Forum > PC related Forum

MIXvibes DVS

(79 reacties. Pagina 5 van 8)
Moderator(s): Dré
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
20-8-2004 11:16
Ik wilde nog even zeggen voor de mensen die hierin geinteresseerd zijn dat Serato Scratch van Rane ook uit is. Met Serato Scratch heb je meteen de mogelijkheid om zowel met cd's als met vinyl te mixen, hoef je ook niet meer moeilijk te doen. Het draait zowel op Mac als op PC www.rane.com/scratch.html
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
MisterICE18Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-12-2003
Laatste: 26-9-2006
Berichten: 23
22-8-2004 02:23
Cool happy :)

Ik ben al een tijdje aan het kijken, eerst naar FS, maar die 600E is toch wat veel,

Toen was ik aan het kijken naar mixvibes DVS, wat ik binnenkort wilde gaan aanschaffen als dit ook in NL te verkrijgen is, maar nu komt RANE ook met een variant sneaky :V

Het is wachten op welke dre het eerst in zijn webshop gooit en wanneer, ik zal igg 1 van de eerste bestellers zijn wink ;)
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
23-8-2004 14:54
Als 25 euro hebt kun je ook voor dj decks gaan,(www.djdecks.be) werkt nu ook met virtual dj time code deze is gratis te downloaden op www.virtualdj.com, Dan kun je het eerst met met je cd speler proberen, dan kun je als nog de fs time code platen hier bij dre bestellen, daar werkt het programma ook mee!!

Succes er mee!!
Where words fail, music speaks :D
MisterICE18Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-12-2003
Laatste: 26-9-2006
Berichten: 23
23-8-2004 17:48
Hey,

Ik heb deze 3 gedownload,:
djDecks066.exe --> trail versie
djDecksFinalScratchPlugin.exe
VDJTimeCode.mp3

Mp3 op cd gebrand als wave en in m'n cd speler, deze direct aan m;n line-in van m'n geluidskaart gekoppeld.

Maar, nu hoor ik dus het gepiep van die mp3 over m'n speakers en als ik dan in djDecks een mp3 op de speler zet en de finalscracth mode aan zet dan gaat hij wel spelen maar het werkt niet echt lekker,

1. ik hoor nog steeds die hoge tonen van mijn line-in over mn boxen sad :(
2. de pitch van het nr zie ik steeds verpringen en hij houdt hem dus niet stabiel, hij begint wel een soort van te spelen maar het geluid is niet om aan te horen sad :(

Ik heb al zitten spelen met de opties maar kom er niet echt uit, misschien zou jij met een stukje verder op weg kunnen helpen wink ;)

Thnx igg
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
23-8-2004 19:10
Ik heb toen ook een tijdje zitten klooien, heb je een geluidskaart die asio support heeft???

Anders moet je even op het forum kijken van dj decks, die hebben daar meer versatnd van als ik, dan kun je het probleem aan de maker van het programma voor leggen!

Heb je trouwes wel de virtual dj update gedownload???
Where words fail, music speaks :D
MisterICE18Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-12-2003
Laatste: 26-9-2006
Berichten: 23
23-8-2004 20:44
Helaas geen geluidskaart met ASIO sad :( (had ik ook gezien op die site dat dat wel handig zou zijn)

Maar het zou ook moeten werken met andere geluidskaarten stond er,

Ik heb het op 2 computers geprobeerd en ook VirtualDJ gedownload:
en het zo afgesteld dat ik op 100% uitkom volgens deze trial:
www.virtualdj.com/products/timecode/

Op mijn andere pc met een echte geluidskaart erin ipv een onboard geluidskaart:
Met DjDeck werkt het nu ook redelijk maar gaat de pitch alleen standaard op -12 angry
Als ik nu het programma virtualdj_trial.exe afspeel werkt het goed laugh :D

Ik kan scratchen met mijn cd-speler, pitch benden, pitchen,

Maar: ik kan geen cue punten meer zetten via mijn PSX (cd speler) en niet meer zoeken ermee omdat de mp3 niet meegaat met zoeken sad :( Maar dit zal wel horen dan zeker ??, dus zou ik in de toekomst moeten zoeken via de pc door het mp3'tje heen naar een cue punt denk ik dan shocked 8O

Ik moet dan alleen nog een goede geluidskaart erbij kopen, ik dacht aan deze:
www.audiotrak.net/maya44usb.htm
- 4 in en uitgangen
- ASIO support
- USB, dus makkelijk te verplaatsen en aan elke pc te hangen happy :)
- prijs: 180 E in NL

Thnx igg voor alle moeite,

Wouter
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
23-8-2004 21:00
Dat klopt je zult moeten quen met de software, het is ook eigelijk bedoeld voor de draaitafel en daar qeu je anders, als met een cd speler, maar de scratch werkt, das wel woest!!!! happy :)

www.fracktone.nl

daar staan ook geluidskaaren kijk daar ook eens tussen de Audiotrak MAYA 44 USB is daar maar 150 euro
Where words fail, music speaks :D
MisterICE18Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-12-2003
Laatste: 26-9-2006
Berichten: 23
23-8-2004 21:03
Ik zat net het filpmje te kijken van het voorbeeld met draaitafels,

ik weet het niet zeker, maar als je de naald in het midden zet zit je ook in het midden van het nr toch ???

Maar als ik bij mijn cd spelers ga zoeken in een nr met het search wiel en ik zet hem om 5 min neer b.v.

Dan gaat de mp3 niet sad :( mee en blijft die dan doorspelen van de eerste minuut :|
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
23-8-2004 22:14
Dat klopt ja,,

Ik had dit ook ervaren, mischien kun je contact op nemen met adion van djdecks,

Deze kan jou mischien uitleggen of het zo is, of dat je er mischien iets aan kan doen!
Where words fail, music speaks :D
MisterICE18Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-12-2003
Laatste: 26-9-2006
Berichten: 23
24-8-2004 21:25
FF gemaild en nu een vraag op het NL forum daar gezet, maar nog niets uitgekomen...

Is het bij jou wel gelukt, en als ik zon USB maya geluidskaart haal, lukt het dan zeker ?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)