Forum > Algemeen Forum

Draaitafel meubel

(149 reacties. Pagina 5 van 15)
Moderator(s): Dré
ElceeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-11-2003
Laatste: 22-6-2007
Berichten: 215
14-12-2004 17:03
1 x bewerkt. Laatst door Elcee op 15-12-2004 15:34
Die gast van DJ Furniture is wel helemaal top. Hij maakt een tekening naar jouw wensen. Komt hem brengen en installeren. Kan hem ook verven. Alles is erg netjes afgewerkt. En hij is echt niet duur.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
15-12-2004 02:52
Ik zit er ook over te denken zo'n ding bij hem te bestellen. En dan zelf nog ff cutomizen met een plexiglas deckplate of zoiets.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
15-12-2004 08:12
Niet tevreden met je huidige meubel??? die met het mooie kleurtje en "my little pony" erop? wink ;)
Beauty hides in the deep
ArieatariStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-7-2004
Laatste: 10-7-2005
Berichten: 5
20-12-2004 23:15
Hallo allemaal, Arnaud hier van Djfurniture.

Leuk om alle kritieken hier te lezen. Even een paar reacties..
Sylvia, ik zal de spelfouten eruit (laten) halen, dat kan niet daar heb je gelijk in. (Ik zaag strak hoor!)
In de vakken waar nu de cd's staan op de foto kun je natuurlijk ook apparatuur plaatsen. Er passen precies 19" spullen in. (De cd speler is trouwens een recorder :-))
En dan over de voetruimte.. Als ik de maat schoenen weet, zaag ik er zo een (halfrond)stuk uit voor de voeten..
Nog even over het materiaal, mdf. Voordeel: sterk, betaalbaar en goed af te werken.
Dat de meubels onbehandeld worden geleverd is eigenlijk puur een geld- en tijd kwestie. Op die manier blijven ze betaalbaar, kan ik er veel maken en kun je zelf alle kanten op qua afwerking. Je kunt er ook niets aan doen, dat gaat prima.
Het model is bedacht om de meeste apparatuur en platen kwijt te kunnen en ook je bekabeling uit het zicht te hebben. Door het meubel heen zitten gaten voor dat doel,
Je hoeft het natuurlijk niet mooi te vinden, smaken verschillen
Komend jaar ga ik wat andere materialen( en misschien modellen) uitproberen die al een coating hebben. Terzijnertijd verschijnt dat wel op de website.
Is er trouwens interesse voor een meubel voor de producers onder jullie? Ik zit zelf te denken aan een meubel waarin ook een geluidsdichte box -met luchtafzuiging- voor je mac/pc zit. dat scheelt een hoop ergenis aan bijgeluiden..
Ok , tot zover even. Ik sta open voor suggesties, dus laat maar horen. Ga nog wel even een paar weken er tussen uit.. (even rust nemen)
Allemaal een goed feest gewenst trouwens tijdens oud en nieuw!

Groetjes,

Arnaud
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
21-12-2004 00:10

arieatari schreef:

Sylvia, ik zal de spelfouten eruit (laten) halen, dat kan niet daar heb je gelijk in. (Ik zaag strak hoor!)
Leuk dat je dit topic volgt. Serieus: maak een mooie & aantrekkelijke site, zorg dat die zowel technisch als taalkundig aantrekkelijk is. Als je wel kunt zagen, maar niet superveel van websites weet, laat die dan bouwen door iemand anders. Je zit midden in een gat in de markt! We hebben hier al zoveel mensen voorbij zien komen die een meubel op maat willen. Uiteindelijk gaan ze allemaal of zelf klussen of naar Ikea, omdat zich in Nederland maar bar weinig professionele bedrijven profileren die zoiets betaalbaar in opdracht bouwen.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-12-2004 00:44
Voor de site mag Arnoud gerust mij ff contacten..... heb nog wel een mooi simpel maar doeltreffend mambo site'tje kant en klaar liggen.

Inclusief simpele shop software. (en das allemaal GPL license zooi dus je hoeft er nooit voor te betalen happy :) )
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ArieatariStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-7-2004
Laatste: 10-7-2005
Berichten: 5
21-12-2004 10:38
He Sylvia, dat gat in de markt, dat wordt steeds duidelijker ( Ik krijg steeds meer werk..) Wat begon als een probeersel ( 1 kast op marktplaats) begint nu grotere vormen aan te nemen. Nieuwe ideeen genoeg, alleen de uitvoering (qua tijd e.d.) vormt soms nog een obstakel. Mensen erbij halen is een optie die ik overweeg.
De website vloeit voort uit de idee-fase en kan en moet strakker, dat vind ik ook. Momenteel draait 't via Bravenet.com, de reden daarvoor is inderdaad geen kennis van html en ook geen tijd om me dat eigen te maken. Op deze manier kon ik toch alvast beginnen.. en zelf zaken toevoegen. Een nieuwe site is iets voor het nieuwe jaar en ik neem je aanbod in overweging Reind, bedankt. Ik ga nadenken over de invulling en terzijnertijd kom ik er op terug.
De komende tijd ga ik voor een paar weken naar Polen en Slowakije, waar ik ook nog genoeg te doen heb. Ik ben er best een beetje trots op dat het eerste "prive-landgoed" daar bijna een feit is wink ;) Voor de liefhebbers van nog een strakke site ; www.thuisje.tk
Slowakije is trouwens houtland bij uitstek, u begrijpt waar ik heen wil..
Groetjes,
Arnaud
M.u.f.fStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-1-2005
Laatste: 10-3-2005
Berichten: 2
21-1-2005 13:46
1 x bewerkt. Laatst door M.u.f.f op 21-1-2005 14:08
Zelf maken is niet zo moeilijk, dit is het resultaat na 2 dagen (incl verf laten drogen)

Kosten totaal 150 euro

Mocht er nog iemand belangstelling voor de bouwtekening hebben, dan post ik die hier ook nog wel even.

plaatje 1 plaatje 2
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-1-2005 16:12

m.u.f.f schreef:

Mocht er nog iemand belangstelling voor de bouwtekening hebben, dan post ik die hier ook nog wel even.

plaatje 1 plaatje 2
Doe maar......

Ik ga volgende week ook maar weer is bouwen. Ik heb te weinig ruimte namelijk in de huidige opstelling.
D'r moeten namelijk 2 CD spelers bij binnen niet al te lange tijd. Een tekening van een ander ter inspiratie is nooit weg natuurlijk.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj fleurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 24-3-2010
Berichten: 391
21-1-2005 17:07
aan watvoor cd-spelers zat je te denken?
 

Terug naar forum Reageer (zonder quote)