Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mr_jows
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Mr_jows (Pagina: 9 van 10)
Topic: Geavanceerd muziek programma... (13-9-2005 14:39:00)
Wat er werd gezegd over techno, dat t weinig melodieus was enz, ben ik het wel mee eens, al heb ik wel veel begrip voor technoliefhebbers.. waarom weet ik niet precies maar goed..
Wat je ook merkt is dat hardhouse terrein wint van techno, verbeter me als het niet zo is, ik spreek alleen uit eigen ervaring. had je vroeger (2,3,4 jaar terug) nog van die echte techno party's, nu is t veelal hardhouse wat de klok slaat. Vorig jaar op sensation draaide ze bijna alleen techno, toen chris liebing klaar was moest ie t bekopen met n 'boe'geroep. Dit jaar was Sensation op michel de hey na alleen maar snoeiharde hardhouse (dana, luna, darkraver..) Best wel een beetje verdrongen dus de techno.. (althans door het grote publiek)
Denk trouwens niet dat R&B terrein verliest, kijk eens naar america, daar is t populairder dan ooit, zet de radio aan en je hoort 50 cent met al zn vrienden In de tenten waar ik kom wordt t ook geregeld gedraaid!
En jaaa je hoort vaak 80's 90's feest, is ook helemaal in op dit moment.... MAAR was 4 jaar terug ook al super in!!! Toen kon ik de tekst vd pointer sisters ook al uit mn hoofd! De vraag is hoe lang dat blijft, persoonlijk hoop ik erg lang... is ook meer mijn smaak dan al t andere...
Ik hoor graag jullie mening!R&B verliest wel degelijk terrein. Niet zo gek ook gezien het feit dat bijna elk R&B nummer goedkoop in elkaar is gezet. Wat nu weer opkomt is de zogenaamde Reggeaton ofzo. Voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld Shakira - La Tortura. Het klinkt iets meer zuid amerikaans, waardoor het wat vrolijker is en niet alleen een zware kickbass heeft met de hele tijd YEAH YEAH YEAH.. COME ON NIGGAZ.. I'M GONNA KILL YA ALL!! etc. etc.
Ik denk dat de house scene in het algemeen niet zal verdwijnen en dit hebben we te danken aan kwalitatieve evenementen. Er komen niet voor niets mensen uit heel de wereld naar Nederland om onze feesten te bezoeken.
Nederland is gewoon "house". Voor wat mij betreft ziet het er zeer rooskleurig uit, al moet het niet té commercieel worden, want dan krijg je het R&B effect.Topic: Beatmixen (13-9-2005 07:39:00)Ik zou zeggen... ga gewoon eens kijken wat er gebeurd. Je hoort toch zelf wel of iets goed klinkt ja dan nee?
Koop gewoon twee dezelfde platen, ga die lekker strakleggen. Zet de ene op 0% pitch, de ander op +100000 voor wat mij betreft. Als je de plaat strak gaat leggen, kom je uiteindelijk toch op de 0% pitch uit.
Kom op zeg... durft men tegenwoordig niets zelf meer uit te zoeken?Topic: Programma om mix te maken (13-9-2005 07:37:00)
Ik doe nu altijd de low uit, mid op kwart en high net voor het midden en dan langzaam de fader omhoog.Ik zet ze altijd allemaal op vijf uur. Dan mix ik in. Klinkt echt supervet! Topic: Koptelefoon goed hoorbaar? (6-9-2005 22:29:00)
Naja, ik sl's lijkt mij niet meer dan logisch. Maar cdj's, dat dwing je mijn inziens niet zomaar af. Maar goed, desnoods kunnen de eigen ook mee uiteraard!CDJ1000's kosten 35 euro p/s voor de verhuur. Sorry hoor, maar als je dat als organisatie al niet neer wilt zetten dan ben je niet echt goed bezig!Topic: Koptelefoon goed hoorbaar? (6-9-2005 16:42:00)
ik denk dat daar behoorlijk de moeilijkheid ligt.Is zeker mogelijk hoor. Ik ben in weze ook nog steeds een "beginnende DJ", je moet gewoon je bekkie open durven te doen (wel op een nette manier). Topic: Koptelefoon goed hoorbaar? (6-9-2005 16:39:00)
Draaien zonder monitor is balen, maar komt helaas op met name kleinere lokaties vrij vaak voor, dus het is belangrijk dat je hierop bent voorbereid.Op de meeste feestjes staan CDJ's en 99% zeer SL1200's. Wat erger is, is de kwaliteit van sommige apparatuur.
