CDJ 2000
(93 reacties. Pagina 7 van 10)Moderator(s): Dré
JakeStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-6-2012 Laatste: 6-1-2019 Berichten: 605 | 27-5-2013 23:21 |
Tom schreef: Ten tweede, als jouw pc maar drie usb poortjes heeft,ga ik mij serieus afvagen hoeveel er usb2 zijn, en of het wel usb2 poortjes zijn. Bij problemen reageer ik altijd te fel, een dag later kan ik alles positief bekijken en dan probeer ik een andere oplossing te zoeken. Ik ben mijn oude laptop nu in orde aan het zetten, alle muziek erop, mapjes aanmaken in traktor en zaterdag zal ik de oude laptop gebruiken want mijn nieuwe zal waarschijnlijk opgestuurd worden omdat hij nog 2 jaar in garantie is en ik nog een verzekering heb tegen diefstal, of breuk mocht hij vallen en drank zien. | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 13473 | 28-5-2013 10:09 |
Jake schreef: Vrijdagavond mijn instalatie geplaatst en getest, alles werkte normaal.Zaterdag kwam ik om 17u in de feestzaal, feest begint om 18u (receptie) Laptop aansluiten maar de cdj 1 wil niet werken, dus usb stick erin en beginnen draaien met usb terwijl ik zoek naar de oplossing maar ik kon niets vinden en heb dus de hele avond moeten draaien met usb. Wat is er die dag gebeurd dat het USB probleem zich eerst niet en later wél manifesteerde? | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 7-10-2024 Berichten: 5308 | 28-5-2013 10:58 |
bomdes schreef: degelijke laptops (dus geen HP, Acerprice, Dell of andere rotzooi) | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
HansStandaard Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 30-4-2002 Laatste: 13-11-2014 Berichten: 315 | 28-5-2013 11:09 |
geloof ook nooit dat het een USB probleem is, ik heb hetzelfde probleem gezien op verschillende PC's en CDJ's die voorheen wel werkte, maar na een update van Traktor niet meer ;-) Ik zag gister trouwens in een youtube filmpje dat je bij de CDJ2000 de HID mode op standard en advanced kan zetten, mogelijk zit daar nog wat in, mijn nexus heeft die instelling niet, denk ik standaard advanced. | |
JakeStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-6-2012 Laatste: 6-1-2019 Berichten: 605 | 28-5-2013 12:07 |
Dré schreef: Jake schreef: Vrijdagavond mijn instalatie geplaatst en getest, alles werkte normaal.Zaterdag kwam ik om 17u in de feestzaal, feest begint om 18u (receptie) Laptop aansluiten maar de cdj 1 wil niet werken, dus usb stick erin en beginnen draaien met usb terwijl ik zoek naar de oplossing maar ik kon niets vinden en heb dus de hele avond moeten draaien met usb. Wat is er die dag gebeurd dat het USB probleem zich eerst niet en later wél manifesteerde? Volgens de dealer zit het hem in de software van een usb poort, en als ik mijn draadloze muis in die poort steek dan werkt mijn muis ook niet, straks weet ik meer van de pc boer, vreemd is dat ik een paar dagen geleden een andere poort had geprobeert en dit ook niet wilde werken, in de winkel gebruikte hij een andere poort en beide spelers maakten netjes verbinding met traktor. Toen ik in die tent aankwam stak er een usb kabel in de latop van mijn lichtsturing en dat zou volgens mijn dealer het probleem kunnen zijn dat de poort niet meer werkt op mijn muziek laptop, hij zei dat als je een cdj verbind met een laptop waar geen software op staat (traktor, serato...) dat de cdj gaat zeggen van ik kan hier geen verbinding maken met de software en door zijn flashkaart steekt hij dat in het geheugen, als je later dan de cdj verbind met de muziek laptop kan het zijn dat de software van de usb poort vreemde dingen gaat doen en bij mij zou dat het geval kunnen zijn? ik ben geen techneut dus ik weet niet of dit verhaal klopt en hoor straks wat mijn pc boer gaat zeggen. | |
JakeStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-6-2012 Laatste: 6-1-2019 Berichten: 605 | 28-5-2013 12:10 |
hans schreef: Ik zag gister trouwens in een youtube filmpje dat je bij de CDJ2000 de HID mode op standard en advanced kan zetten, mogelijk zit daar nog wat in, mijn nexus heeft die instelling niet, denk ik standaard advanced. | |
BomdesStandaard Lid Uit: België Sinds: 28-3-2011 Laatste: 5-7-2020 Berichten: 1331 | 28-5-2013 12:30 |
Victor schreef: Wat een ronduit dom gelul | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 13473 | 28-5-2013 13:17 |
Jake schreef: Dré schreef: Jake schreef: Vrijdagavond mijn instalatie geplaatst en getest, alles werkte normaal.Zaterdag kwam ik om 17u in de feestzaal, feest begint om 18u (receptie) Laptop aansluiten maar de cdj 1 wil niet werken, dus usb stick erin en beginnen draaien met usb terwijl ik zoek naar de oplossing maar ik kon niets vinden en heb dus de hele avond moeten draaien met usb. Wat is er die dag gebeurd dat het USB probleem zich eerst niet en later wél manifesteerde? Jake schreef: Vrijdagavond mijn instalatie geplaatst en getest, alles werkte normaal.Dus: Wat is er tussendoor gebeurd? PS: Is het nu echt mijn waardeloze schrijven dat bovenstaande niet de eerste keer duidelijk genoeg was? | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 28-5-2013 13:25 |
Ik vind het sowieso allemaal erg vaag... ik zeg gisteren om 12.56 dat je eens een andere poort moet proberen, waarop jij zegt dat je ze allemaal al geprobeerd hebt en dat het dus niet aan de USB poort ligt. En nu ligt het opeens toch aan de USB poort? | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 28-5-2013 13:30 |
1 x bewerkt. Laatst door YourLiVe op 28-5-2013 13:34 bomdes schreef: degelijke laptops (dus geen HP, Acerprice, Dell of andere rotzooi) hebben altijd minimaal 1 high power USB poort.@ Victor, professionele dj's werken uiteraard alleen met macbooks. Zo kun je ook echt niet aankomen met Denon want dan ben je geen professionele dj (en ik maar denken dat "professioneel" betekent dat je je geld hiermee verdient). Dat zou je toch onderhand moeten weten | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com |