Forum > Off-Zone

Wat doen met je ouders?

(69 reacties. Pagina 3 van 7)
Moderator(s): Dré
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
25-6-2004 15:56
[van Fx zijn site]01-06-04 tot 01-08 Afscheid van groep 8? Nu nog maar 15 euro voor een avond (max. 5 uur)
Daar dus, ik dacht eerst dat dat je vaste prijs was maar is een aanbieding, ik vind het echt ontzettend goedkoop en niemand vind het erg als je meer vraagt, probeer het voor de grap eens.
Darth Crossfader
LeijoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2004
Laatste: 18-6-2014
Berichten: 105
25-6-2004 19:44

DjFx] schreef:

Dat me app. zich van zelf opbouwt en afbreekt en weer in de wapen douwt heb ik nog nooit mee gemaakt, ik moet altijd alles weer aansluiten en r uit trekken net als jou wink ;) maar hiervoor gaat toch iemand niet voor betallen?
Tuurlijk wel. Daar kun je bijvoorbeeld een standaardtarief voor maken, net zoals een monteur die je wasmachine komt repareren een voorrijdtarief in rekening brengt + uurloon.
2x Technics SL-1210M3D met Ortofon CC DJ S, Dateq XTC, Pioneer HDJ-2000K / V-Moda Crossfade LP, Traktor Scratch Pro 2
TimmerinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2004
Laatste: 21-1-2010
Berichten: 12
25-6-2004 20:02
Mijn Pa en Ma deder er in het begin wel een beetje moeilijk over. 'Weet je wel waar je aan begint?', ' Weet je wel hoeveel dat kost?'. Ik werd niet goed van dat gezeur!
uiteindelijk toch maar de stap genomen met een vriend en staat alle apparatuur nu zo'n beetje op me kamer en wordt alleen maar meer wink ;) .

Ik zei eerst tegen me pa: ' als die set bij mij staat, mag jij er ook wel een keertje mee spelen'. Dat vond ie blijkbaar onnodig (TOEN die tijd) maar nu kom ik soms op me kamer en staat me Pa achter de draaitafels! shocked 8O

Afijn, vaders vindt het nu prachtig dat ik toch ben doorgegaan met aanschaffen van de apparatuur! laugh :D

grtz
Gr. Tim
Dj Psycho-DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 20-2-2006
Berichten: 95
25-6-2004 20:39
Mijn ouders hebben er eigenlijk niet echt over lopen zeiken. Toen ik net wilde beginnen (was een maand voor de zomervakantie) zeiden ze: als je goede cijfers haalt en met een mooi rapport overgaat krijg je van ons je spulletjes. Nou en dat gebeurde happy :) Toen heb ik mn mixer en dubbele cd speler van hen gekregen (ik gebruik een hifi-versterker + boxen). En ik ben nu een tijdje aan het sparen voor een draaitafel, en ze gingen vandaag met mij een gesprek aan daarover. Ze vonden dat ik een goed rapport had omdat ik ook mn onvoldoendes had opgehaald en nu krijg ik 150 euro van ze voor mn draaitafel happy :)

Dus bij mij lag het eraan dat ik goeie cijfers haal/goed mn best doe op school. Misschien moet je met je ouders ook zo'n soort afspraak maken dat als jij goede cijfers haalt, dat je met jouw gespaarde geld je apparatuur mag kopen oid happy :)
Niet geschoten is altijd mis!
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
26-6-2004 08:50

Timmerink schreef:

Mijn Pa en Ma deder er in het begin wel een beetje moeilijk over. 'Weet je wel waar je aan begint?', ' Weet je wel hoeveel dat kost?'. Ik werd niet goed van dat gezeur!
uiteindelijk toch maar de stap genomen met een vriend en staat alle apparatuur nu zo'n beetje op me kamer en wordt alleen maar meer wink ;) .

Ik zei eerst tegen me pa: ' als die set bij mij staat, mag jij er ook wel een keertje mee spelen'. Dat vond ie blijkbaar onnodig (TOEN die tijd) maar nu kom ik soms op me kamer en staat me Pa achter de draaitafels! shocked 8O

Afijn, vaders vindt het nu prachtig dat ik toch ben doorgegaan met aanschaffen van de apparatuur! laugh :D

grtz
Pa's zijn soms erg jaar, mijn pa vroeger (radio) dj staat soms ook achter me set
Soms kant ie nog beter remixen dan mij shocked 8O

Dj Psycho-D schreef:

