Forum > Newbie Forum

Aankoop Tascam CD-302

(35 reacties. Pagina 2 van 4)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
14-7-2004 20:45
De CD302 is wel een plaatje van een cd speler voor thuis als het om features gaat en qua bedienings gemak is ie ook erg oké.
Voor on the road gebruik moet je hem niet nemen want daar is ie simpelweg niet hufterproof genoeg voor.

Ik kan best begrijpen dat mensen deze cd speler kopen want in princiepe is het gewoon een goede cd speler. Je moet alleen wel de laatste software update hebben (kun je zelf doen) want anders wil ie nog wel is raar doen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
14-7-2004 21:22

Reind schreef:

Je moet alleen wel de laatste software update hebben (kun je zelf doen) want anders wil ie nog wel is raar doen.
Je drukt je, voor de verandering, wel HEEL erg subtiel uit deze keer ;-)

Feedback verkoopt deze speler voor een prijs waarvoor IK ze niet eens in kan kopen. Vandaar dat je de 302 niet in de webshop terug zult vinden. Dat gezegd hebbende... Het is een nette speler (zeker voor thuis).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
14-7-2004 23:17

Dré schreef:

Reind schreef:

Je moet alleen wel de laatste software update hebben (kun je zelf doen) want anders wil ie nog wel is raar doen.
Je drukt je, voor de verandering, wel HEEL erg subtiel uit deze keer ;-)
Zal het ff anders doen -> Als je de software niet update werkt de helft van de features niet en is het een baggerbak om mee te werken want hij flipt te vaak als je te snel op verschillende knopjes druk razz :p

Zo das duidelijker.

(heb vandaag 100km gebiked over de veluwe en heb een bekeuring gekregen omdat ik niet netjes op het pad reed dus ik ben moe en heb al een agent zijn huid vol gescholden dus erg rustig op dit moment :P )
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
HendrikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2002
Laatste: 12-8-2013
Berichten: 296
15-7-2004 00:07
Als in dat demo model nog software versie 1 aanwezig is, kun je gerust zeggen dat hij op leeftijd is. Ik heb zo'n anderhalf jaar geleden via de vertegenwoordiger te horen gekregen dat ze hem eventueel gratis van een nieuwe software versie willen voorzien. Ik mocht het echter niet zeggen en dat was 1,5 jaar geleden. Verzend kosten zul je ook kwijt zijn waarschijnlijk. Dus denk daarom bij de eerste software versie.
Zonder die update is het een waardeloze ruk speler.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
15-7-2004 01:44
Je kunt de software zelf updaten dus je hoeft niets te verzenden. (ga ik trouwens wel ff controleren voor de zekerheid maar ik ben er voor 90% zeker van dat je het zelf kan doen)

[edit]In de manual word er met geen woord over gerept maar ik weet zeker dat je het zelf kan doen aangezien ik een Tascam firmware versie op cd heb staan + de handleiding hoe het moet. (ik zet alles in een word document wat ik aan documentatie heb verkregen over zulke dingen) dus dat word zoeken happy :) )
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
15-7-2004 07:04
waar hij m haalt is laatste software.
groet
mocht iemand oudere versie hebben dan kan je m via je leverancier laten updaten.
Daar mogen geen kosten aan verbonden zijn daar Tascam dit als service(gratis) ter beschikking steld.
Mocht een bedrijf toch wat in rekening brengen-meteen kontakt opnemen met tascam.
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
LumeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 15-5-2004
Laatste: 30-1-2006
Berichten: 6
18-7-2004 16:08
Nuja ik heb gisteren een mailtje verstuurd naar de verkoopdienst van die winkel om te vragen of ze hem voor ?650 inclusief verzending willen verkopen, dit lijkt mij een aardige deal, toch?
als ze hiermee niet akkoord gaan zoek ik wel ergens anders naar die speler, desnoods kan ik hem 2dehands nog goedkoop op de kop tikken.

groeten,

lume
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
18-7-2004 21:59

lume schreef:

Nuja ik heb gisteren een mailtje verstuurd naar de verkoopdienst van die winkel om te vragen of ze hem voor ?650 inclusief verzending willen verkopen, dit lijkt mij een aardige deal, toch?
als ze hiermee niet akkoord gaan zoek ik wel ergens anders naar die speler, desnoods kan ik hem 2dehands nog goedkoop op de kop tikken.

groeten,

lume
indien nette speler dan leuke prijs maar...
alleen als er volledige garantie gegeven word-dus ook fabrieksgarantie!!!
jouw probleem niet dat t een demo is,factuur met aanschaf/prijs en geldende datum,geen vermelding demo!!
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
LumeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 15-5-2004
Laatste: 30-1-2006
Berichten: 6
21-7-2004 11:51
jammer ... ik had hem kunnen kopen voor 685 euros inclusief verzending (ze hadden de factuur gisteren al op de post gedaan), maar ze hebben me vandaag via een mail laten weten dat hij zonet verkocht is, zonder deze speler voor mij te reserveren ... mooie service is dat!

enfin ik ga wel even verder zoeken naar een winkel waar ze deze speler tegen een mooie prijs verkopen, desnoods begin ik te zoeken naar een ander model ...

groeten,

lume
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-7-2004 22:37
De nieuwe Tascams zijn op zich ook niet mis. Zowel qua prestaties als prijs.

Tis een beetje jammer dat die rukkers bij feedback het tegen een dump prijs verkopen anders was het een mooi merk geweest voor Dre wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)