examenstunt
(64 reacties. Pagina 5 van 7)Moderator(s): Dré
GeitEx Lid Uit: Nederland Sinds: 9-3-2006 Laatste: 13-8-2006 Berichten: 257 | 12-4-2006 22:24 |
@djjurgen om even duidelijk te maken wat ik ervan vind, ik ben het eens met de rest. het is een leuk idee, maar is het het risico waard? geit | |
DriveinteamStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-4-2004 Laatste: 16-5-2016 Berichten: 281 | 13-4-2006 00:22 |
Ik kan uit ervaring vertellen dat het niet zo'n goed idee is. Wij hebben vorig jaar de ingang naar een schoolplein helemaal onder rook gezet. En daar zijn toen ook de nodige ongelukjes mee gebeurd. En ik denk niet dat dit helemaal de bedoeling is. | |
Night06Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-10-2004 Laatste: 22-12-2010 Berichten: 100 | 13-4-2006 11:03 |
school vol rook zetten voordat de leerlingen naar school toe komen. sensatie als het is afgesproken met de brandweer zou je bijvoorbeeld een brandweerwagen kunnen vragen die voor de school staat. afzetten met rood/wit lint is ook altijd mooi (gebeuren er geen ongelukken) en toch even vragen aan de directeur of zoiemand van de school. | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 13-4-2006 11:09 |
night06 schreef: school vol rook zetten voordat de leerlingen naar school toe komen. sensatieals het is afgesproken met de brandweer zou je bijvoorbeeld een brandweerwagen kunnen vragen die voor de school staat. afzetten met rood/wit lint is ook altijd mooi (gebeuren er geen ongelukken) en toch even vragen aan de directeur of zoiemand van de school. | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. | |
Malle PietjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-10-2003 Laatste: 9-10-2024 Berichten: 1078 | 13-4-2006 12:16 |
Jammer dat ik er geen slotje op kan gooien Verzin iets leuks man! (metsel de hoodingang dicht ofzo) (als de school leeg is) | |
Alles komt goed.... | |
Tim versteegStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-12-2005 Laatste: 19-4-2021 Berichten: 161 | 13-4-2006 13:45 |
ik weet niet precies hoe het met de fietsenhokken is bij jullie, maar als de leerlingen zicht hebben o het fietsenhok kun je dat dan niet vol met rook spuiten ofzo? of zou je dan hetzelfde paniek effect krijgen? Bij mij op school ( het vechtdal college in Hardenberg ) kijk je van 3 hoog op het fietsenhok. Daar kun je een mooie stunt uithalen. Of als de leraren een apart fietsenhok hebben, die pakken dat is pas leuk. Dan heb je veel minder paniek en de leerlingen vinden het vast erg leuk als de leraren de lul zijn | |
Turbo zijn naam, grolsch zijn bier. | |
Me_myself_and_iStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-8-2004 Laatste: 12-2-2009 Berichten: 175 | 13-4-2006 15:15 |
Dat is wel een leuk idee, dan wel wat rode parren erin zitten om het echter te laten lijken. En dan daarvoor een soort explosie laten horen. Bij ons op school zou dat wel leuk zijn, met een kelder waar je dus niet in kan zien of het een rookmachine is of vuur. Dan gewoon grote rookwolken eruit ;) Maar dan is natuurlijk nog steeds belangrijk dat de brandweer het weet!! | |
wat is zwaarder? een kilo lood of een kilo veren? een kilo lood natuurlijk ;) | |
MitchelStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-9-2003 Laatste: 22-7-2010 Berichten: 186 | 13-4-2006 15:16 |
wat ook leuk is: als je hekken voor de school hebt gewoon een groot scooter slot eraan hangen. dan kan niemand erin. hebben ze bij ons ook gedaan en iedereen met de fiets moest z'n fiets eroverheen tillen. | |
Waar een wil is, is een weg. | |
DJ.TStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2003 Laatste: 17-9-2024 Berichten: 1207 | 13-4-2006 15:23 |
Een examenstunt moet vooral leuk blijven. Een slot op de hekken is al ontelbare keren gedaan en is in mijn ogen nog steeds een van de domste dingen die je kunt doen. De mensen die meteen weg willen moet je gewoon laten gaan, het enige wat zij kunnen doen is je feestje verzieken, waarom zou je ze dan perse erbij willen houden door de hekken op slot te doen? Alles wat een rotzooi geeft is ook af te raden, tijdens mijn examenstunt was er een Beach/Hawaithema. Dit thema was erg leuk alleen lag er over het hele plein enkele centimeters zand om er een groot strand van te maken. Het neerleggen is zo gebeurd, een vrachtwagen heeft het hele plein vol gestort. Het opruimen daarentegen heeft erg lang geduurd. Doe gewoon wat spelletjes met de leraren en versier de boel leuk. Originaliteit en creativiteit zijn hier de sleutelwoorden. | |
Darth Crossfader | |
Tim versteegStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-12-2005 Laatste: 19-4-2021 Berichten: 161 | 13-4-2006 15:25 |
me_myself_and_i schreef: Dat is wel een leuk idee, dan wel wat rode parren erin zitten om het echter te laten lijken. En dan daarvoor een soort explosie laten horen.Bij ons op school zou dat wel leuk zijn, met een kelder waar je dus niet in kan zien of het een rookmachine is of vuur. Dan gewoon grote rookwolken eruit ;) Maar dan is natuurlijk nog steeds belangrijk dat de brandweer het weet!! | |
Turbo zijn naam, grolsch zijn bier. |
Terug naar forum Afgesloten topic