Forum > Geluid

Nieuwe pioneer djm 600 kloon

(206 reacties. Pagina 5 van 21)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
19-8-2004 17:19
Wat ie zegt klopt wel.

Behringer levert nou niet echt dat je zegt hoogstandjes af als het gaat om dj gear. Dat is iets wat algemeen bekend is, neemt niet weg dat Reloop soms ook wel is redelijke bagger op de markt lazerde in het verleden.

Als we het dus over het algemeen pakken maakt reloop de betere budget gear en behringer de betere budget rand apperatuur.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
20-8-2004 00:47
reind denk jij er nog aan om dit apparaat mischien te revieuwen?? Aangezien jij natuurlijk oo de synq heb gedaan, en dus daar aan een goede vergelijke heb, dus beter als slechter als...

Be benieuwd, maar iets zeg me dat voor het bedrag wat reloop er voor vraagt (voor honder meer heb je een dateq) er toch wel wat kwaliteit in zit !
Where words fail, music speaks :D
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
20-8-2004 01:58
Eerst ff me site om gaan zetten naar cms/php gebeuren. Ik ben vandaag overtuigd van het gemak wat dat op levert.

Mag dus even druk aan de studie om er straks fatsoenlijk mee te kunnen werken.
Ik doe nu alles met dreamweaver en dat vreet op een gegeven moment gewoon behoorlijk tijd terwijl het makkelijker, simpeler en vooral sneller kan op een andere manier.
Het zal op deze cms gaan draaien denk ik, www.mamboserver.com/
Moet alleen nog even de webspace vergroten naa 25MB zodat ik ruim voorzien ben. Liever iets teveel dan te weinig en voor die paar knaken extra hoef ik het niet te laten.
Het fijne van zo'n CMS systeem is dat er een hoop standaard features in zitten zoals een zoek functie e.d en dat zijn dingen die nu gewoon missen op de site.
Ik wilde er in eerste instantie helemaal niet aan want ik ben geen held in zulke dingen, maar ik zal ondertussen wel moeten als ik een beetje aan de vraag van de lezer wil voldoen. Daar komt nog is bij dat het een hoop problemen op lost ten opzichte van dreamweaver. Met dreamweaver wil de lay out nog wel is af gaan wijken en dan ben je aan het klooien om dat voor elkaar te krijgen, met een cms syteem heb je dat dus niet meer.
En ach dan kan ik weer iets en het houd me van de straat razz :p

Zodra dat allemaal feilloos werkt ga ik maar is op zoek naar mensen die eventueel test gear zouden kunnen leveren. Denk alleen dat dat een heel moeilijk verhaal gaat worden.
En ik moet nog ff flink kennis op gaan doen over bepaalde dingen zoals mixers en cd spelers aangezien die op dit moment onder de maat is om een product goed te kunnen beoordelen. Das het nadeel als je alles wilt weten, je weet vaak van alles een beetje maar het fijne mis je dan weer net en dat moet er gewoon nog komen.

Ontiegelijk drukke tijd dus voor de boeg maar over anderhalve week heb ik 2 weken vrij en ik heb mezelf de deadline gesteld dat dan gewoon alles tip top in orde moet zijn.
Dus als er iemand wil ruilen en dit allemaal wil doen razz :p
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
UDG-ReloopStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2004
Laatste: 31-1-2005
Berichten: 8
18-9-2004 12:40
De RMX-40 DSP laat erg lang op zich wachten helaas, maar medio december is hij te leveren... en het is geen onzin mixer ( zoals de behringer die zwaar geflopt is ) de faders die gebruikt zijn overtreffen die van pioneer, dat beloof ik ! ( dubbele geleiders dus bijna geen kans op kapotte faders omdat er altijd 1 zal blijven werken..)

Ik heb slechts een demo gezien en was aangenaam verrast door het geheel ( volledige review volgt later )

volgende week is er in Munster Duitsland een feest genaamd mysticland www.mysticland.de/ , waar in alle 5 de zalen de RMX-40 DSP geinstalleerd staat ! evenals de RP 6000, maar deze heeft zichzelf al lang en breed bewezen als je het mij vraagt.
Ik ben benieuwd naar de reactie van de Dj's ( Timo Maas, Westbam, Tiefschwarz enz enz.. )
over de Reloop setup. Dit bewijst denk ik hoeveel vertrouwen Reloop in haar producten heeft en dat ze hard werken om iedereen van de weg te vegen laugh :D
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
19-9-2004 10:42
Ja, is wel lef hebben om die spulletjes op een groot feest te zetten, maja voor een avondje zou dat nieuwe spul het ook wel moeten trekken wink ;)
Ben erg benieuwd naar de voledige revieuw....
Where words fail, music speaks :D
Dj fleurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 24-3-2010
Berichten: 391
19-9-2004 20:12
op dat feest zetten ze alleenmaar reloop neer, maar technics is ook sponsor, wat doen die dan?
 
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
Berichten: 543
19-9-2004 23:46
De SL-DZ1200 neerzetten.. happy :)
SpilStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2004
Laatste: 11-12-2008
Berichten: 47
20-9-2004 10:45

DJDarkness schreef:

Ja, is wel lef hebben om die spulletjes op een groot feest te zetten, maja voor een avondje zou dat nieuwe spul het ook wel moeten trekken wink ;)
Ben erg benieuwd naar de voledige revieuw....
Misschien een groot risico maar ook een goede testcase.. ;)

Ik draai a.s. zaterdag op Mysticland en dus ook met de RMX-40DSP.. Zal maandag mijn bevindingen eens posten inzake dit apparaat...
*boe*
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
20-9-2004 16:08
Dat zou relaxed zijn !!!
Zou je ook even die efecten bak door kunnen ligten ,kwalitiet en dergelijke!!

Bedankt!!
Where words fail, music speaks :D
SpilStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2004
Laatste: 11-12-2008
Berichten: 47
23-9-2004 22:01
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.. Moet wel gewoon draaien hè voor hopelijk een volle tent.. Weet niet hoeveel aandacht ik aan dat apparaat kan geven... laugh :D
*boe*

Terug naar forum Reageer (zonder quote)