Ik heb een keer gedraaid op een feest (moest openen) waar na 30 minuten al drie keer de naald moest worden vervangen (was mijn eigen naalden vergeten). De arm van één draaitafel was bovendien zo instabiel als de t*r*ng dat er gewoon niet te mixen viel. Ik ben toen echter wel door blijven draaien met de gedachte dit de volgende keer niet meer te pikken en er wat van te zeggen.
ongeveer twee maanden later Later stond ik in de finale van een DJ contest, daar ben ik wél boos weggelopen. Daar had ik wel mijn eigen naalden mee, maar was er totaal geen rekening gehouden met de stampende menigte in de zaal, bij elke sprong, sprong de naald over. Geen hekken voor het podium (voor zover je het een podium kon noemen), waardoor iedereen tegen de tafel ging leunen etc. etc.
Je kunt dan gewoon geen goede set neerzetten. Gewoon slecht georganiseerd. Zo heb ik het ook letterlijk gezegd: "zo kan ik niet laten zien wat ik kan. Het heeft voor mij dus geen enkele zin om door te draaien. Echt waardeloze contest!"
Nogmaals, het maakt mij in principe niet uit waar ik op draai, als er maar fatsoenlijk te draaien valt (goede apparatuur), rekening houden met feedback (zet desnoods freefloats neer etc. etc).
Kijk als het je 1e optreden is zul je het niet snel zeggen, maar als je al geruime tijd ergens draait moet je gewoon voor jezelf opkomen.Topic: Koptelefoon goed hoorbaar? (6-9-2005 13:17:00)Is wennenWaarom denk je dat het gros van de artiesten apparatuur koopt dat 9/10 keer ook op (grote) events staat?Altijd wat vervanging meenemen idd (heb afgelopen zaterdag in Belgie zowaar plaatjes als Jordan & Baker - Explode gedraaid ;), maar ik ken het probleem ook. Is eigenlijk niet jouw probleem, maar die van de organisatie. Jij wordt gevraagd n.a.v. je style/genre en doet dus gewoon je ding. Men zal denk ik eerder op de organisatie gaan zeiken achteraf dan op jou (al lijkt het inderdaad op jou af te komen).In contracten van de meeste artiesten staat ook duidelijk dat ze goede monitorspeakers willen. Soms staat er zelfs duidelijk in omschreven dat ze met een bepaald mengpaneel willen draaien of dat er minimaal 4 SL1200's moeten staan. Mij maakt het inderdaad ook niet zo heel veel uit of er nu monitorspeakers zijn ja dan nee, al heb ik er liever wel eentje naast mij staan ;)
Zijn dus herkenbare punten waar elke DJ wel eens last van gehad of nog last van zal krijgen. Be prepared zeg ik altijd maar! TIP: Neem ook ALTIJD goede reserve naalden mee! Ik heb een apart setje standaard in mijn platentas liggen. Reken maar dat je collega's zullen vragen of je nog lang draait en of ze evt. ook met jouw naalden mogen draaien ;)
De meeste organisaties besparen op apparatuur en de kwaliteit van de apparatuur. Ze willen grote namen, betalen veel aan huur en hopen gewoon dat er genoeg man komt om winst te behalen. De staat van de apparatuur boeit ze niet zo heel veel ;)Topic: Koptelefoon goed hoorbaar? (31-8-2005 16:52:00)Hiermee slaat Sylvia de hamer op de kop! Veel DJ's doen het alleen om er "stoer" uit te zien. Je moet doen wat jij het lekkerste vindt werken. Kortom: niet doen wat anderen zeggen!Topic: Beatmixen (25-8-2005 11:17:00)
Ik begin het beetje bij beetje te leren. veel oefenen en dan lukt het vanzelf.
