MIXvibes DVS
(79 reacties. Pagina 2 van 8)Moderator(s): Dré
TurbovliegStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-6-2003 Laatste: 1-9-2004 Berichten: 22 | 31-5-2004 14:14 |
Ja, dat filmpje heb ik al bekeken, maar ik vraag me af of er een bepaald aantal minuten op die coded plaat kan? als ik bv een mp3 heb van 12 minten... dat snap ik niet | |
DJDarknessStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-4-2004 Laatste: 22-12-2009 Berichten: 251 | 1-6-2004 01:02 |
op de plaat staat 15 of 20 minuten op 33 rpm Tis eigelijk heel simpel. leg eens uit wat je niet snapt???? Dan weet ik wat ik mischein kan verduidelijken! | |
Where words fail, music speaks :D | |
TurbovliegStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-6-2003 Laatste: 1-9-2004 Berichten: 22 | 1-6-2004 21:38 |
als ik een mp3 heb die langer dan die plaat is... | |
DJDarknessStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-4-2004 Laatste: 22-12-2009 Berichten: 251 | 1-6-2004 22:32 |
hehe,, een mp3 langer dan een kwartier??? Wat is dat voor nummer dan? je mixt toch geen live sets??? Dan loopt de plaat gewoon af en kan de plaat geen tijdcode doorgeven..... of tewel je mp3 stopt. Maar ff serieus wat is dat voor nummer dan. Ken een hoop lange nummers maar naar 12 minuten stopppen de meesten plaatjes toch wel. | |
SkitStandaard Lid Uit: België Sinds: 3-11-2002 Laatste: 13-2-2016 Berichten: 295 | 3-6-2004 11:41 |
turbovlieg schreef: als ik een mp3 heb die langer dan die plaat is...Relative mode : moving the needle has no effect, the DJ can scratch at any Voila dus geen probleem, wat betreft dat lange mp3 gedoe. Wat ik me eerder afvraag is hoe klinkt zo'n systeem over de PA. Want geluidskaart in en geluidskaart uit. Dat wilt ook zeggen pc in en pc uit, wat als je pc vast blijft hangen, sta je daar mooi te schilderen. Maar voor die prijs vind ik dat je het niet moet laten eigenlijk, lijkt me als je een mooi pcsysteempje al hebt, een leuke toevoeging voor thuis. Als ie tenminste doet wat ie moet doen. Zoals:position in the vinyl without losing the position of the song. Absolute mode : DJ can change the position of the track with the turntable needle. Also known as needle drop, MixVibes maps the vinyl directly to the position of the mp3. Wheel mode : The vinyl behaves like a wheel with no track length limitation. You don't need to play continually the vinyl. MixVibes DVS has many features : Master tempo, Waveform display, Auto BPM Counting, Seamless loops, Auto Beat Matching, Vinyl effects (Back to mute, Crackles ...) [edit] ik lees juist op de site: * Launch offer (99€ instead 129€) until 6th June 2004. MixVibes DVS will be released the 10th June. [edit/] | |
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen. | |
FracktoneStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-1-2004 Laatste: 5-8-2009 Berichten: 139 | 3-6-2004 18:40 |
Skit schreef: Wat ik me eerder afvraag is hoe klinkt zo'n systeem over de PA. Want geluidskaart in en geluidskaart uit. Dat wilt ook zeggen pc in en pc uit, wat als je pc vast blijft hangen, sta je daar mooi te schilderen.Kwestie van de juiste apparatuur kiezen (net als je zou doen met een CD speler). Aan voor oordelen heb je helemaal niets, ga eerst eens een goed systeem proberen (en dan heb ik het niet over de systemen die in de kroeg staan), dan weet je tenminste waar je het over hebt. | |
SkitStandaard Lid Uit: België Sinds: 3-11-2002 Laatste: 13-2-2016 Berichten: 295 | 3-6-2004 21:14 |
