TGP te laat?
(58 reacties. Pagina 3 van 6)Moderator(s): Dré
JelmerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-1-2004 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 430 | 6-4-2005 10:46 |
Ik zal vast de leerplichtambtenaar bellen, vrees dat er van de laatste uurtjes wat gespijbeld gaat worden Maar zelfs met mijn 24 jaar is dit nog herkenbaar hoor. Balen als je ziet dat je de postbode gemist hebt omdat je net even boodschappen was doen, en dat je dan nog een dag moet wachten. | |
The return of the BoomBap | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 23-11-2024 Berichten: 9490 | 6-4-2005 23:10 |
Pakketten op vrijdag verzonden geven in mijn praktijk van pakjes verzenden vaak problemen. ze behoren op zaterdag uitgeleverd te worden, maar worden vaak pas maandags tot en met woensdags uitgeleverd. Blijkbaar werken er veel part timers of zo iets bij de TGP in het weekeinde. Helaas is ook mij gebleken dat de TGP lang niet alles binnen 24 uur kan bezorgen. Ik schat grofweg 75%. Ik doe hier ook regelmatig onderzoek naar. Als je dan verder gaat zoeken waardoor het komt, kunnen het allerlei details zijn; *Pakket te laat bij postkantoor aangeboden; kantoor was nog wel open, maar wagen is al weg. * Ook scheelt er nog wel eens iets aan het materieel van de TGP, lekke band, botsing, chaffeur afwezig/ziek, enz. * Onduidelijk leesbaar adres, heeft ook veel invloed op de doorgang in de handling. * De manier waarop het adres bevestigd is op het pakket, als het in folie zit verpakt, en het folie is te veel gekreukeld tijdens de handling, dan kan de scanner het niet goed lezen, en kan een pakket door de automatisereing zomaar bij een heel andere postcode gebied gedropt worden. * Ook raakt er wel eens tijdelijk iets kwijt..... * Ook word er (nog steeds) wel eens iets gejat * en ook word er wel eens iets aan een niet rechtehbbende aangeboden. Een toevalliger voorbijganger die op het pad van het bezorg adres staat, en het pakketje overhandigd krijgt. (Is mij dus echt gebeurd) Heel veel moeite moeten doen op de boel vergoed te krijgen. * En dan zijn er ook nog mensen ter kwader trouw, die beweren het pakket niet ontvangen te hebben, en het wel dus in ontvangst genoemen hebben..... Maar daar hebben we wel onze truuken voor om dat gaatje te dichten, he Dré | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
JozefStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-2-2005 Laatste: 27-10-2009 Berichten: 64 | 6-4-2005 23:32 |
Nou hijs vandaag wel mooi bezorgd kwam ik achter toen ik thuis kwam , dus heb niet hoeven spijbelen , dat had ik blijkbaar maandag al gedaan, moeders had me niet ziekgemeld :P lekker 10 uurtjes nakomen . Mar ach, ik kan lekker pielen met me mengpaneeltje, ben wel ff zoet mee denk ik :D. Greets Jozef | |
Ik spreek überhaupt geen Duits. - Herman Finkers | |
DeWitStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-4-2003 Laatste: 15-10-2018 Berichten: 648 | 7-4-2005 14:19 |
Have fun... zie je wel dat het altijd goedkomt ;) | |
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein | |
Dj mikkieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 25-1-2003 Laatste: 30-5-2009 Berichten: 406 | 7-4-2005 15:57 |
En dan zijn er ook nog mensen ter kwader trouw, die beweren het pakket niet ontvangen te hebben, en het wel dus in ontvangst genoemen hebben..... Gewoon tekenen voor ontvangst lijkt me...Maar daar hebben we wel onze truuken voor om dat gaatje te dichten, he Dré sneaky :V | |
schnappi??? | |
JozefStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-2-2005 Laatste: 27-10-2009 Berichten: 64 | 7-4-2005 19:09 |
dj mikkie schreef: En dan zijn er ook nog mensen ter kwader trouw, die beweren het pakket niet ontvangen te hebben, en het wel dus in ontvangst genoemen hebben..... Gewoon tekenen voor ontvangst lijkt me...Maar daar hebben we wel onze truuken voor om dat gaatje te dichten, he Dré sneaky :V Greets Jozef | |
Ik spreek überhaupt geen Duits. - Herman Finkers | |
DjmouseStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-6-2003 Laatste: 6-2-2008 Berichten: 892 | 7-4-2005 19:28 |
als ik een tpg man aan zie komen en ik ga op het tuinpad staan van het aflever adres, krijg ik dat pakket in mijn handen gedrukt en krabbel wat leuks. pakket weg en toch een krabbel, tom gaf dit ook als als voorbeeld. dj mouse | |
nog 10 berichten en ik word VIP!! | |
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 7-4-2005 21:15 |
Probeer ik ook wel s maar staan maar 5 huisjes hier | |
it's just one of those Day's ,they come and they Go. | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 7-4-2005 22:27 |
Maar dan moet iemand dus wel van tevoren weten dat er een pakket van waarde aan zit te komen. En dat is alleen mogelijk wanneer er wordt samengewerkt met iemand die werkzaam is bij de verzendende winkel of bij de vervoerder. Het gebeurt, maar in Nederland relatief niet vaak. Bovendien was dit rampenscenario hier helemaal niet aan de orde. De OP heeft zijn spullen binnen. | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 23-11-2024 Berichten: 9490 | 7-4-2005 23:57 |
en zo eindig je dan met een pakket met daarin een sexy ondergoed setje | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. |
Terug naar forum Afgesloten topic