Mvg,
Bjorn BerkvensEven de demo van Traktor DJ Studio downloaden. Plaatje rippen naar MP3, afspelen in Traktor en je weet het aantal BPM.Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (24-8-2005 16:54:00)
"Overload" ofzo ;) Sluit je daarmee af :DAls je hem op plaat hebt vind ik het prima (eer aan mijn kant he ;-) ) (ze hebben daar alleen draaitafels)Heb hem niet op plaat. Timmy! ligt volgend jaar hoogstwaarschijnlijk wel in de schappen, maar ja... daar heb jij niets aan op dit moment.Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (24-8-2005 14:17:00)
Dj Jows - Run! <--- ja die heeft nog niemand op het forum behalve ikDat is al een oudje Roberto ;) Sterker nog, ik heb hem wel eens gepost op het forum. Zijn dus wel mensen die hem gehoord hebben denk ik. Is meer hardtrance dan hardstyle. Toen de sample van RUN DMC gebruikt, vandaar ook de tracknaam Run! :P
De climax had er toen bovendien wat meer uit mogen springen. Wilde altijd nog aanpassen, maar ben de logic-file kwijt... :(Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (24-8-2005 14:13:00)Als ik ze draai dan gaat het publiek los, dus floppen ho maar,
Mijn lijstje
Dj Rob - bang bang
unknown artist - nobpody like the records that you play
unknown artist - nothing compares (hard rmx)
Zany 0 sky high (technoboy rmx)
Zany - Orgasmo (ondanks dat hij niet orgineel is, is het wel een knal plaat en laat hier nog steeds iedereeen knallen.
And last but not least: Tuneboy - Money talks - bullshit walks
Deze plaatsjes gaan het zeker goed doen tijdens m'n 1ste dj contest (vrijdag ;-))Tip : Neem ook wat oudjes als Donkey Rollers - Motherfuck mee ;) Waarschijnlijk zijn er meer die de platen gaat draaien die jij hierboven genoemd hebt. Originaliteit is belangrijk!Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (23-8-2005 10:21:00)S.E.X. een flopplaat?? Jouw mening, niet de mijne..... 99.Nine en Orgazmo zijn minder origineel (allebei gebruiken ze samples die al eerder zijn gebruikt).
Zany is een topproducer en Pavo is een top-dj. Een van de weinigen die het wel altijd waarmaakt, waar hij ook draait.Topic: cd's branden zonder tussentijd (17-8-2005 16:23:00)
Ik zou persoonlijk voor een echte sequencer a la Cubase of Logic gaan. Waarom? Gewoon omdat je je werk veel meer naar eigen hand kunt zetten.
Reason ben je in principe beperkter. Wat wel een goede combinatie is, is Cubase met Reason als VST.
Ligt versie van Cubase kost zo'n 400 euro. Wat Reason kost weet ik niet precies.
Topic: Toekomst van de House-scene. (13-9-2005 14:35:00)Reason ben je in principe beperkter. Wat wel een goede combinatie is, is Cubase met Reason als VST.
Ligt versie van Cubase kost zo'n 400 euro. Wat Reason kost weet ik niet precies.
djBjorn schreef:
Nou zal ik ook maar even mijn mening gevenWat er werd gezegd over techno, dat t weinig melodieus was enz, ben ik het wel mee eens, al heb ik wel veel begrip voor technoliefhebbers.. waarom weet ik niet precies maar goed..
