Forum > Algemeen Forum

Stel je even voor...

(355 reacties. Pagina 10 van 36)
Moderator(s): Dré
Dj_eerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-4-2003
Laatste: 13-7-2012
Berichten: 99
9-12-2003 12:34
Sorry , ik had nog niet alles gezegd en ik kan die ander niet bewerken sad :(

naast dj'ing heb ik nog een hobby trompet spelen .
ik doe dat al een hele tijd bij een show en marchingband ( www.vios-midreth.nl ) ik ga binnekort mijn a-examen daarvoor doen .
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
9-12-2003 19:42
Ik ben geluidsman van een coverbandje, barst van de vragen dus heb me maar eens aangemeld wink ;)

Jullie horen nog van me... happy :)

Mark.
JordieNabbeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2003
Laatste: 29-10-2008
Berichten: 30
17-12-2003 07:55
ik ben Jordie .. ben 14 jaar geboren in 1989
ik woon in raamsdonksveer (klein dorpje omgeving breda)
en ben nu hard aan het sparen voor coole stuff wink ;)
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
21-12-2003 12:06
1 x bewerkt. Laatst door Jan2 op 22-12-2003 11:10
Nick: Dj Silverline
Naam: Jan Pronk
Leefdtijd: 12 (28-01-'91)
Woonplaats: Beverwijk
Geboren: Heemskerk
Drive-in: Nee sad :(
Favo Stijlen: Top-40, Hardstyle en Apres Ski.

Vroeger was ik niet veel bezig met muziek. Eerder hutten bouwen of tikkertje spelen.
Pas later ging ik me echt intresseren in het DJ wereldje. Dat komt denk ik door het café van mijn vader. Toen ik het echt leuk vond, ben ik op zoek gegaan naar een mixer. Een Action DJ-6500. 7-bands EQ per channel (L)(R). 7 kanaals mixer, deze heb ik nu nog steeds. Ben er best tevreden over, maar eigenlijk is ie wel aan vervanging toe. Ik ben druk bezig om een drive-in te starten, maar ik heb nog geen partner, dit vermoeilijkt het proces wel. Ik hoop, als ik een jaar of 14 ben, mijn eigen show te hebben. Nu ben ik gewoon een thuisdj, en het bevalt me prima.

Dit is zo'n beetje mijn verhaal, meer kan ik eigenlijk niet vertellen, aangezien ik nog weinig ervaring heb. Mijn enige ervaring is 3x draaien op school, en dat is alles. Hopelijk kan ik snel beginnen, want ik sta te popelen om zelf te draaien voor publiek laugh :D
TeacherStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2004
Laatste: 7-4-2017
Berichten: 70
6-1-2004 17:36
Bon, dan ga ik ook maar:

Ik ben Leon, en ik ben 28.

Dit is "mijn verhaal"....
Het begon toen ik een jaar of 15/16 was denk ik toen een maat van me één pitchbare draaitafel had en dingetjes deed met zijn amiga en cd's en daar platen doorheen mixte.

Aangezien ik toen zong in een punk bandje en meer naar new-wave luisterde deed ik er niet veel mee, behalve een beetje klooien als ik bij hem was. "slaapkamer dj-ing dus".

Dat bleef een jaartje zo, en af en toe kochten we een paar plaatjes. Ik draaide toen vooral acid en break-beat. Ik neigde steeds meer naar elektronische muziek en begon het steeds leuker te vinden. Maar toen... Toen begon de gabber! WOW! Dus samen met die maat van me naar madonna (in alphen a/d rijn) gestapt en onder de naam "kozmik" feesten gegeven die redelijk succesvol verliepen. Ook mijn DJ-naam (Chuckie) is in de tijd geboren.

Via via kwamen we ook bij radio balans in den haag terecht, waar ik wekelijks banden mixte en toen begon het balletje pas echt te rollen; ik was ineens een
"bekende DJ"; de gabberton, multigroove en natuurlijk good-old madonna waar ik mijn eerste betaalde feesten deed.

Daarna een paar jaar overal en nergens gedraaid en goed verdiend, in alphen a/d rijn "kaos fm" begonnen (is ook al lang weer terziele gegaan) en wat productiewerk gedaan.

Toen de gabber commercieel werd was de lol er aardig van af. Ook moest ik serieus aandacht gaan besteden aan mijn studie, dus de boekingsbureau's maar verteld dat ik "niet meer beschikbaar" zou zijn.

