Dateq mengpaneel of Digitale Pioneer?
(14 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
JoepurlingsVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 31-10-2003 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 2079 | 3-3-2014 13:00 |
De tafel die Webbie te koop heeft staan is nog nieuw... www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/mengpanelen/m780102383-stage-accompany-sa102-nieuw-laatste-uit-fabriek.html Is een heel uitgebreide mixer, ik heb hem zelf ook Fijn is ook dat je zelf kanalen kunt verwisselen (mircrofoon/stereo) of gewoon kunt voorzien van blindplaten. Ik heb eventueel ook nog diverse modules en blindplaten liggen. | |
Niet goed, wel hard! | |
PvGVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 21-8-2009 Laatste: 30-10-2024 Berichten: 1596 | 3-3-2014 13:04 |
2x mic + 4x dubbel mono: link.marktplaats.nl/780102383 Volgens mij heeft deze niet te veel knoppen. En kwa prijs vergelijkbaar met een dateq. | |
't is maar een hobby... | |
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 7-10-2024 Berichten: 5308 | 3-3-2014 14:54 |
rekal schreef: Er is genoeg te lezen over de DJM600 tijd maar ik vroeg me inderdaad af hoe het met de huidige panelen gesteld is. | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 9491 | 3-3-2014 16:55 |
De keuze was Dateq of Pioneer. We hadden het nog niet over D&R gehad..... Wat betreft de degelijkheid, Vrijwel alle wat kleiner mixers met minder schuifjes zijn over het algemeen niet met al te stevige faders gebouwd, en hebben voor microfoons meestal een middelmatige toonregeling. Mede waarschijnlijk door het feit dat deze mixers voornamelijk door bedroom dj´s gebruikt worden om plaatjes te mixen. Of puur door dj's op evenementen. Niet voor radio dus. Zelf vind ik een Disteq (ook ooit gehad) een mooie mixer voor een radio stationnetje, maar je moet wel opletten welke broodjes er in zitten. Er zijn maar liefst drie verschillende broodjes mogelijk. De handigste broodjes zijn met 1xmic en 1x stereo line ingang, dan kan je alle kanten uit op elk kanaal. Zelf heb ik nu al zo'n tien jaar een fully loaded D&R Clubmix, das echt een mooi ding en degelijk. Kan haast alles mee, maar kost wel wat. Als je deze mixer helemaal vol zet, heb je maar liefst tien kanaalschuiven, maar je kan deze broodjes mixer ook voorzien van een stel blindplates, zodat je de mic kanalen apart hebt van de muziek kanalen. Zo wordt dat meestal gedaan bij een radio station om schuiffoutjes te voorkomen. De Disteq zitten zeer degelijke faders in, die gemakkelijk zijn schoon te maken en ook eenvoudig te vervangen. Dat geld trouwens voor alle elektronica in deze mixert; allemaal standaard spul. Er zijn nog meer d&R mixers prima voor je doel. hier disteq gegarandeerd voor weinig vision alleen geen 300 of 600 kopen, dat is prut. Geef mij liever maar zon degelijke tafel met desnoods een paar jaartjes erop, dan zon Pio | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 9491 | 9-3-2014 19:59 |
nou een echt mooi ding van d&R voor broadcast en heel vriendelijk geprijst | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. |