Wat je ook merkt is dat hardhouse terrein wint van techno, verbeter me als het niet zo is, ik spreek alleen uit eigen ervaring. had je vroeger (2,3,4 jaar terug) nog van die echte techno party's, nu is t veelal hardhouse wat de klok slaat. Vorig jaar op sensation draaide ze bijna alleen techno, toen chris liebing klaar was moest ie t bekopen met n 'boe'geroep. Dit jaar was Sensation op michel de hey na alleen maar snoeiharde hardhouse (dana, luna, darkraver..) Best wel een beetje verdrongen dus de techno.. (althans door het grote publiek)
Denk trouwens niet dat R&B terrein verliest, kijk eens naar america, daar is t populairder dan ooit, zet de radio aan en je hoort 50 cent met al zn vrienden In de tenten waar ik kom wordt t ook geregeld gedraaid!
En jaaa je hoort vaak 80's 90's feest, is ook helemaal in op dit moment.... MAAR was 4 jaar terug ook al super in!!! Toen kon ik de tekst vd pointer sisters ook al uit mn hoofd! De vraag is hoe lang dat blijft, persoonlijk hoop ik erg lang... is ook meer mijn smaak dan al t andere...
Ik hoor graag jullie mening!
Ik denk dat de house scene in het algemeen niet zal verdwijnen en dit hebben we te danken aan kwalitatieve evenementen. Er komen niet voor niets mensen uit heel de wereld naar Nederland om onze feesten te bezoeken.
Nederland is gewoon "house". Voor wat mij betreft ziet het er zeer rooskleurig uit, al moet het niet té commercieel worden, want dan krijg je het R&B effect.
vaffunculo schreef:
Nog ff een vraagje: Als de 1ste plaat speelt op 0% pitch, moet je dan de 2de plaat ook op 0% zetten?Koop gewoon twee dezelfde platen, ga die lekker strakleggen. Zet de ene op 0% pitch, de ander op +100000 voor wat mij betreft. Als je de plaat strak gaat leggen, kom je uiteindelijk toch op de 0% pitch uit.
Kom op zeg... durft men tegenwoordig niets zelf meer uit te zoeken?
Laptops zijn niet geschikt voor audiobewerking. Hou het gewoon bij een pc of een mac met een fatsoenlijke geluidskaart.
Topic: Beatmixen (7-9-2005 15:48:00)vaffunculo schreef:
Weten jullie geen andere manier van het gebruik van de eq's?Ik doe nu altijd de low uit, mid op kwart en high net voor het midden en dan langzaam de fader omhoog.
Sjapper schreef:
lol.... zal zo wel komen jaNaja, ik sl's lijkt mij niet meer dan logisch. Maar cdj's, dat dwing je mijn inziens niet zomaar af. Maar goed, desnoods kunnen de eigen ook mee uiteraard!
Sjapper schreef:
maar in hoeverre is het reëel / haalbaar om als beginnende DJ technics of cdj's te eisen voor een optreden?ik denk dat daar behoorlijk de moeilijkheid ligt.
Sylvia schreef:
Als beginnende dj heb je sowieso weinig te eisen, hoewel het verzoek om SL's en CDJ's dermate gangbaar is dat je het altijd kunt proberen.Draaien zonder monitor is balen, maar komt helaas op met name kleinere lokaties vrij vaak voor, dus het is belangrijk dat je hierop bent voorbereid.
Ik heb een keer gedraaid op een feest (moest openen) waar na 30 minuten al drie keer de naald moest worden vervangen (was mijn eigen naalden vergeten). De arm van één draaitafel was bovendien zo instabiel als de t*r*ng dat er gewoon niet te mixen viel. Ik ben toen echter wel door blijven draaien met de gedachte dit de volgende keer niet meer te pikken en er wat van te zeggen.
ongeveer twee maanden later Later stond ik in de finale van een DJ contest, daar ben ik wél boos weggelopen. Daar had ik wel mijn eigen naalden mee, maar was er totaal geen rekening gehouden met de stampende menigte in de zaal, bij elke sprong, sprong de naald over. Geen hekken voor het podium (voor zover je het een podium kon noemen), waardoor iedereen tegen de tafel ging leunen etc. etc.
