Jows - Stop It!
(104 reacties. Pagina 2 van 11)Moderator(s): Dré
ContourVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 14-3-2002 Laatste: 23-11-2024 Berichten: 784 | 14-8-2004 12:17 |
Knalt lekker door hoor! MVG Contour | |
ChuckieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-10-2003 Laatste: 26-4-2009 Berichten: 294 | 14-8-2004 12:32 |
Ik heb heb nu ook maar ff beluisterd en ik vind hem goed. in het begin had ik wel het idee wat heb ik nu weer voor shit gedownload... maar toen het nummer wat verder kwam dan werd ie wel errug lekker. misschien een idee om dat begin (en einde) anders te maken qua beat? want dat vind ik een groot minpunt van het nummer. voor de rest knap gemaakt en lekker doordreunend wat ik wel mag. Just keep on going and you will see a good result. | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 14-8-2004 12:52 |
Thnx voor het commentaar! Ik ga inderdaad nog spelen met een andere kick en eventueel bass (voor climax of voort begin). Ik wil ook nog iets doen met vocals en nog wat andere extra geluidjes toevoegen. Nu begint het afmixen pas echt (alle geluidjes op elkaar afstemmen). DIT GAAT LANNNGGG DUREN :P | |
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link! | |
ChuckieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-10-2003 Laatste: 26-4-2009 Berichten: 294 | 14-8-2004 13:11 |
De beat opzich is heel erg goed. Alleen zit het wat tegen in het begin en einde. | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 14-8-2004 15:20 |
Chuckie schreef: De beat opzich is heel erg goed.Alleen zit het wat tegen in het begin en einde. | |
NiekStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2002 Laatste: 10-7-2014 Berichten: 882 | 15-8-2004 20:50 |
Probeer inderdaad de vocalen iets meer in het geheel te masteren. Ook de overgang na 24 sec. van intro naar bass komt vrij hard op mij over. De melodie komt net wat onvolledig op mij over. Neurie maar eens mee, dan lijkt het alsof er een noot mist. Verder klinkt het nummer goed, maar is het vrij eentonig. "Stop it, leave me alone" en je melodie, that's it. De betere nummers hebben minimaal extra vocalen (van dames?) en meerdere submelodiën (extra melodiën voor je hoofd melodie). Dit zal het nummer wat meer variatie geven. Keep up the good work! | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 15-8-2004 22:36 |
Thnx! Die vocalen ga ik idd nog masteren en ik ben nu opzoek naar bijgeluidjes. Eventueel doe ik er nog een melodietje onder, maar dat is heeeeel erg moeilijk zoeken (moet er echt bijpassen). Ik ga gewoon lekker verder! | |
Dj Psycho-DStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2004 Laatste: 20-2-2006 Berichten: 95 | 16-8-2004 17:29 |
Intro vind ik erg goed, overgang naar het 'middenstuk' zegmaar met die fill is een béétje standaard maar niks mis mee. Opbouw naar de break vind ik ook goed, zit genoeg variatie in. Melodietje komt ook goed tevoorschijn, alleen ik vind hem in de climax niet zo goed bij de bassline passen maar dat kan aan mij liggen. Kvind de climax in het algemeen gewoon lekker klinken. Dan de afbouw, is ietwat lang maar ik stoor me er verder niet aan. Alleen met die vocal, er is iets mee dat het net niet perfect maakt volgens mij. Ik weet niet wat maar het klinkt niet helemaal lekker Overall je track: Opbouw en afbouw zijn goed, break en climax ook alleen de synth van de melodie past IMO niet helemaal bij de bassline. Maar ik vind het verder een erg goede track, maar nog ff wat puntjes op de i zetten | |
Niet geschoten is altijd mis! | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 6-9-2004 15:40 |
*** UPDATE UPDATE UPDATE *** Weer een update van mijn kant. E.e.a. is veranderd!! Ik heb o.a. wat meer variatie in de synths gebracht en ik heb de vocals meer echo meegegeven. Bovendien heb ik in het begin een extra melodielijn (synth) aangebracht). Ik vind mijn track persoonlijk steeds donkerder gaan klinken, wat ik dus ook van plan was. Het 'zweetmoment' (tussenstukje in de climax) heb ik langer gemaakt naar aanleiding van wat vrienden die dat ERRUG vet vonden klinken. Ik moet dit stukje nog wel iets aanpassen, maar het gaat even om het idee. De track duurt wel iets langer nu, maar bij de 7:15 begint de afbouw. Begin duurt 1:16 en einde 1:47. Hiervan afgezien (+- 3min) levert dus +- 6 minuten van het nr op want aardig gangbaar is tijdens het mixen. Ik denk dat ik het einde echter nog iets inkort, dan kom ik op een mooie 8 minuten uit. Ik zou zeggen, download de preview (96kbits MP3) en geef jullie commentaar!! home.quicknet.nl/qn/prive/pc.morsch/DJ_Jows_-_Stop_It!_(Insanity_Mix_Preview).mp3 right click, save as... Alvast bedankt!! | |
MassiveStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2003 Laatste: 28-8-2005 Berichten: 525 | 6-9-2004 15:54 |
Zo aardig wat veranderd dus! Begin is nog steeds lekker, eerste 'stop it!' sample is wel een tikje zwaar (extra boost in het laag van de stem ofzo.. net ff te gek naar mijn idee) je nieuwe synth valt er wel een beetje plomptverloren in.. de break waarin ie begint wordt zo ook erg rommelig. zou dat nog wel anders proberen, je mengt nu 2 ideën doorelkaar wat niet lekker meer uit de verf komt lijkt het. verder blijf ik het een erg goed nummer vinden qua opbouw e.d., op wat kleine dingetjes na niet teveel meer aan sleutelen (je kunt ook tever gaan op een gegeven moment, vooral omdat je et nummer zelf al zo vaak gehoord hebt ) ja, 1 dingetje nog: de break bij 3 min, toch een beetje leeg.. mss wat geluidseffectjes erin fzo? (een lekker laag 'zoemende bass', denk aan een spannend moment in een hororfilm of the x-files.Past wel bij het duistere sfeertje wat je erin wilt hebben enneh, wanneer is de vinyl release? Mark. | |