fracktone schreef: Skit schreef: Wat ik me eerder afvraag is hoe klinkt zo'n systeem over de PA. Want geluidskaart in en geluidskaart uit. Dat wilt ook zeggen pc in en pc uit, wat als je pc vast blijft hangen, sta je daar mooi te schilderen.Kwestie van de juiste apparatuur kiezen (net als je zou doen met een CD speler). Aan voor oordelen heb je helemaal niets, ga eerst eens een goed systeem proberen (en dan heb ik het niet over de systemen die in de kroeg staan), dan weet je tenminste waar je het over hebt. | |
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen. | |
FracktoneStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-1-2004 Laatste: 5-8-2009 Berichten: 139 | 3-6-2004 23:16 |
Een standaard geluidskaartje klinkt over het algemeen inderdaad ook niet zo best. Maar ik neem aan dat je ook geen standaard CD speler, versterker, boxen, etc. meeneemt. Dus waarom zou je wel een standaard PC of laptop gebruiken???? Je moet dan ook een PC gebruiken die speciaal voor dit doel geconfigureerd is en niet een PC waar je ook mee op internet zit te surfen, chatten, etc. en die vol staat met de meest wazige programma's die je van overal en nergens hebt gedownload. De meeste professioneel gebruikte computers draaien over het algemeen jaren achtereen zonder een probleem. Waarom? Om dat ze speciaal voor een specifieke taak zijn samengesteld en er geen andere dingen mee gedaan worden. Ook een DJ die MP3's wil gaan gebruiken moet beseffen dat dit eigenlijk gewoon een extra speler is en dus de nodige aandacht vraagt. Iemand met een beetje verstand van computers en muziek afspelen kan een goede PC samenstellen die zonder problemen draait. En die hoeft niet eens veel duurder te zijn als de meeste aanbiedingen van Dixons. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de RM DJ player: www.pcdj.com.au/ (binnenkort ook in Nederland verkrijgbaar) een mooi voorbeeld van hoe het ook kan. En deze doet wat geluid betreft niet onder voor professionele CD spelers (hangt natuurlijk wel van de gebruikte MP3's af). | |
DJDarknessStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-4-2004 Laatste: 22-12-2009 Berichten: 251 | 4-6-2004 01:09 |
het schijnt nu dus dat die sratch amp van stanton ook niet meer id als een externe geluids kaart. tijdcode in muziek uit ik dacht dat dat ding vet speciaal was | |
SkitStandaard Lid Uit: België Sinds: 3-11-2002 Laatste: 13-2-2016 Berichten: 295 | 4-6-2004 12:15 |
fracktone schreef: Een standaard geluidskaartje klinkt over het algemeen inderdaad ook niet zo best.Maar ik neem aan dat je ook geen standaard CD speler, versterker, boxen, etc. meeneemt. Dus waarom zou je wel een standaard PC of laptop gebruiken???? Je moet dan ook een PC gebruiken die speciaal voor dit doel geconfigureerd is en niet een PC waar je ook mee op internet zit te surfen, chatten, etc. en die vol staat met de meest wazige programma's die je van overal en nergens hebt gedownload. De meeste professioneel gebruikte computers draaien over het algemeen jaren achtereen zonder een probleem. Waarom? Om dat ze speciaal voor een specifieke taak zijn samengesteld en er geen andere dingen mee gedaan worden. Ook een DJ die MP3's wil gaan gebruiken moet beseffen dat dit eigenlijk gewoon een extra speler is en dus de nodige aandacht vraagt. Iemand met een beetje verstand van computers en muziek afspelen kan een goede PC samenstellen die zonder problemen draait. En die hoeft niet eens veel duurder te zijn als de meeste aanbiedingen van Dixons. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de RM DJ player: www.pcdj.com.au/ (binnenkort ook in Nederland verkrijgbaar) een mooi voorbeeld van hoe het ook kan. En deze doet wat geluid betreft niet onder voor professionele CD spelers (hangt natuurlijk wel van de gebruikte MP3's af). | |
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen. |