Je kunt dan gewoon geen goede set neerzetten. Gewoon slecht georganiseerd. Zo heb ik het ook letterlijk gezegd: "zo kan ik niet laten zien wat ik kan. Het heeft voor mij dus geen enkele zin om door te draaien. Echt waardeloze contest!"
Nogmaals, het maakt mij in principe niet uit waar ik op draai, als er maar fatsoenlijk te draaien valt (goede apparatuur), rekening houden met feedback (zet desnoods freefloats neer etc. etc).
Kijk als het je 1e optreden is zul je het niet snel zeggen, maar als je al geruime tijd ergens draait moet je gewoon voor jezelf opkomen.
teknoknights schreef:
1) Je staat voor een heleboel volk. Enerzijds geeft dat een ongelooflijke kick; anderzijds wordt je er ietwat zenuwachtig van. Vaak staan ook dj's op de line up waarvoor je alleen maar respect kan hebben. Zij hebben zich bij wijze van spreken al jaren bewezen dus voelen zich veel meer ontspannen. Jij, als nieuweling in het milieu, wil natuurlijk niet "onderdoen" voor deze mensen en zoals al vaker gezegd wil je natuurlijk dat je intrede en je eerste contact met het publiek zo vlot mogelijk verloopt.teknoknights schreef:
2) Materiaal is helemaal anders. Je kan nog zo goed afspreken van te voren, soms is er gewoon iets veranderd of is er iets te kort. En ja.. ik weet het..; een goed dj kan met alles draaien. Maar cue'en en spelen met een dubbele cd speler van numark is nog altijd helemaal anders dan draaien met een cdj van pioneer. (mijn mening en gevoel) En een opgedreven technics reageert toch ook ff helemaal anders dan een nieuwe synq xtrm. Vaak gebeurt het ook dat de beloofde monitor er niet staat, waardoor je al verplicht bent om alles op koptelefoon te doen. Op de harde bassen kan je je immers nauwelijks oriënteren. Bij mij komt het soms voor dat ik echt moet denken over het beatmatchen, terwijl ik thuis echt platen strak krijg in pakweg een tiental seconden. Dat is voor jezelf ook heel ontmoedigend.. omdat je weet dat je thuis gewoon een professioneel deftig setje in elkaar steekt op je dooie gemak.teknoknights schreef:
3) Heb het jammergenoeg ook al meegemaakt dat je heel goed afspreekt welke stijl je brengt en dat je zelfs demo's verstuurt, maar op het moment dat je wil beginnen blijkt je muziekstijl opeens veel te hard te zijn of te oncommercieel. Dan mag je dus totaal onvoorbereid gaan zoeken naar commerciële house plaatjes (die ik in vele gevallen zelfs nooit mee heb omdat ik nu eenmaal die muziek niet draai als mensen me boeken voor een uur).teknoknights schreef:
* En wat heeft dit alles nu met de hoorbaarheid te maken van een koptelefoon, vragen jullie zich misschien af? Het gaat erover dat je je een heel stuk veiliger kan voelen met een goed dempende zuivere koptelefoon. Als je dan nog eens kan mixen met twee schelpen, zonder monitorsysteem... Dan ben je volgens mij pas echt goed bezig om dergelijke problemen te vermijden. Ik wil gerust toegeven dat ik zonder monitorsysteem niet eens zin heb om eraan te beginnen. Geef mij maar een reus van een luidspreker als monitor en je zal me m'n setje zien draaien met een constante smile.Zijn dus herkenbare punten waar elke DJ wel eens last van gehad of nog last van zal krijgen. Be prepared zeg ik altijd maar! TIP: Neem ook ALTIJD goede reserve naalden mee! Ik heb een apart setje standaard in mijn platentas liggen. Reken maar dat je collega's zullen vragen of je nog lang draait en of ze evt. ook met jouw naalden mogen draaien ;)
De meeste organisaties besparen op apparatuur en de kwaliteit van de apparatuur. Ze willen grote namen, betalen veel aan huur en hopen gewoon dat er genoeg man komt om winst te behalen. De staat van de apparatuur boeit ze niet zo heel veel ;)
Het is eigenlijk niet 1-2-3 te zeggen. Hangt nl allemaal van de apparatuur af waarmee je zal gaan draaien (is het cheap-ass of gewoon goed gerenommeerd spul). Verstandig is het om er in ieder geval voor te zorgen dat je platen (ook) strak kunt leggen met behulp van 2 cups. Waarom?
