Forum > Algemeen Forum

rookmachine

(28 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
Berichten: 2389
10-9-2007 16:24
Lijkt me duidelijk dat er mee geknoeit is. In dat geval proberen de geleden schade bij de verhuurder te verhalen en een z-800 kopen happy :).
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Perfect EffectsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 15-2-2016
Berichten: 123
10-9-2007 16:27
Het was misschien handiger geweest om dat vantevoren ook in je beginpost te vermelden.

Als je denkt dat er extra vloeistof of een andere vloeistof bij is gedaan, denk er dan maar niet aan dat je het apparaat nog retour kunt zenden en dat je een nieuwe krijgt.

Op de meeste machines vervalt de garantie als jij er verkeerde of, anders dan aangegeven in de handleiding, vloeistof in hebt gebruikt. Mits de fabrikant dit natuurlijk kan aantonen.

Oftewel inderdaad de schade proberen te verhalen en een nieuwe andere rookmachine kopen.
Verhuur & verkoop van special effects
Sick2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2007
Laatste: 8-1-2016
Berichten: 133
10-9-2007 17:12
wat moet je doen met huurders die alles ontkennen? pfff
Iemand nog een idee wat defect zou kunnen zijn?
pompje? of verstopt of iets dergelijks?
Hij heeft geloof ik zo een 4 uur aangestaan zonder gebruikt te worden.
insomnia
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
10-9-2007 17:32

Sick2 schreef:

wat moet je doen met huurders die alles ontkennen?
Heb je voor de verhuur netjes een contract laten ondertekenen door je huurders met een punt over schade?
Light Image
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
10-9-2007 17:36

Get-Right schreef:

Heb je daar zelf ervaring mee, of staat dat gewoon op de website?
Zelf ervaring mee. Indien het product defect is komen ze hem zelf ophalen, kostenloos. Soms krijg je zelfs de optie om óf het product te laten repareren óf dat je een waardebon krijgt ter waarde van het product.
Waar zit de cut op dit apparaat?
Emile SchuurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 94
10-9-2007 18:28

Victor Junior schreef:

Get-Right schreef:

Heb je daar zelf ervaring mee, of staat dat gewoon op de website?
Zelf ervaring mee. Indien het product defect is komen ze hem zelf ophalen, kostenloos. Soms krijg je zelfs de optie om óf het product te laten repareren óf dat je een waardebon krijgt ter waarde van het product.
Had ik ook, na mijn eerste feest met mijn nieuwe rookdoos was die al stuk. Was ook te mooi om waar te zijn, voor € 79 een 1000watt rookmachine.. Heb gewoon mijn geld terug gekregen en een Antari Z1000 besteld. Die rookdoos was trouwens van hun eigen huismerk Lightmaxx, zelf zeiden ze ook dat ze de Lightmaxx spullen vaak terug krijgen wegens defecten.
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.
Sick2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2007
Laatste: 8-1-2016
Berichten: 133
10-9-2007 18:28
meen je dat? anders zal ik even contact opnemen met musicstore :-)
Ik ga er ook vanuit dat de garantie goed is, maar ik dacht wel dat je zelf retourkosten zou moeten betalen
maar dit is volgens jouw dus niet zo.

die van mij is ook een lightmaxx

bedankt voor de info ! :-)
insomnia
Sick2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2007
Laatste: 8-1-2016
Berichten: 133
25-9-2007 14:59
Wil even vermelden, dat ik contact opgenomen heb met music-store.
Ze komen het niet ophalen, ik moet de rookmachine retour zenden.
Zij maken hem dan, en dan krijg ik hem terug.

van mij mag er een slotje op..
insomnia
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 31-10-2024
Berichten: 13473
25-9-2007 15:45

Victor Junior schreef:

Get-Right schreef:

Heb je daar zelf ervaring mee, of staat dat gewoon op de website?
Zelf ervaring mee. Indien het product defect is komen ze hem zelf ophalen, kostenloos.
Wellicht binnen een bepaalde periode (de zgn DOA regeling)? Anders zou ik Sick2 z'n laatste bijdrage niet kunnen rijmen met jouw bijdrage.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Sick2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2007
Laatste: 8-1-2016
Berichten: 133
25-9-2007 16:00

Dré schreef:

Victor Junior schreef:

Get-Right schreef:

Heb je daar zelf ervaring mee, of staat dat gewoon op de website?
Zelf ervaring mee. Indien het product defect is komen ze hem zelf ophalen, kostenloos.
Wellicht binnen een bepaalde periode (de zgn DOA regeling)? Anders zou ik Sick2 z'n laatste bijdrage niet kunnen rijmen met jouw bijdrage.
Het viel bij mij niiet binnen 30 dagen, weet niet hoe het bij jullie wel binnen de 30 dagen dagen viel?
Binnen 30 dagen schijnt het wel opgehaald te worden.

ik zal anders ook nog iets kunnen posten als ik hem terug heb gekregen over de garantie kwaliteit.
insomnia

Terug naar forum Reageer (zonder quote)