Forum > Geluid

American Audio HP-700 vs Stanton DJ Pro 2000

(42 reacties. Pagina 2 van 5)
Moderator(s): Dré
SwissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2004
Laatste: 20-2-2005
Berichten: 14
16-11-2004 12:00
Dré ik weet niet of je alleen een moderator bent op dit forum of dat je misschien zelfs eigenaar bent van deze shop. In dat geval vind ik je reactie een beetje vreemd aangezien ik klant ben en een goed advies wil. Misschien vind ik gebruikerservaringen gewoon niet boeiend of ben ik alleen lui. Bottom line is dat je geld aan mij kunt verdienen door een goed advies te geven.

Hoe zit het met de levertijd van de HO-700. Denk je dat je die kan leveren voor a.s. zaterdag de 20e?
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
16-11-2004 12:10
Antwoord op je vraag over de levertijd heb ik je al gegeven, maar als het doorlezen van je eigen topic al te veel moeite is en je echt alleen alles van Dré wilt horen, dan bel je hem toch gewoon op? (Even zoeken naar het telefoonnummer.)

Je hebt een hoop kapsones voor een aankoop van een paar tientjes. Misschien is een slotje beter, als ervaringen en adviezen van gebruikers je geen drol interesseren snap ik namelijk niet wat je op een forum doet.
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
16-11-2004 12:17
Ik vermoed dat Dré het al druk genoeg heeft met allerhande vragen, opmerkingen, zaken, etc. NAAST dit forum. Zie het forum maar als een extra service (bovenop de goede service die je hier wel krijgt in tegenstelling tot andere zaken), dus wees hier nou maar blij mee en niet zo moeilijk doen! sneaky :V
Beauty hides in the deep
SwissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2004
Laatste: 20-2-2005
Berichten: 14
16-11-2004 12:23
Ik heb niet gezegd dat gebruikerservaringen mij niet intersseren ik maak alleen een statement. Tussen de regels doorlezen heet dat. Als bestellingen van een paar tientjes niet interesseren hoe serieus ben je dan met je zaak bezig en trouwens wie ben jij om te oordelen wat veel geld is? Anyway ik ben hier niet om ruzie te maken maar om een hoofdtelefoon te kopen. De 20e is is volgens mijn kalender in de 3e week van november. Betekend dit een "JA HIJ IS NU OP VOORRAAD" en dat ik em zaterdag kan verwachten?
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
16-11-2004 12:28
Levering (?): Op bestelling
Als je 100% zeker wilt zijn, doe dan zelf ook eens wat en pak gewoon de telefoon zeg. Dit is een forum, geen klantenservice-afdeling van de webshop.
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
16-11-2004 12:29

Swiss schreef:

Als bestellingen van een paar tientjes niet interesseren hoe serieus ben je dan met je zaak bezig en trouwens wie ben jij om te oordelen wat veel geld is?
Ik kan me voorstellen dat je voor een vaste klant die een grote(re) aankoop doet een klein stapje extra zet dan voor iemand die een zakje flightware materiaal koopt. Daar komt bij dat Dré (in mijn ogen) genoeg voor je doet (aangeven WAAR je iets kan vinden), maar wel aan jezelf overlaat om er wat mee te doen..

maar goed...
Beauty hides in the deep
SwissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2004
Laatste: 20-2-2005
Berichten: 14
16-11-2004 12:32

Sjapper schreef:

Ik vermoed dat Dré het al druk genoeg heeft met allerhande vragen, opmerkingen, zaken, etc. NAAST dit forum. Zie het forum maar als een extra service (bovenop de goede service die je hier wel krijgt in tegenstelling tot andere zaken), dus wees hier nou maar blij mee en niet zo moeilijk doen! sneaky :V
Dat idee heb ik dus ook vandaar dat ik hier ook wil kopen. Met de antwoorden spatte "daar heb je er weer één" van het scherm. Vandaar mijn reactie.
SwissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2004
Laatste: 20-2-2005
Berichten: 14
16-11-2004 12:43

sylvia schreef:

Levering (?): Op bestelling
Als je 100% zeker wilt zijn, doe dan zelf ook eens wat en pak gewoon de telefoon zeg. Dit is een forum, geen klantenservice-afdeling van de webshop.
Mijn excusses voor het feit dat ik dit forum zie als klantenservice. Gezien het aantal berichten van o.a. Dré kun je mij dit moeilijk kwalijk nemen. Ik heb tot nog toe de telefoon niet gepakt. Jij weet waarschijnlijk net zo goed als ik dat je daarmee bij webshops vaak niet veel berijkt. Ik ga zo een poging wagen.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
16-11-2004 12:48

Swiss schreef:

Dré ik weet niet of je alleen een moderator bent op dit forum of dat je misschien zelfs eigenaar bent van deze shop. In dat geval vind ik je reactie een beetje vreemd aangezien ik klant ben en een goed advies wil. Misschien vind ik gebruikerservaringen gewoon niet boeiend of ben ik alleen lui. Bottom line is dat je geld aan mij kunt verdienen door een goed advies te geven.
1. Je hebt EN een topic aangemaakt in het forum EN een mailtje direct gestuurd. Persoonlijk vind ik dat altijd wat zonde (aangezien de tekst in het forum van mijn kant ALTIJD hetzelfde zal zijn als via de E-mail). Vandaar ook dat ik je mailtje beantwoord heb met een link naar het op dat moment reeds lopende topic.

2. Je stelde een aantal vragen die reeds op het forum terug te vinden waren en nog wel in een topic waarvan je de link reeds gehad hebt. Je gaf aan dat je dit topic (waarnaar gelinkt was) doorgelezen had. Dan is het vrij vreemd dat je de opmerking over de demping over het hoofd gezien hebt (dus of je had het niet goed gelezen OF je had het niet gelezen). Enige zelfwerkzaamheid is natuurlijk ALTIJD op z'n plaats.

3. Verwar forum niet met webshop. Als je alleen een mailtje had gestuurd dan waren al je vragen keurig beantwoord in een reactie op DAT mailtje. Je had echter OOK een topic in het forum aangemaakt. Aangezien dat openbare informatie is vind ik het prioriteit hebben om in dat topic te antwoorden (hebben anderen er ook nog wat aan in tegenstelling tot een mailtje dat vrijwel altijd slechts door 1 persoon gelezen wordt).

4. Ik ben een verkoper (hoewel ik mezelf zo niet zie) maar geen sloof van een ander! Als het mij duidelijk is dat de (potentiële) klant zelf niet de moeite kan nemen de gegeven informatie tot zich te nemen dan is het voor mij snel afgelopen (wel een verkoop of niet een verkoop zal me daarbij een worst wezen).

5. Hoe meer tijd ik besteed aan het opboeren van informatie die reeds vaker in het forum gegeven is, hoe minder tijd ik overhou voor het beantwoorden van vragen die nog NIET beantwoord zijn. En da's natuurlijk zonde aangezien het beantwoorden van dingen die nog niet aan de orde geweest zijn een HEEL STUK productiever is dan het opboeren van reeds in het forum aanwezige stuff.
Hoe zit het met de levertijd van de HO-700. Denk je dat je die kan leveren voor a.s. zaterdag de 20e?
Zojuist de importeur gebeld. De HP-700 komt (volgens de importeur "met een beetje geluk") eind deze week weer (bij hun) binnen. Voor zaterdag in huis zal er dus niet in zitten.

6. Op het forum ben je GEEN klant maar een forumlid. Probeer die dingen goed gescheiden te houden (probeer ik ook zoveel mogelijk te doen namelijk).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SwissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2004
Laatste: 20-2-2005
Berichten: 14
16-11-2004 12:53
Op het forum ben je GEEN klant maar een forumlid. Probeer die dingen goed gescheiden te houden (probeer ik ook zoveel mogelijk te doen namelijk).
Dat besef ik mij nu idd. Bedankt voor je reactie iig.

Jammer dat zaterdag niet gaat lukken. Ik bel je voor mijn uiteindelijke beslissing.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)