Het wil nog wel eens voorkomen dat er enige vertraging zit in het geluid wat uit je koptelefoon komt en het geluid dat je in de zaal hoort (heb het vaak meegemaakt). Ook al heb je goede monitoren naast je staan kan dat erg verwarrend zijn (monitoren bezuinigen ze vaak op). Je denkt dat je plaat strak ligt, maar dat blijkt dus net niet zo te zijn. Dit heb je zelf dan niet door, terwijl het publiek denkt dat je er niets van bakt. Je koptelefoon liegt daarentegen niet.
Kortom: is het geluid in de toko goed verzorgd, dan kun je in principe best met 1 cup mixen. Is het ruk, dan kun je altijd terugvallen op de 2 cup methode (wees voorbereid!). Begrijp wel dat 1 cup mixing meer voor de show is, dan dat het echt nut heeft.
Je vraag v.w.b. het zaalgeluid (overheerst het ja dan nee?) kan ik heel simpel antwoorden. Nee!
Als jij een goede koptelefoon hebt dan hoef je je echt geen zorgen te maken. Staat het geluid zo ontzettend hard in de zaal dat je eigenlijk niets meer lijkt te horen op je koptelefoon, probeer dan het volume van je koptelefoon eens zachter te zetten ;) Harder zetten resulteert vaak alleen maar in gekraak (en gehoorbeschadiging), waardoor het nog lastiger wordt om te beatmixen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Succes!
Topic: Cue'en; "One cup" of "Two cup" (wie doet wat??????????) (26-8-2005 07:45:00)Het wil nog wel eens voorkomen dat er enige vertraging zit in het geluid wat uit je koptelefoon komt en het geluid dat je in de zaal hoort (heb het vaak meegemaakt). Ook al heb je goede monitoren naast je staan kan dat erg verwarrend zijn (monitoren bezuinigen ze vaak op). Je denkt dat je plaat strak ligt, maar dat blijkt dus net niet zo te zijn. Dit heb je zelf dan niet door, terwijl het publiek denkt dat je er niets van bakt. Je koptelefoon liegt daarentegen niet.
Kortom: is het geluid in de toko goed verzorgd, dan kun je in principe best met 1 cup mixen. Is het ruk, dan kun je altijd terugvallen op de 2 cup methode (wees voorbereid!). Begrijp wel dat 1 cup mixing meer voor de show is, dan dat het echt nut heeft.
Je vraag v.w.b. het zaalgeluid (overheerst het ja dan nee?) kan ik heel simpel antwoorden. Nee!
Als jij een goede koptelefoon hebt dan hoef je je echt geen zorgen te maken. Staat het geluid zo ontzettend hard in de zaal dat je eigenlijk niets meer lijkt te horen op je koptelefoon, probeer dan het volume van je koptelefoon eens zachter te zetten ;) Harder zetten resulteert vaak alleen maar in gekraak (en gehoorbeschadiging), waardoor het nog lastiger wordt om te beatmixen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Succes!
Sylvia schreef:
Het zal psychisch wel anders werken, en je mist het zaalgeluid (heb je niet nodig) en het ziet er minder cool of pro uit volgens sommigen, maar het gaat prima en daar draait het om.djberjo schreef:
Klopt Sylvia ik wil dat dan op de plaat vermelden zodat ik al van te voren weet welke plaat ik het beste kan kiezen.Ik begin het beetje bij beetje te leren. veel oefenen en dan lukt het vanzelf.
