Forum > Algemeen Forum

Pro Light Sound Messe 2011

(42 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
RoystraverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
8-4-2011 00:21
Ik ben ook weer terug, twee dagen verbleven met Jop Janssen.
Was mijn eerste keer en het beviel prima.
Watt-XtraStandaard Lid
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
8-4-2011 10:06

watje schreef:

hugovanmeijeren schreef:

watje schreef:

*en ik moet echt wat doen aan die 1:6 zuipende tank van mij!*
Niet met die Volvo van je mag ik hopen? shocked 8O
Want dat zou wel wat beter moeten kunnen....
Klopt, maar hij word echt minder zuinig, bij hogere snelheden :p kon 90km minder op een volle tank. :p (lpg dus zo erg is het ook weer niet)
Martin heb je toch iets niet goed zitten.... Wij zijn gister even geweest, paar afspraken nagelopen en wat rondgekeken. Kon me een naam wel heugen maar niet goed plaatsen tot nu net, eric audio..... wordt door iemand hier geimporteerd he? Daar had ik nog effe langs gemoeten.

Owja, wij reden net geen 1op 9, maar de gemiddelde gereden snelheid lag dan ook ver boven de 150 km/h, binnen 3 uur terug uit Frankfurt opzich niet zo bijster, alleen hebben we onderweg ook nog even uitgebreidt een plateje schnitzel mit bratkartoffeln gegeten. :)
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Victor JuniorStandaard Lid
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
8-4-2011 15:37
Ben gisteren langs geweest, was voor mij de eerste keer. volgend jaar gaan we denk ik 2 dagen, want 1 dag is een soort race tegen de klok als je overal dingen wilt bekijken razz :p ...

Heel veel LED was er inderdaad, en in de hal met DJ spulletjes heel veel mooie vrouwen happy :) . Wat ik persoonlijk jammer vond was de houding van sommige standhouders, ik weet dat ik 21 ben, maar om me dan meteen maar te negeren vind ik wat vreemd. Overigens namen de Nederlandse standhouders (en een paar andere stands) ons wel serieus, altijd handig om wat nieuwe contacten te ontmoeten voor de installatie en rental dingen die we doen. Volgend jaar in pak dan maar, hopelijk nemen niet-Nederlandse standhouders ons dan ook serieus.

Joost ook nog even gemeet bij de Eric Audio stand, goed om te zien dat ze de nieuwe kasten van een sterkere lak voorzien, dat was iets wat voorheen beter kon.

Verder een hoop chinezen gezien daar op die beurs, toen we aan kwamen waren ze allemaal aan het eten, die gebakken honden en katten zullen ze wel lekker hebben gevonden ;-).

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij.
Waar zit de cut op dit apparaat?
YoghurtStandaard Lid
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
8-4-2011 22:17

Watt-Xtra schreef:

Kon me een naam wel heugen maar niet goed plaatsen tot nu net, eric audio..... wordt door iemand hier geimporteerd he? Daar had ik nog effe langs gemoeten.
Ben nota bene topicstarter laugh :D . Ik ben nu nog in Frankfurt, morgen laatste dag.
Voor degene die nog gaan, kom gezellig even langs, kan ik weer eens wat anders dan Duits of Engels babbelen (erg fijn). wink ;)

Heb overigens de quote van deze Messe weer binnen, gemaakt bij het bestellen van de lunch.
* Bitte gern, zwei mal wurst mit pommes
- Welche wurst, rindwurst oder Frankfurter wurst.
* Es ist mir wurst! laugh :D
CyberDanceVIP Lid
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
9-4-2011 16:49
En dan zeggen ze dat mijn auto slurpt razz :p 1 op 10 en het ging toch wel 180+ waar het kon (gemiddeld 150, 300km in 2u) razz :p

Iemand nog in de festhalle bij PRG gaan kijken?
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
Watt-XtraStandaard Lid
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
9-4-2011 19:36

CyberDance schreef:

En dan zeggen ze dat mijn auto slurpt razz :p 1 op 10 en het ging toch wel 180+ waar het kon (gemiddeld 150, 300km in 2u) razz :p

Iemand nog in de festhalle bij PRG gaan kijken?
Wij moesten de laatste 50-60 km over gewone wegen... Wonen in de achterhoek he... daar ligt nog niet overal snelweg:D
Veel verder dan 225km/h hebben we ook niet gereden, zaten met 3 man in de auto... klein beetje veiligheid is wel geboden... plus er wordt daar steeds minder hard gereden, dus is op een gegeven moment het verschil enorm wat nog wel eens voor irritante situaties zorgt.

Dat is zo een hele mooie zaal.... :D Maar niet geweest, zowieso veels te weinig gezien.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
DjjurgenStandaard Lid
Sinds: 18-1-2005
Laatste: 10-2-2021
10-4-2011 22:38
jullie niet bij prg geweest nee?

zo he dan heb je een leuke stand.
hadde ze zo leuk festivalletje kunnen houden.
trotse eigenaar van system one audio.
WatjeVIP Lid
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
10-4-2011 22:44

djjurgen schreef:

jullie niet bij prg geweest nee?

zo he dan heb je een leuke stand.
hadde ze zo leuk festivalletje kunnen houden.
Je weet dat ze dat ook hadden? en alles gewoon hebben laten hangen/staan? :P
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
DjjurgenStandaard Lid
Sinds: 18-1-2005
Laatste: 10-2-2021
11-4-2011 13:23
wou je zeggen dat alles wat er stond / hing.
er normaal ook hangt.

dus de varilites , badboys , led schermen en led in truss.
trotse eigenaar van system one audio.
YoghurtStandaard Lid
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
11-4-2011 13:25

djjurgen schreef:

wou je zeggen dat alles wat er stond / hing.
er normaal ook hangt.

dus de varilites , badboys , led schermen en led in truss.
Zou me niets verbazen als ik de evenementenlijst zag van de festhalle.
O.a. Lena, Sade, Iron Maiden, Shakira, Blink 182, Rihanna happy :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)