Forum > Algemeen Forum

Stel je even voor...

(355 reacties. Pagina 12 van 36)
Moderator(s): Dré
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
23-3-2004 14:20
Heb mezelf miss al een keer voorgesteld, maar dit keer met foto wink ;)

Naam: Patrick de Wit
Nick: Dj PaTTiM
Woonplaats: Zwijndrecht
Leeftijd: 16

Foto: members.lycos.nl/djpattimonline/foto106.jpg
ik ben links, rechts is vriendin wink ;)
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
Dj KalaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-12-2003
Laatste: 1-10-2009
Berichten: 17
24-3-2004 05:47
Thanks Rolf, nou dan zal ik ook maar eens wat vertellen...

Ik (Kelvin) ben al vanaf mijn tiende levensjaar (inmiddels de 20 mogen bereiken) actief bezig met het draaien van plaatjes. Uiteraard in het begin nog met zeer beperkte mogelijkheden en apparatuur. Ondanks dit lukte het mij toch om op kleinschalige verjaardags feestjes en familie gelegenheden de boel aardig los te krijgen. Ik dacht er goed aan te doen om een investering te doen in een Homemix systeem!? sad :( NIET DUS! deze heeft zelfs nooit op een feestje meegedaan en ik besloot al gauw het ....systeem in te ruilen voor apparatuur waar dus mee te mixen valt( Gemini cdj-20/ ps 626i). Inmiddels al weer even verder en de mixtechnieken al behoorlijk onder de knie. Na in januari j.l. gedraaid te hebben voor ca 120 man/ vrouw heb ik de smaak toch echt te pakken, laat het toeval nou bestaan dat Rolfs A.K.A. DJ Roschi dit gevoel ook heeft en zijn passie voor licht en geluid ook graag wat meer zou willen uiten naar de buitenwereld. Zoals reeds hierboven besproken dan uiteindelijk het besluit een balletje op te gooien in de zin van een Drive In Show happy :) Uitbreiding is nu alleen nog een kwestie van tijd, maar zal zeker gaan gebeuren.

Greetings,

<<-< Kala >->>
The beat is simple but you can't refuse it, that's wy, i love music!
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
5-4-2004 21:15
Ik kwam er achter dat ik (shame on me) mijzelf nog nooit heb voorgesteld. Dus om toch nog een andere kant van mij te laten zien;

Ik ben Roy v/d Broek, ik zit op 4vwo (profiel: natuur en techniek) en sinds mijn geboorte altijd al geintreseerd geweest in muziek installatie's. Ik ben op jonge leeftijd veel met muziek, muziek maken en dansen bezig geweest en hoe ouder ik werd hoe meer ik gefasineerd raakte in alles wat je nodig hebt om voorstellingen en feesten van licht en geluid te voorzien. Sommige mensen begrepen dit niet, en verklaarden mij dan ook compleet voor gek toen ik van mijn hoofdrol in de eindmusical afzag om met de techniek te helpen.

Toen ik op de middelbare school naar het eerste klasse-feest ging wist ik niet wat ik zag. Een van mijn klasgenootjes bleek een echt mengpaneel te hebben met 2cd-spelers en 2 paar echte marquant boxen en alles wat daar bijhoort. Vanaf dat moment kreeg ik in de gaten dat licht en geluid niet alleen weg was gelegd voor de proffesionele bedrijven. Omstreeks diezelfde tijd was mijn vader organisator van een folklorefestival en ben ik in contact gekomen met de plaatselijke geluidsman. Deze heb ik wat geholpen en de maand daarop vroeg hij mij ofdat ik weer een keer kon komen helpen omdat ik volgens hem daar de oren voor had. Die kans heb ik met bijde handen aangepakt en nu (4 jaar later) werk ik als geluidsman op middelgrote voorstellingen in hetzelfde bedrijf!

Een half jaar geleden heb ik besloten (met nogsteeds het eerste klassefeest in de 1ste in m'n hoofd) dat ik ook wel eens wat anders wou proberen, en ben ik een eigen drive-in begonnen. Vanaf dat moment moest ik zelf de keuze's maken en betrad ik een gebied dat helemaal nieuw was voor mij. In 6maanden heb ik toch wel een leuke show op weten te bouwen en afgelopen zaterdag het eerste feestje gehad met apparatuur die allemaal van mij was, een feestje waar ik er alleen voor stond. (foto's zal ik wel posten in het topic dat daar voor is)

Zo dit ben ik op het gebied van licht en geluid. Ik hoop dat dit een beetje geholpen heeft om een minder negatief beeld van mij te vormen!
Maar dat is MIJN mening...
SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 31-3-2004
Laatste: 24-4-2018
Berichten: 105
6-4-2004 17:02
hallo, ik ben sil

ik ben er nu 20, en mijn grootste hobby is toch wel alles wat met audio (de muziek, de techniek, de muziek,...) te maken heeft

Heb Beeld-geluid-montage gestudeerd, maar niet echt afgemaakt.

heb 2 jaar voor een drive-in gewerkt, en die is in die tijd geëvolueerd van niks (een hoop rommel bij elkaar) tot één van de grootste spelers in de streek (een hoop dure rommel bij elkaar wink ;) )

Ondertussen ben ik actief als hobby DJ (waar ze mij nodig hebben draai ik) en muziekliefhebber.
Jazeker
ShowrentalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-9-2003
Laatste: 7-5-2007
Berichten: 64
14-4-2004 10:46
Ik struin al een tijdje rond op dit forum en in de webshop maar heb me volgens mij nog nooit echt voorgesteld.

