutjes. Oftewel: misschien even wachten of de mixer later een stempel krijgt.
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
Dj_cortezStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2004
Laatste: 16-2-2005
Berichten: 6
26-1-2005 17:32
Deze vraag moet je ff in het volgende topic posten:

www.new-line.nl/forum/read/?t=10297

Groeten,
Niels.
Ik heb je advies overgenomen! Hij staat in het betreffende topic.
Ik denk dat de mixer te kort op de markt is om iets over de duurzaamheid te zeggen. Verder ontdek je pas na loop van tijd vaak wat "kleine" foutjes. Oftewel: misschien even wachten of de mixer later een stempel krijgt.
Mijn vraag gaat verder niet over de duurzaamheid van de mixer, maar alleen over de beweegredenen die Dre bij dit product heeft, dus ik wacht zijn antwoord nog ff af, misschien valt er nog iets 'onthullends' te lezen razz :p
GoodfellaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-6-2003
Laatste: 6-7-2009
Berichten: 18
3-8-2005 22:52
Dit topic is een beetje dood dus een klein schopje kan geen kwaad ;)

Inmiddels zijn we aantal maanden verder, wellicht kunnen de eigenaren van de 40 DSP een update geven over hun gebruikersevaring.
Dit met name omdat de reloop 40 DSP voor 400 euro het dichtst in de buurt komt van een Pioneer DJM 600.
Uiteraard ben ik er van bewust dat er aantal nuttige commentaren in de webshop zelf staan maar overige informatie m.b.t. deze mixer is nog van harte welkom.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
4-8-2005 01:23
RMX is redelijk verkocht... dat hoorde ik tenminste bij Reloop. Verder hoor ik vrij weinig klachten van mensen (1 geval gehoord van iemand die een probleem had) en dus mag je mischien wel heel voorzichtig de conclusie trekken dat de mixer zo slecht nog niet is. ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
GoodfellaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-6-2003
Laatste: 6-7-2009
Berichten: 18
4-8-2005 10:53
dat is goed om te horen, ik ben er namelijk heel erg geinteresseerd in.

Mijn insteek is namelijk voor thuisgebruik, mijn draaistijl is urban eclectic met name groovy club. Ik ga niet heftig veel scratchen maar wil de basis wel leren, that's it. Ik zal en word geen turntablist, het gaat voornamelijk mij om de 4 kanalen en de effecten, dus de X fader om alleen de basis van scratchen te leren. Echter is de standaard garantie maar heel kort, nl 2 weken, wat is hier de redenering achter? Zijn X-faders zo snel 'versleten', zijn ze te gevoelig bij onjuist gebruik en moeten ze daarom met uiterst zorg gebruikt worden?

Toevallig heb ik 2 Pioneers 1000's MKII en vroeg ik me af of de Fader start ook met de pioneers werken? is dat een industrieel standaard protocol? of werkt dat alleen met Pioneer gear?

Een van de hoofdredenen waarom ik deze topic weer wil laten herleven is dat ik nieuwsgierig ben naar de duurzaamheid. De Behringer 700 belooft veel maar doet weinig, ook beginnen bij deze mixer de faders snel te kraken endergelijke, dit probleem doet zich pas na een tijdje voor. Zodoende was ook benieuwd naar de faders van dit aantrekkelijk beestje.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)