Mijn ouders hebben er eigenlijk niet echt over lopen zeiken. Toen ik net wilde beginnen (was een maand voor de zomervakantie) zeiden ze: als je goede cijfers haalt en met een mooi rapport overgaat krijg je van ons je spulletjes. Nou en dat gebeurde happy :) Toen heb ik mn mixer en dubbele cd speler van hen gekregen (ik gebruik een hifi-versterker + boxen). En ik ben nu een tijdje aan het sparen voor een draaitafel, en ze gingen vandaag met mij een gesprek aan daarover. Ze vonden dat ik een goed rapport had omdat ik ook mn onvoldoendes had opgehaald en nu krijg ik 150 euro van ze voor mn draaitafel happy :)



Dus bij mij lag het eraan dat ik goeie cijfers haal/goed mn best doe op school. Misschien moet je met je ouders ook zo'n soort afspraak maken dat als jij goede cijfers haalt, dat je met jouw gespaarde geld je apparatuur mag kopen oid happy :)
Valt altijd te proberen!
Ik zit nu nog op de basisschool (schaam schaam) en ik heb daar 3 jezus leraren en je krijgt daar echt niet allemaal 10en neej 8 is t hoogst en je mot daar maar blij mee wezen angry !
Gelukkig volgend schooljr. naar ut voortgezet en daar berekenen ze het cijfer met wat je hebt gehaalt bij repities wink ;) En dan kan ik net als bij jou ook spulletjes/meer geld vragen voor me rapport
Bedankt voor je tip wink ;)
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
26-6-2004 13:45
Ik zeg dat jullie gewoon naar je ouders moeten luisteren en niet zo moeten zeuren.

Geld over de balk flikkeren kun je je hele leven nog en dus is het echt niet zo raar dat ouders moeilijk doen. Met geld om kunnen gaan is tenslotte ook een kunst ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
OverkillStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 11-11-2013
Berichten: 62
26-6-2004 14:13
ik heb me een jaar geleden erin gewerkt door middel van: "ik ga een klassenfeest samen met een klasgenoot organiseren, maar nu willen we een disco en daarom wil ik beginnen met DJ'en. toen heb ik daarna elke avond m'n vaders oren van z'n kop gelult over versterkervermogens, speakers, mixers, hoe fantastisch t wel niet is, enz, enz, enz. m'n vader is er NU einelijk al aan gewend.

hierbij komt wel dat ik niet de beroerdste ouders heb. mag gewoon op m'n kamer doorstampen tot 90dB en af en toe nog wel wat uittesten. m'n vader vindt het geweldig en m'n moeder kan er goed mee leven. laugh :D

[klein idee] laat ze dit forum lezen? [/klein idee]

succes bij jouw ouders.
Nu Drive-in Discotheek Ligando.
HendrikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2002
Laatste: 12-8-2013
Berichten: 296
26-6-2004 16:22

overkill schreef:

[klein idee] laat ze dit forum lezen? [/klein idee schreef:

succes bij jouw ouders.
Ehhh, wacht, dan zal ik effe wat anders in mijn profiel zetten. Misschien dat er (na het lezen van mijn vorige reactie) zo shocked 8O shocked 8O shocked 8O gedacht wordt.
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
26-6-2004 16:44

overkill schreef:

ik heb me een jaar geleden erin gewerkt door middel van: "ik ga een klassenfeest samen met een klasgenoot organiseren, maar nu willen we een disco en daarom wil ik beginnen met DJ'en. toen heb ik daarna elke avond m'n vaders oren van z'n kop gelult over versterkervermogens, speakers, mixers, hoe fantastisch t wel niet is, enz, enz, enz. m'n vader is er NU einelijk al aan gewend.

hierbij komt wel dat ik niet de beroerdste ouders heb. mag gewoon op m'n kamer doorstampen tot 90dB en af en toe nog wel wat uittesten. m'n vader vindt het geweldig en m'n moeder kan er goed mee leven. laugh :D

[klein idee] laat ze dit forum lezen? [/klein idee schreef:

succes bij jouw ouders.
Dit lezen, help ik zou me dood schamen!
Om dat ik DIT heb geopent, als iemand dit had geopent en mijn er veel op mijn reactie werdt gerageert misschien nog wel,ma dit lever niet laugh :D
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
26-6-2004 16:46

DjFx schreef:

Dit lezen, help ik zou me dood schamen!
Om dat ik DIT heb geopent, als iemand dit had geopent en mijn er veel op mijn reactie werdt gerageert misschien nog wel,ma dit lever niet laugh :D
Sorry, maar ik begrijp er helemaal niets van. Kan je dit niet wat duidelijker typen?
Maar dat is MIJN mening...

Terug naar forum Afgesloten topic