Beyma 18G 50
(59 reacties. Pagina 2 van 6)Moderator(s): Dré
DjmouseStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-6-2003 Laatste: 6-2-2008 Berichten: 892 | 9-2-2006 13:59 |
heb hier inmiddels drie van die male setjes liggen en in geen van allen zit een passende, jammere is ook omdat ik er geen schroefje uit kan halen hiermee dus ook niet langs de verschillende dhz winkels kan gaan opzoek naar een passende schroevendraaier (en om nou met de hele sub door de praxis/gamma te lopen ) dj mouse | |
nog 10 berichten en ik word VIP!! | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 9-2-2006 14:05 |
Je weet zeker dat t geen imbuss is? | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. | |
RademakersVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 28-7-2003 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 1345 | 9-2-2006 15:01 |
Sowieso wel handig om de speaker er uit te halen. Het is meestal aan te raden om de kastwand plaatselijk te verstevigen/verdikken, aangezien er flinke momentkrachten op het uiteinde van de statiefbussen kunnen werken. Mvg Johan | |
1-2-3-4-hoedje-van... | |
DanielVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 9-3-2004 Laatste: 20-11-2024 Berichten: 384 | 9-2-2006 15:46 |
2 x bewerkt. Laatst door Daniel op 9-2-2006 15:53 aangezien er flinke momentkrachten op het uiteinde van de statiefbussen kunnen werken. Hoe bedoel je dit precies? Meestal wordt de flensbus zo geplaatst dat de werklijn van de zwaartekracht precies door de flens gaat, zodat er alleen sprake is van druk/trekbelasting. Bovendien staan op deze manier de toppen altijd netjes recht.Voor DJMouse: Wat ik het mooiste vind is als het front van de top en sub in één vlak ligt. Daniël. | |
DjmouseStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-6-2003 Laatste: 6-2-2008 Berichten: 892 | 9-2-2006 15:48 |
was sowiezo wel van plan om er een/twee plaatjes 18/15mm multieplex achter te lijmen ter versteviging... mzz inbus ghehe nee (denkik toch:P) tork is toch gewoon inbus maar dan met inkepingen in de hoeken van de hoeken zeg maar net even gauw inbus geprobeert maar dat gaat nog minder, lijkt ook wel alsof de schroef taps loop dat het onderin het gat waar de schroevendraaier in moet kleiner is dan aan de bovenkant.... dj mouse | |
nog 10 berichten en ik word VIP!! | |
LucStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-3-2003 Laatste: 14-1-2013 Berichten: 385 | 9-2-2006 16:48 |
Daniel schreef: Hoe bedoel je dit precies? Meestal wordt de flensbus zo geplaatst dat de werklijn van de zwaartekracht precies door de flens gaat, zodat er alleen sprake is van druk/trekbelasting. Bovendien staan op deze manier de toppen altijd netjes recht. | |
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst... | |
Red_arrowStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-5-2005 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 230 | 9-2-2006 16:59 |
fotootje maken dan? | |
DjmouseStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-6-2003 Laatste: 6-2-2008 Berichten: 892 | 9-2-2006 17:00 |
waarvan wil je een foto zien?... heb net geprobeert met mn telefoon de schroef op de foto te krijgen maar dit is niet te doen ivm scherpte enz.. dj mouse | |
nog 10 berichten en ik word VIP!! | |
DanielVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 9-3-2004 Laatste: 20-11-2024 Berichten: 384 | 9-2-2006 17:02 |
Hoi Luc, Daar had ik nog niet bij stil gestaan. Daar kunnen flensbussen niet goed tegen, zeker de flensbussen die slechts met 3-4 puntlasjes zijn vastgezet. Misschien een tipje voor DJMouse; flensbussen die geheel rondom zijn vastgelast zijn over het algemeen wat degelijker. Groeten Daniël. | |
DjmouseStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-6-2003 Laatste: 6-2-2008 Berichten: 892 | 9-2-2006 17:06 |
de adaptoren liggen hier al, de zware vierkante uitvoering van K&M rondom gelast enz dus dat zit wel goed dj mouse | |
nog 10 berichten en ik word VIP!! |