Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 66 van 146)
Moderator(s): Dré
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
7-9-2008 13:39
vancht weer eens een leeg feestje mee gemaakt
redelijk cafe, waar 2 bandjes kwamen. of wij een grote geluidset mee konden nemen het moest hard gaan etc.
dus wij bijna alles mee genomen wat we maar hadden:
2 dubbele laag kasten 2 enkele laag kasten en 2 topjes

dit was hartstikke over kill voor de ruimte maar dat waren ze daar gewend (aldus de eigenaar)
en de opkomst? 40-50 man.. maximaal

maar goed het geluid was goed en de lichtshow ook:P daar lag het niet aan ;)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
LJ DaAnStandaard Lid
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
7-9-2008 14:00
Je neemt 4 subs (lees,6 speakers) en 2 topjes mee?

Waren het zulke goede topjes dat ze die subjes aankonden dan?
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
WatjeVIP Lid
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
7-9-2008 14:16
ja zijn prima topjes
van dit merk, welke het zijn moet ik je schuldig blijven geen idee
https://members.chello.nl/~w.hofman/index.htm
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
HugovanmeijerenStandaard Lid
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
7-9-2008 18:32

SoundExperience schreef:

Maar we hadden niet verwacht dat meer dan de helft van lietouwse afkomst was en amper nederlands spraken.
Haha, zo heb ik in het verleden wel disco's gedraaid voor een groep (Wit-)Russische kinderen met begeleiding uit de Tsjernobyl omgeving.

Die doen dan op zo'n avond dan ook een optredentje voor alle gastouders en dan komen ze met een prachtig ouderwets cassettebandje aanzetten.
Komt Russische vrouw bij mij met bandje die vraagt of ik ook Engels spreek, tuurlijk geen probleem waarna ze een compleet verhaal in het Russisch begint te houden om uit te leggen waar haar stukje muziek op het cassettebandje te vinden is. laugh :D

We zijn eruit gekomen hoor, na wat handen en voeten werk... wink ;)

Altijd leuk dat soort dingen.

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro
Mathijs_promixStandaard Lid
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
7-9-2008 19:45
Ook zo'n soort gevalletje meegemaakt afgelopen vrijdag: Was draaien bij een bedrijfsfeest, ongeveer 60 mensen tussen de 20-35. Thema was Duitsland. Iedereen liep rond met van die bierpeulen en buiten stonden bij de BBQ van die lange stamtafels. Muziek genre was 'foute' muziek en ook Wolter Kroes, Jannes, de deurzakkers, Sjonnies etc etc.
Kom een Turkse mevrouw naar mij toe; Meneer? Heeft u ook Arabische of Túúrkísche musik? (Wel met zo'n leuk allochtoons accent).
Andy S&LStandaard Lid
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
7-9-2008 20:24
Nog een leuke:

Rechteroor met je vinger dichthouden om vervolgens met het linker oor open langs de boxen te lopen laugh :D
Twitter mee met @andycobbennl
DouweVIP Lid
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 31-10-2024
7-9-2008 22:53

Dré schreef:

Het is natuurlijk niet alleen voor dingen die op je hoofd vallen maar ook voor dingen waar je je hoofd tegenaan stoot. Zonder helm kan dat wellicht leiden tot gevaarlijkere situaties dan met helm. Geen idee of dit in de praktijk zo is maar ik haal het bij deze maar even aan als mogelijk argument.
Dit is ook ongeveer hoe de arbo denkt, echter is het verband tussen realiteit en praktijk bij de arbo nooit echt weloverwogen.
Het is puur voor de controlerende ambtenaar om een gebied te markeren ipv lokale gevaarzone's. In de meeste gevallen weet zo'n ambtenaar niet waar het wel of niet verstandig om een helm op te doen. Na een x jaar ervaring weet je waar en wanneer het slim is om een helm te dragen.
Ik roep niet dat de helmenplicht afgeschaft moet worden maar het toezicht hierop mag wel verbeteren.

Natuurlijk zouden gasten verplicht een helm moeten dragen op het moment dat ze dezelfde bouwplaats betreden, Dat is natuurlijk absoluut niet van toepassing als je van de politie bent. shut up :X
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
EriswaStandaard Lid
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
8-9-2008 13:13

Andy S&L schreef:

Nog een leuke:

Rechteroor met je vinger dichthouden om vervolgens met het linker oor open langs de boxen te lopen laugh :D
Zoeits ook mij eens gebeurd...

Collega was parren aan het testen. Ik was andere spullen aan het testen, dus elke keer in de lichtstralen van de parren lopen. Op gegeven moment was ik dat licht in mijn ogen helemaal zat... Zo zat dat ik met mijn verstandige verstandige gedachte met mijn ogen dicht langs de parren ging lopen.
Je raadt het al, zo met mijn hoofd tegen een paal aan sad :( laugh :D
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.
LJ DaAnStandaard Lid
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
8-9-2008 13:47
Hahah, je gaat toch niet met je ogen dicht langs je booth rondjes lopen ;)

dat vraagt om problemen :P
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
Dj pacificStandaard Lid
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 31-7-2022
8-9-2008 15:58

watje schreef:

*verhaal*
waar was dit? Toevallig bij het molentje in silvolde? (als ik het goed heb heet dat zo?)
Ik gebruik enkel A-merken: Adam Hall, American audio, American dj....

Terug naar forum Reageer (zonder quote)