Mijn naam is René Wagenaar, 18 jaar en ik woon in Hilversum alwaar ook mijn bedrijf Show Rental is gevestigd. dit bedrijf heb ik samen met Joost Gijzel die op dit forum af en toe ook zijn neus laat zien.
Ik heb Havo gedaan en studeer nu Small Business in Haarlem. Daar kan je dus ook uit afleiden dat ik mijn zeer uit de hand gelopen hobby ook serieus neem en er in de toekomst ook verder mee wil. Daarom probeer ik ook mijn assortiment meer toe te spitsen op kwalitatief goeie apparatuur (LAB GRUPPEN, DATEQ, PIONEER & MARTIN bijvoorbeeld, de JBL's gaan er binnenkort uit en daar komt wellicht FOHHN voor in de plaats).

Verder... tja. oja! Volgens mij ben ik recordhouder reviews schrijven (of niet Dré?). Ik heb er inmiddels 38 geplaatst in de webshop en ga er binnenkort meer op www.show-rental.nl zetten.

iedereen die uit de buurt komt is bij deze van harte uitgenodigd om eens op een klusje te komen kijken. Ook voor het huren van apparatuur ben je uiteraard welkom

tot gauw
dat weet ik nog niet zo graag
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
14-4-2004 20:26
Hallo forummers !

Ik ben Tom Verbruggen, 15 jaar en woon in Bornem (BE)

Mijn DJ-verleden is
1. verjaardagsfeestje (40 man)
....
Toekomstig DJ-gebeuren:
1. Op het talent-dj gedeelte van het Labyrint draaien
komt een 1000 man op af !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! shocked 8O

2. schoolfeestje (mijn oude school)

Je ziet het iedereen moet klein beginnen (met men materiaal hetzelfde razz :p )

Voila, ik hoop dat jullie mij nu een beetje beter kennen
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
Foxy musicStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 9-8-2010
Berichten: 135
24-4-2004 02:03
hoi,ik ben patrick roose 35 jaar oud(da's tegenwoordig al oud voor een dj)en woon in een klein dorpje net onder den bosch
ik ben begonnen in 1984 met een drive inn(wat je een drive inn kunt noemen) met 2 lenco pick ups en nog meer bij elkaar geschraapte zooi
in het begin kwam het nog niet echt van de grond,maar rond 1987 ging ik samenwerken met iemand en kreeg de drive inn professionele vormen met oa een pa van stage accompany en heuse technics sl 1200 pickups en een prefer mengpaneel(bestaat dat merk nog trouwens)en een kleine 5000 vinyl singles.
d'r was toen werk in overvloed,dus ik stond bijna ieder weekend weer op een of ander feestje.
en zondagmiddags draaide ik een een kleine discotheek,voor hoofdzakelijk jeugd.
dit alles heb ik gedaan tot ongeveer 1991,de interesse was een beetje weg en ik wilde na al die jaren wel 's vrij zijn in de weekenden.
zo omstreeks 1998 begon het mede dankzij mijn dagelijks werk (speelautomaten en professionele audio) weer te kriebelen en ben weer opnieuw begonnen.
alles in de loop der jaren nieuw aangeschaft van oa denon pioneer technics dateq electro voice etc etc
en weer een voorzichtige start gemaakt.
loopt nu weer als een trein,maar ik wil niet iedere week meer op pad,een keer of 2 a 3 in de maand vind ik genoeg.
het liefst draai ik dance classics uit de 70 80 90's,of lekkere feest,clubhouse of dansmuziek,net wat de klant wil.
nou dat was mijn verhaal.
Wat gooi je van de hoogste trap...
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
24-4-2004 22:14
Ik was eigenlijk op zoek naar bedradingsschema's om floodlights op je printerpoort aan te sluiten maar kwam op dit forum uit, na een tijdje rond te hebben gekeken toch maar besloten lid te worden.

Ik ben dus dj mark, 16 jaar, en heb zelf de drive-in show Melo-G, eigenlijk nog een beginnende drive-in want met 200-watters kan je geen feest van 150 man aan denk ik razz :p. Maar de drive-in show wordt regelmatig uitgebreid en het eerst volgende wat veranderd wordt is het geluid want het licht is voorlopig prima.

Ik heb ooit op een disco-feestje een drive-in show gezien, en dat sprak me toch wel heel erg aan, om dat allemaal te kunnen bedienen en waarvan je kan zeggen: dat is nou van mij happy :). In de brugklas is het alleen maar erger geworden, zogauw er een school feest of klassenavond was en er was een drive-in show ingehuurd, was ik 9 van de 10 keer aan het warmdraaien wat altijd succesvol was. (De tiende keer waren het chagrijnige buddy's, waarbij je hooguit de parretjes mocht bedienen) Maar goed langzaam aan kreeg mijn drive-in show vorm, het geluid kwam, licht werd uitgebreid en zo is het gekomen tot wat ik nu eigenlijk heb.

Mijn website is www.melo-g.nl (ik moet wel erbij zeggen dat die php engine door ldu is gemaakt maar daarom laat ik het copyright ook staan razz :p)

Maarja ik ga jullie spreken,,

Mark
Vergeet niet te lachen
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
25-4-2004 18:15
Zal ik me dan ook maar even voorstellen

Ik ben Justin, woon in Nieuwegein, en heb samen met een vriend een beginnent showtje. ehm, ja, voor meer over mij moet je maar even op www.geinteam.nl kijken.

Adiossss!
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
28-4-2004 17:41
Misschien is het ook een idee om zeker
je andere hobby's te vermelden.
Ik vraag me immers altijd af wat jullie zo nogal uitspoken in jullie vrije tijd
wanneer jullie niet achter de draaitafels staan.

Greetz
Zyrax
Jumping is not a crime. It's just hilarious.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)