Oud & Nieuw 2005!
(133 reacties. Pagina 11 van 14)Moderator(s): Dré
RonnieBStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-1-2003 Laatste: 29-7-2019 Berichten: 690 | 1-1-2005 16:11 |
Zo.... ben ook weer wakker Owja, iedereen een gezellig en feestelijk nieuwjaar toegewenst! Gisteravond dus een feestje in een lokaal cafe gedaan, erg gezellig, ook heeel erg divers publiek! (maar dat maakt het ook wel weer leuk foto's staan hier! Om 9 uur begonnen met thuis de boel inladen, 10 uur op lokatie, lekker rustig aan opbouwen, en om half 1 feesten tot een uur of 6! Om kwart voor 8 eindelijk op bed, en heb best lekker geslapen | |
Music is what feelings sound like... | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 1-1-2005 16:19 |
Ziet er gezellig uit. Even uit nieuwsgierigheid: hoe zit dat met dat systeemplafonnetje en die effecten? https://www.hulcky.nl/partypics/foto.php?foto=402 https://www.hulcky.nl/partypics/foto.php?foto=411 | |
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 1-1-2005 16:25 |
Zie je vaak in dat soort gelegenheden(kantines etc). Daar er meestal geen ruimte(geld)is om truss op te hangen laten ze door het plafondpaneeltje een bout,haak etc etc lopen. Zodoende hoeft men de tegels er niet meer uit te tillen(zijn vrij broos)en heeft men een algemene haak om iets op te hangen. Bevestiging zit bijv aan plafondbalk of systeemophanging. -ik was er niet bij maar zo zal het waarschijnlijk wel zitten. groet | |
it's just one of those Day's ,they come and they Go. | |
DewazigeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-3-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 318 | 1-1-2005 16:38 |
Dit ziet er meer uit alsof iemand op de plafondplaat een evengroot stuk hout heeft gelegd en dat daarop de beugel van het effect (door de plafondplaat heen) zit vastgeschroefd Het is NIET veilig een systeemplafond te gebruiken voor het ophangen van spullen van meer dan een paar gram zwaar. Mocht ik het fout hebben en is het gewoon direct bevestigd aan een plafondbalk dan heb ik natuurlijk niks gezegd. | |
Lost in Music | |
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 1-1-2005 16:40 |
Als dat zo zou zijn dan was het paneeltje wel gebroken of de ophanging losgelaten. Zijn dunne strips en het plafond paneeltje is zo broos als wat. groet | |
it's just one of those Day's ,they come and they Go. | |
RonnieBStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-1-2003 Laatste: 29-7-2019 Berichten: 690 | 1-1-2005 16:41 |
sylvia schreef: Ziet er gezellig uit.Even uit nieuwsgierigheid: hoe zit dat met dat systeemplafonnetje en die effecten? https://www.hulcky.nl/partypics/foto.php?foto=402 https://www.hulcky.nl/partypics/foto.php?foto=411 voor zover ik ff kon zien, zaten ze dus door het systeemplafond, aan het beton bevestigd. Lijkt me dus niet zoveel problemen geven qua bevestiging, en zo zwaar zijn die effecten ook niet . Zo'n plafond paneeltje kan idd erg weinig hebben, daar kun je met vinger zowat doorheen prikken. | |
Music is what feelings sound like... | |
SpeakerfreakStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-10-2002 Laatste: 1-12-2017 Berichten: 1913 | 1-1-2005 17:16 |
hier ook met de jaarwisseling hele nacht nutteloos rond gelopen:P en veelte veel gezopen, en net ff me voedsel van de afgelopen week zowat uitgekotst, blegh vies joh | |
TeknoknightsStandaard Lid Uit: België Sinds: 23-2-2004 Laatste: 26-9-2017 Berichten: 571 | 1-1-2005 18:46 |
@ RonnieB. Ik weet dat het perfectionistisch klinkt maar er staat een klein foutje bij sectie "gastenboek" onderaan: => Laat hier weten wat je van deze site vind (moet +t zijn) (de dingen in het gastenboek zelf gelaten voor wat ze zijn natuurlijk ) sorry als dit mierenneukachtig overkomt, maar een mooie site is nog mooier zonder foutjes Groetn | |
Jumping is not a crime. It's just hilarious. | |
MassiveStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2003 Laatste: 28-8-2005 Berichten: 525 | 1-1-2005 18:57 |
kvm schreef: @MassiveWat is dat? geen OH? En geen versteking van de Hi Hat? Waarschijnlijk is daar die stand met die losse plug voor, dus batterij leeg? OH's waren er wel, maar we kwamen kanalen tekort op de vaste installatie van de kroeg om alles aan te sluiten. Bij de soundcheck zijn de OH's daarom komen te vervallen; in de relatief kleine zaal kwamen de bekkens er sowiezo wel goed uit. (was dit niet zo geweest dan hadden we een mixer bijgehuurd) Hi-Hat is stuk gegaan (scheur in 1 v/d bekkens + pedaalmeganisme verbogen), vandaar dat die later in de nacht onversterkt was. | |
RonnieBStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-1-2003 Laatste: 29-7-2019 Berichten: 690 | 1-1-2005 19:35 |
teknoknights schreef: @ RonnieB. Ik weet dat het perfectionistisch klinkt maar er staat een klein foutje bij sectie "gastenboek" onderaan:=> Laat hier weten wat je van deze site vind (moet +t zijn) (de dingen in het gastenboek zelf gelaten voor wat ze zijn natuurlijk ) sorry als dit mierenneukachtig overkomt, maar een mooie site is nog mooier zonder foutjes Groetn | |
Music is what feelings sound like... |