Mvg,
Bjorn Berkvens
Djblackdevil schreef:
mr_jows schreef:
Als je nou een track van mij draait ben je helemaal origineel ;)"Overload" ofzo ;) Sluit je daarmee af :D
roberto schreef:
Ik ben absoluut geen hardstyler...Maar platen die ik wel lekker vindt:Dj Jows - Run! <--- ja die heeft nog niemand op het forum behalve ik
De climax had er toen bovendien wat meer uit mogen springen. Wilde altijd nog aanpassen, maar ben de logic-file kwijt... :(
Zo slecht is 99.Nine nu ook weer niet, maar het is gewoon niet erg origineel. Beetje bekende "sound", maar probeer jij het maar eens te maken ;) Orgazmo is ook niet echt origineel, maar het stampt gewoon lekker en heeft een pakkende melodie. Veel sampletjes gebruikt van S.E.X. en de al dik twee jaar oude track van Pavo, "PØRN"
Laat jullie over een paar weken mijn nieuwe productie horen "SCHIZOPHRENIC" (meer jumpstyle). Verwacht scheurende synths, distorted kicks en een catchy melodie ;)
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (24-8-2005 14:09:00)Laat jullie over een paar weken mijn nieuwe productie horen "SCHIZOPHRENIC" (meer jumpstyle). Verwacht scheurende synths, distorted kicks en een catchy melodie ;)
Tijdens Pulsate ging Pavo hem even voor mij draaien, die had toen toevallig ook een promo bij zich. Vond hem wel vet ja (in de zaal klinkt het altijd anders dan op je thuisspeakertjes). Vind het origineel ook vet, ook al is ie grijs gedraaid.
Als je nou een track van mij draait ben je helemaal origineel ;)
"Overload" ofzo ;) Sluit je daarmee af :D
Ik ga 3 september in Belgie iig wat classics draaien. Beetje herkenbare hardstyle (Belgen zijn meer van de hardtrance heh).
Topic: Beatmixen (24-8-2005 14:05:00)Als je nou een track van mij draait ben je helemaal origineel ;)
"Overload" ofzo ;) Sluit je daarmee af :D
Ik ga 3 september in Belgie iig wat classics draaien. Beetje herkenbare hardstyle (Belgen zijn meer van de hardtrance heh).
Sowieso al bullshit om de BPM te willen berekenen. Is nooit nauwkeurig namelijk. Gewoon blijven oefenen!
Op den duur leg je een plaatje met 10-20 seconden strak.
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (24-8-2005 11:41:00)Op den duur leg je een plaatje met 10-20 seconden strak.
Djblackdevil schreef:
DJ Bou-D schreef:
Ik vind Zany en Pavo samen flop. S.E.X was al een flopplaat en nu 99.nine en orgazmo weer. Ze zijn allebei individueel veel beter.Mijn lijstje
Dj Rob - bang bang
unknown artist - nobpody like the records that you play
unknown artist - nothing compares (hard rmx)
Zany 0 sky high (technoboy rmx)
Zany - Orgasmo (ondanks dat hij niet orgineel is, is het wel een knal plaat en laat hier nog steeds iedereeen knallen.
And last but not least: Tuneboy - Money talks - bullshit walks
Deze plaatsjes gaan het zeker goed doen tijdens m'n 1ste dj contest (vrijdag ;-))
DJ Bou-D schreef:
Ik vind Zany en Pavo samen flop. S.E.X was al een flopplaat en nu 99.nine en orgazmo weer. Ze zijn allebei individueel veel beter.Zany is een topproducer en Pavo is een top-dj. Een van de weinigen die het wel altijd waarmaakt, waar hij ook draait.
Kijk eens even op https://www.regeert.nl/cuesheet/. Daar zoek en download je een cuefile, even bijwerken en je weet het voor de volgende keer. Ik heb gewoon een template gemaakt van 15 tracks, zodat ik heel snel zonder te kutten artiest + track in kan voeren.