Forum > Geluid

Problemen met Syrincs set

(140 reacties. Pagina 8 van 15)
Moderator(s): Dré
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
13-9-2004 11:21
Wow, huisje, boompje, beestje dus.......

Sterkte en veel plezier ermee happy :)
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
14-9-2004 16:36

Dré schreef:

Nee, nee, nee... 1 is genoeg. En als het goed is dan is het komende woensdag zo ver (to be continued)...
Het is inmiddels woensdag.......

[edit schreef:

Shit, het is pas dinsdag, niet goed opgelet dus.. ashamed :$
[/edit]
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
John_voofStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2003
Laatste: 12-5-2016
Berichten: 206
14-9-2004 16:38
Nog één nachtje slapen...... wink ;)
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
14-9-2004 16:46

Dacide schreef:

Dré schreef:

Nee, nee, nee... 1 is genoeg. En als het goed is dan is het komende woensdag zo ver (to be continued)...
Het is inmiddels woensdag.......

[edit schreef:

Shit, het is pas dinsdag, niet goed opgelet dus.. ashamed :$
[/edit]
Je denkt toch niet dat Dre dan gelijk daarna op het forum komt? Ik zou wel wat beters te doen hebben!
Maar dat is MIJN mening...
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
14-9-2004 17:35

Roytje schreef:

Dacide schreef:

Dré schreef:

Nee, nee, nee... 1 is genoeg. En als het goed is dan is het komende woensdag zo ver (to be continued)...
Het is inmiddels woensdag.......

[edit schreef:

Shit, het is pas dinsdag, niet goed opgelet dus.. ashamed :$
[/edit]
Je denkt toch niet dat Dre dan gelijk daarna op het forum komt? Ik zou wel wat beters te doen hebben!
Bericht was ook niet 100% serieus geplaatst wink ;)

Ik denk dat zodra er bericht is, dat Dré dat zelf wel ergens vermeldt.
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 1-7-2024
Berichten: 13459
14-9-2004 18:05
Nieuwe zending is binnen en is goed bevonden. Sub kan nog steeds niet de SPL halen van de oude sub die ik zelf heb MAAR dat kan ook mogelijk een verhaal van "inspelen" zijn (geen idee). Hij kan in ieder geval de topjes bijhouden zonder bijgeluiden (en is tot dat punt ook keurig stil). 1 sub is vandaag naar Brian gestuurd (hopelijk kan hij daar morgen/overmogen ook nog z'n mening over geven). Meer later...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
MisterICE18Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-12-2003
Laatste: 26-9-2006
Berichten: 23
19-9-2004 14:46
De set is weer te bestellen.....

www.new-line.nl/v/11195

Maar ik vraag me af of deze nog net zo goed is als de oude ???

Ik bestel liever nog niet iets waarvan ik niet weet wat er precies veranderd is.

Wouter.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
20-9-2004 10:14
Wat er anders is, staat hierboven toch keurig vermeld door Dré? Plus de mededeling dat meer nieuws volgt zodra bekend.

Ik vind dit al heel wat voor een winkel. Nergens, maar dan ook nergens ben ik een shop-eigenaar tegengekomen die zo eerlijk en gedetailleerd is over de kwaliteit van de producten en die bereid is een hele garantie-issue via het forum inzichtelijk te houden.

De doorsnee winkel had de sub in kwestie teruggestuurd voor reparatie, de levering van het product in de tussentijd niet stopgezet maar alles gewoon verder uitverkocht, nieuwe voorraad aangevuld met de vernieuwde subs en er verder niets over gezegd.

Maargoed, je kunt inderdaad blijven afwachten of er nog meer nieuws volgt.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 1-7-2024
Berichten: 13459
20-9-2004 11:30
Syrincs heeft ongeveer een dik jaar geleden een aantal wijzigingen in de productie doorgevoerd. De voorlaatste zending die ik echter had binnen gekregen maakte, om nog steeds niet 100% duidelijke redenen, gewoon te veel bijgeluiden in de sub. De nieuwe zending is zeer acceptabel maar de SPL_Max van de sub (vóórdat bijgeluiden op gaan treden) is gewoon wat lager dan 1-2 jaar geleden. Zoals ik al eerder zei (?) kan het ook een zaak van "inspelen" zijn.

Maar zodra er meer nieuws is zal dit zeker vermeld worden (uiteraard).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
MisterICE18Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-12-2003
Laatste: 26-9-2006
Berichten: 23
20-9-2004 15:44

sylvia schreef:

Wat er anders is, staat hierboven toch keurig vermeld door Dré? Plus de mededeling dat meer nieuws volgt zodra bekend.

Ik vind dit al heel wat voor een winkel. Nergens, maar dan ook nergens ben ik een shop-eigenaar tegengekomen die zo eerlijk en gedetailleerd is over de kwaliteit van de producten en die bereid is een hele garantie-issue via het forum inzichtelijk te houden.

De doorsnee winkel had de sub in kwestie teruggestuurd voor reparatie, de levering van het product in de tussentijd niet stopgezet maar alles gewoon verder uitverkocht, nieuwe voorraad aangevuld met de vernieuwde subs en er verder niets over gezegd.

Maargoed, je kunt inderdaad blijven afwachten of er nog meer nieuws volgt.
Alsof ik gelijk weet wat er anders is geworden als er staat: "Sub kan nog steeds niet de SPL halen"

Niet iedereen is een muziek techneut hier.

En de reden dat ik hier bestel is omdat de service beter is dan bij de doorsnee winkel.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)