Forum > Geluid

nieuwe synQ CDX-1 cd-speler

(93 reacties. Pagina 8 van 10)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
21-11-2004 13:52
Ik snap je frustratie wel een beetje, maar ik heb het topic zojuist nog eens helemaal doorgelezen en vind dat er toch een behoorlijk nette, constructieve en over het algemeen goed onderbouwde discussie is gevoerd.

Als deze speler jou aanspreekt, zou ik zeggen: kopen en deel hier je ervaringen wink ;) .
DJ IncubusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-11-2004
Laatste: 4-1-2016
Berichten: 3
21-11-2004 21:43
Het was helemaal niet uit frustratie hoor dat ik reageerde maar ik vond gewoon dat er weinig vertrouwen was in de CDX-1 en JB Systems.Het kan evengoed zijn dat ik de verkeerde keuze maak.
Als ik de speler in huis hebt zal ik jullie zeker iets laten weten of hij de belofte waarmaakt. wink ;)

Grtz,
Incubus sneaky :V
Keep on Rocking you bastard!!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-11-2004 02:11
CDX1 is een prima speler....... hij is alleen net iets te laat op de markt gekomen waardoor ie niet de aandacht heeft gekregen van iedereen die ook die cd speler verdiend.

De CDX1 is gewoon net op het ongelukkige moment gereleased toen ook bekend werd dat de CDN35 er aan zat te komen en dat de nieuwe dubbele OEM cd speler er aan zat te komen..... En mensen grijpen nou eenmaal graag naar een bekend merk omdat dat enige "zekerheid" zou bieden.
Helaas blijkt nu alleen dat niet iedere fabrikant het waar kan maken en de gear met bugs op de markt verschijnt. Zolang ze dat maar lang genoeg blijven doen word die CDX vanzelf nog wel een keer een item wat wat meer in de belangstelling staat.

Verdiend de speler oom wel een beetje want ondanks dat ik hem persoonlijk niet de mooiste vind shut up :X is het wel een lekker bakkie om mee aan te klooien.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
22-11-2004 09:32

DJ Incubus schreef:

Het was helemaal niet uit frustratie hoor dat ik reageerde maar ik vond gewoon dat er weinig vertrouwen was in de CDX-1 en JB Systems.Het kan evengoed zijn dat ik de verkeerde keuze maak.
Kan het zijn dat je nog maar net op ons forum zit?

Kan het zijn dat je je mening over hoe er wel of niet over JB wordt geschreven baseert op slechts een handje vol (of wellicht zelfs één) topic?

Mag ik je dan voorstellen eerst wat meer te lezen alvorens je het gehele forum uitmaakt voor JB haters? Je opmerking is namelijk zo onterecht als het maar kan...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ IncubusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-11-2004
Laatste: 4-1-2016
Berichten: 3
22-11-2004 09:40
Nogmaals mijn excuses,ik bedoelde het helemaal niet zo. ashamed :$
Iedereen mag een mening hebben,of niet?
Ik heb nog niet echt tijd gehad om alle topics te lezen en bezocht idd alleen diegenen die me interesseerden.
No hard feelings!!?Ik bijt niet hoor. shut up :X

Grtz,
Dj Incubus sneaky :V
Keep on Rocking you bastard!!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
22-11-2004 11:42
De Synq CDX-1 is een erg leuke speler voor het geld (alleen is de naam ERG ongelukkig gekozen...).

De CD-200 is ook een erg leuke speler. De andere spelers van JB vind ik een beetje kleurloos (OEM) en ietwat aan de stevige prijs vergeleken met sommige alternatieven.

We zeggen dan ook KEER OP KEER dat je niet zozeer naar het logo op de behuizing moet kijken maar naar het product zelf!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
JellyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-1-2003
Laatste: 8-2-2005
Berichten: 7
30-1-2005 13:31
Na wat door het forum te hebben gebladerd lijkt het me het beste om mijn vraag hier te stellen:

Ik twijfel momenteel tussen de aanschaf van de synq-cdspeler en de oem-bak...
Het prijsverschil is niet zo groot, de synqspeler zou ik hier kopen en de bst-versie van de oem speler heb ik al aan de prijs van 650€ gezien...
Maar ik mis een beetje een volledige review over de oem speler zoals Reind die over de synq speler heeft geschreven... (hint hint wink ;) )
Nu ook vroeg ik mij af of er inhoudelijk verschillen zijn tussen bijvoorbeeld de reloop rcd3000s (hier op new-line toch wel 1000€) en de bst cdd450 (die ik dus voor 650€ kan kopen)...

Groeten!
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
30-1-2005 13:58
Ten eerste: service,... aangezien dit toch al een belangrijk item is,... maar ZO veel verschil heb ik nog niet veel gezien shocked 8O (in prijs...)
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
30-1-2005 14:10

jelly schreef:

Maar ik mis een beetje een volledige review over de oem speler zoals Reind die over de synq speler heeft geschreven... (hint hint wink ;) )
Volgende maand mischien.
moet ik alleen is ff gaan kijken bij welke fabrikant ik hem weg ga bietsen wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
JellyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-1-2003
Laatste: 8-2-2005
Berichten: 7
30-1-2005 22:30
mja service is idd wel belangrijk maar op zich moet men speler toch steeds naar nederland indien er iets nodig is... (woon in belgië)
Dus of ik em nu 2 of 3 of 4 weken moet missen zal dan niet zo veel uitmaken!

Wat betreft de cdd450, hier staat die --> https://www.*****/default.asp?URL=http%3A//www.*****/detail_catalogus_frame.asp%3Fartikelnr%3DSNBST021 (ik reken er nog zo'n 100€ bij omdat ik em toch graag verzekerd wil laten verzenden...)

Van de synq is natuurlijk geweten dat het voor zijn prijs een zeer degelijk toestel is...

Maar aangezien niemand zo'n oem-toestel heeft is het ook moeilijk in te schatten wat de kwaliteit daarvan is, een foto zegt veel en niets...

Reind, we wachten op je review! wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)