Toen een paar jaar niks. Ja, afstuderen, werken enzo. Nu wil ik weet iets gaan doen, puur voor de lol. Beetje "old school" en techno enzo.
I'm a man... I don't read manuals.
WappieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 27-11-2009
Berichten: 28
14-1-2004 20:19
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 24-1-2004 18:19

Douwe schreef:

Ja gek, in het magazijn, als magazijnpik
Ja ik moet zeggen dat ik niet nieuw ben voor New-Line maar wel voor dit Forum. mijn naam is Douwe de Boer geb. 25/3/1976 en ik heb ongeveer 4 jaar voor New-line gewerkt als licht gast (correct me when I'm wrong Dre)en nee het enige wat ik met geluid/DJ te maken heb is dat ik de Speakers aansloot en zo nu en dan (als de DJ pissen was) een fader omhoog schoof. Voor de rest ben ik FULLTIME licht. Ik ben werkzaam bij Flashlight rental in Utrecht. Tevens doe ik ligten in een Trance club.

Groet Douwe wink ;)
SonyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-1-2004
Laatste: 29-9-2006
Berichten: 47
16-1-2004 00:45
Hey beste mensen ik ben Sony en ben zo ongeveer al een 4-tal jaar met muziek bezig.
Ik ben sinds vandaag pas lid en hoop leuke tijden te beleven op dit forum.
Ik ga mij nu wat meer toeleggen op het draaien van platen want daar kan ik nog niets van.
Ik heb wel een grote kennis van geluidsapparatuur en merken.
Mijn droom is dan ook een eigen studio te mogen hebben later.
Streef naar perfectie, neem het beste en verbeter het.
ChuckieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-10-2003
Laatste: 26-4-2009
Berichten: 294
22-1-2004 22:09
Hallo allemaal

Ik ben danjel van der wal.
ik ben 15 jaartjes jong.
kom uit leeuwarden.
ben heel veel bezig met muziek speel ook op een drumstel. en ben op dit moemnt bezig om dingen bij elkaar te kopen voor een drive in show.
verder draai ik wel eens op een feestje en dat gaat tot nu toe al redelijk.
verder ben ik meer iemand die zich met de lichten bezig houd dan met het geluid, ik zoek dan ook nog iemand met een geluids set om mijn drive te komen joinen om het zo maar even te noemen.
maar dat heeft er verder niks mee te maken wie ik ben.

Nou dat was het dan zo wel even denk ik...
HurricaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
Berichten: 343
25-1-2004 14:46
Zoals jullie nu weten zit ik nu een jaartje op het forum. Ik deel hiermee bij dat ik geen grote jongen ben betreffende licht, laat staan geluid. Ik heb hier op het forum een aantal uitspraken gedaan die niet helemaal kloppen. Een aantal concrete producties die ik wel heb gedaan:

*Elke maand een poppodium waarbij ik meehelp met op/afbouw af en toe bediening op een voorgeprogrammeerde tafel

*Sinds 1 jaar meegeholpen met het Festival Appelpop waar ik heb meegeholpen met opbouw/afbouw en bediening op een voorgeprogrammeerde Pearl 2000 & SGM Regia 256

*Een Musical van verstandelijk gehandicapten te Driebergen, opbouw/afbouw en bediening van het licht

*Een aantal Drive-In Shows. Waar ik het licht heb opgebouwd, bediend, en afgebouwd.

*Schoolfeesten verzorgt van licht. Opbouw, Afbouw, Bediening.

Ik ben momenteel in een fase waar ik nog veel moet en wil leren. Ik hoop dat ik over een jaartje of 2/3 veel meer van lichttechniek afweet en dat ik dan teruglach om deze post.

Dat moest er even uit

William
...
Dj diëgoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-9-2003
Laatste: 3-2-2010
Berichten: 136
27-1-2004 16:34
En nu is het tijd dat ik ben.
Nick.: Dj Diëgo
Naam : David
Leeftijd: 14 jaar
geboren: Amsterdam 1989
Favo styls: voornamelijk trance dan R&B en Top 40

verhaal:
Een vriend van me had een Drive-In en ik mocht meehelpen opbouwen en draaien. Later ging hij naar een andere school en kon ik dus niet meer meehelpen en dacht ik nou dan ga ik DJ worden.
en vanaf die tijd doe ik mijn eigen Drive-In.
Who ever said life is short it's the longest goddamn thing you do, are you gonna do something that's longer!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)