bass speaker direkt op versterker.
(12 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
LtosStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-3-2009 Laatste: 26-7-2009 Berichten: 7 | 21-3-2009 09:19 |
Tom, Als ik de 2 versterkers een voor een aansluit is er geen brom. als ik ze beide aansluit is er de brom. Ik heb de speakers intussen open gemaakt. De aarde zit doorgelust dit geld voor alle aansluitingen. zie onder mijn aansluitingen op de box. low -- input --- output --- mid/high de brom ontstaat via de massa aansluiting ik heb hem losgekoppeld bij de low input en de massa aansluiting van de jack direct op de bass speaker. En eureka !! werkt perfect vervelend is als ik weer met een enkele amp wil werken dat ik de box weer moeten opendraaien en de aansluiting moet veranderen. zijn er nog alternatieven ???? | |
Daniel-soundStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-11-2006 Laatste: 25-4-2014 Berichten: 638 | 21-3-2009 12:29 |
Zucht... je hebt dus 2 versterkers parralel aangesloten, Het is de OUTPUT mid high, niet de INPUT mid high.. Wees blij dat ie het nog doet, en verander die soldering weer even terug, Het is dus duidelijk de bedoeling dat deze box met 1 versterker aangestuurt word ( lees 1 versterkerkanaal ) ... | |
If it ain't Dutch it ain't much... | |
LtosStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-3-2009 Laatste: 26-7-2009 Berichten: 7 | 21-3-2009 14:53 |
Hallo allemaal, sorry voor onduidelijke beschrijving van de speakers, de speakers hebben een aansluiting BI-AMP-low en een aansluiting BI-AMP-mid/high. Voor de low een 200 watt versterker en voor de mig/high een 100 watt versterker. Ik ben achter de oorzaak van de brom gekomen. uiteindelijk ligt de oorzaak van de brom gewoon bij mezelf ......zucht. De Right mid/high output van de crossover had ik aangesloten op left input van de versterker. toe ik de aansluiting goed om zette was de brom weg. bij deze wil ik jullie bedanken voor alle reacties. | |