Forum > Geluid

hifi versterker koeling?!?!

(23 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
WasbeerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-2-2003
Laatste: 26-2-2003
Berichten: 2
26-2-2003 01:27
By the way ben bezig met n website wink ;) www.akai-classics.tk Komen foto's en voor zover aanwezig specificaties van deze serie te staan happy :)
Blijft toch t best, 70's POWER ;-)
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
26-2-2003 08:46
Erg leuk. Ik had vroeger ook allemaal Akai: versterker, boxen, verschillende cassettedecks, videorecorder. Geweldig was dat toen.

Volgens mij is er weinig van het merk over. Behalve de pro-afdeling (samplers) en een paar kleine stereotorentjes.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
StefanBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 24-1-2005
Berichten: 46
26-2-2003 09:09
heb thuis nog steeds voor eigen gebruik (gewoon voor muziek en gaming) een ca. 23 jaar oude versterker staan. nog altijd heel goed dingetje.

HEEEEEEEEEEEEEL simpel mengpaneeltje tussen gegooid, tijdens gamen muziek van laptop en geluid van PC. laugh :D

Maar als je het oude beestje van mij tegen wat m'n moeder tegenwoordig heeft, dan verslaat mijn beestje dat zo. Volumeknop heeft alleen wat kuren (als je er aan zit valt 1 of allebij de boxen weg, is het er ff tegen tikken om die weer aan te krijgen sad :() en een paar lampen doen het ene keer wel andere keer niet.

Maar toch weer bewijs dat oud niet per direct slechter dan nieuw is laugh :D
De dag dat ik stop met LJ'en is de dag dat ik sterf. Oorspronkelijk geplaatst door Dre: Stuur me een postduif (heb ik ook wat te eten).
DJ JipStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-2-2003
Laatste: 28-12-2003
Berichten: 19
26-2-2003 17:31
Ik zou gewoon ff zo's computer fentilator aan de binnekant van de kast (als het past, anders aan de buitenkant) doen. Je kan natuurlijk ook proberen of je hem op het koelingspaneel van je eindversterker kan zetten.
F&A Drive-in show

Terug naar forum Reageer (zonder quote)