Forum > Algemeen Forum

Extreme DJ-GEAR/Set-up's

(125 reacties. Pagina 10 van 13)
Moderator(s): Dré
PlukieStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 15-4-2004
Laatste: 13-7-2004
Berichten: 1
15-4-2004 14:17

henry visker schreef:

Suf ik net wat rond op internet en wat kom ik tegen?

www.zillion.be

Er worden weer feesten georganiseerd uit naam van zillion, en de specs liegen er ook niet om.. 200 scans happy :)

zie ook deze link:
www.partyteam.be/?page=10&Party=2003-12-06%20Zillion%20-%20Fou%20Friends-Only%20Party#

ziet er zeker wel indrukwekkend uit.
Deze foto's zijn genomen op een party in Zillion zelf in december!
Er zijn zo een 5-tal feestjes geweest tussen oktober 2003 en januari 2004, waarvan sommigen wel zijn moeten stoppen na problemen met de stad Antwerpen.
De overige foto's hebben we helaas van de site gehaald wegens gebrek aan webspace (we proberen ze zo snel mogelijk er terug bij te zetten zodra we een nieuwe host gevonden hebben).

Op 24 april is er inderdaad een Zillion-party in 'De Soeverein' in Lommel. Zeker allemaal komen, het wordt de max!
;-)
Coming to a party near you…
Dj oOoXxXoOoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-12-2002
Laatste: 13-5-2004
Berichten: 3
26-4-2004 13:44
1 x bewerkt. Laatst door Victor op 26-4-2004 14:35
Edit Mod: post verwijderd door mod. Svp ergens anders kwijlen (en daar zeker geen oud topic voor kicken)
DJockerAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 14-9-2004
Laatste: 11-11-2005
Berichten: 4
18-9-2004 15:57

Ritesh schreef:

Fenix schreef:

trance.kvalitne.cz/trance_party/P2160052.JPG hmm.. het gaat niet echt om de apparatuur maja..
is zei wel de artiest? of is dit vool de lol gemaakt?

want ze staat er zo bij van uhhh....... wat nu?

en zijn de cdj500 wel stevig genoeg tegen trillingen?
Dit is volgens mij Joyce Mercedes. En ze is niet alleen DJ :D

www.joycemercedes.com
Mijn DJ Gear:3x CDJ-1000 MKII, 1x DJM-500, 1x EFX-500, 1x RP DJ 1210.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
20-9-2004 01:50
Niet echt allemaal dj gear maar wel allemaal apparatuur wink ;)

home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/gear.jpg
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
PhazerStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 9-6-2009
Berichten: 47
20-9-2004 02:16

Ritesh schreef:

Fenix schreef:

trance.kvalitne.cz/trance_party/P2160052.JPG hmm.. het gaat niet echt om de apparatuur maja..
is zei wel de artiest? of is dit vool de lol gemaakt?

want ze staat er zo bij van uhhh....... wat nu?

en zijn de cdj500 wel stevig genoeg tegen trillingen?
'artiest' ?

een dj werkt / probeert mensen te entertainen met creaties van artiesten, maar is er zelf geen

ik vind het altijd zó raar als dj's zichzelf artiesten gaan noemen... een beetje zoals koks die zichzelf kunstenaar noemen

kom nou zeg...
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
20-9-2004 19:51
Toch is een goede DJ een artiest.
Net zoals een goede kok een kunstenaar is.

Maargoed, valt over te discussieren razz :p
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
20-9-2004 23:04
Als je geen vertrouwen in je zelf hebt en niet creatief bent,daaraan vast niet de wil om wat te bereiken zal je nooit een artiest of kunstenaar worden of zijn.
Volgens jouw maatstaven zal je redenering dan wel kloppen.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
PhazerStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 9-6-2009
Berichten: 47
21-9-2004 10:49
dat heeft toch helemaal niks met ambitie/zelfvertrouwen te maken joh!

je gaat me toch niet vertellen dat een DJ qua creatieve, artistieke en maatschappelijke relevantie ooit op hetzelfde niveau kan te staan komen (of überhaupt gestaan hééft) van een Bob Dylan, David Bowie, Jimi Hendrix, Lennon/McCartney,... (ik noem er maar een paar voor de vuist weg hoor)? Je gaat me toch niet zeggen dat er wat dat betreft 1 DJ is die in zo'n rijtje thuishoort he?

een DJ werkt met de afgewerkte producten van deze mensen (hun artistieke creaties!) en tracht er andere mensen een leuke avond mee te bezorgen... als mensen een leuke avond bezorgen een artistieke bezigheid is dan is vind ik mijn vriendin ook een erg bekwame artieste razz :p
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
21-9-2004 10:56
Dit lijkt me weer een eeuwige discussie te worden, Phazer. Persoonlijk voel ik me geen artiest, maar toch kun je DJ's wel onder artiesten catalogeren... UITVOERENDE artiesten dan (staat toch zo genoteerd bij mijn ondernemingsnummer wink ;)).

Als jij een DJ geen artiest noemt omdat hij andermans werk gebruikt, dan is een muzikant geen artiest omdat hij simpelweg andermans werk naspeelt, toch?
En is een acteur dan een artiest? Hij voert toch maar gewoon uit wat de regiseur wil?
Is een zanger een artiest? Nee hoor: die zingt wat zijn songwriter hem voorschrijft.
Bij jouw redenering zijn het enkel de backstagemensen die dan de echte artiesten zijn.

Bovendien kan ik je DJ's genoeg laten horen waarvan je zeker zult zeggen: dit zijn wél artiesten! Waar sommigen toe in staat zijn met twee platendraaiers en een mengpaneel is zo fenomenaal (en dan heb ik het niet enkel over hiphopscratchers).

Maar nogmaals: ik voel me zeker geen artiest... en ik heb ook de ambitie niet om zo genoemd te worden, ik heb enkel de ambitie om me rot te amuseren en om mensen die er wat van kennen toch af en toe eens te laten opkijken van "wa is da?" shocked 8O wink ;)
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
21-9-2004 11:16

phazer schreef:

als mensen een leuke avond bezorgen een artistieke bezigheid is dan is vind ik mijn vriendin ook een erg bekwame artieste razz :p
Ik vraag mij werkelijk af wat al die toneelspelers, circusartiesten, acteurs, muzikanten, presentatoren, soapies, cliniclowns, vj's, enzovoort (laten we ze voor het gemak maar even artiesten noemen) allemaal doen als het NIET mensen een leuke avond bezorgen is.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)