Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 166 van 250)
Moderator(s): Dré
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 9-10-2024
4-7-2010 03:29

ideedeluxe schreef:

Vlak voordat je gaat bouwen een heel feest aflassen om het weer... angry

Geboekt voor een beachparty, iedereen zit naar buienradar te loeren en iedereen denkt oei...oei... Uiteindelijk is het nog steeds droog, maar mijn avond is wel...verklooid!

Aan de andere kant...het zal maar wel met bakken naar beneden komen en je houdt het daadwerkelijk niet droog, dan heb je weer gezeur over de afwikkeling van de schade...maar goed...zonde. Ik ben altijd wel te porren voor een feestje...ook met slecht weer! laugh :D
toch wel betalen neem ik aan?!
Alles komt goed....
TBStandaard Lid
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 14-1-2018
4-7-2010 12:51

ideedeluxe schreef:

Vlak voordat je gaat bouwen een heel feest aflassen om het weer... angry

Geboekt voor een beachparty, iedereen zit naar buienradar te loeren en iedereen denkt oei...oei... Uiteindelijk is het nog steeds droog, maar mijn avond is wel...verklooid!

Aan de andere kant...het zal maar wel met bakken naar beneden komen en je houdt het daadwerkelijk niet droog, dan heb je weer gezeur over de afwikkeling van de schade...maar goed...zonde. Ik ben altijd wel te porren voor een feestje...ook met slecht weer! laugh :D
Tentje boven booth en amprack, en je bent klaar toch?
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
4-7-2010 15:11
Tentje stond er al, alleen werd het feest aan de rand van een meer gegeven, waarbij de redelijk harde wind vanaf het meer kwam. Die wind was ook het grootste bezwaar. Er was niet te garanderen, dat de tent de wind leuk zou vinden....

Aangezien mijn verzekering het niet dekt, op een moment dat ik met weerswaarschuwingen toch ga opbouwen maar eieren voor ons geld gekozen. Het was dus een wederzijdse beslissing. De organisatie wilde het risico niet lopen en ik liever ook niet.
I am a TimeDriver!
DouweVIP Lid
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 31-10-2024
7-7-2010 20:23
Het is in Nederland, als je buiten apparatuur neer zet, altijd handig om je een beetje te wapenen tegen het weer.
Zelf zorg ik altijd voor pallets en afdekzeilen, niet met de zeilen de dimmers of versterkers inpakken maar er wind/regenschermen van maken. Doormiddel van een paar buizen en statieven kun je mooie afdakjes maken.

Alle zut die op de grond komt te staan, moet op een pallet o.i.d worden geplaatst.
Deze ±10cm extra hoogte zorgt voor droge electronica.

Schade door weer is eenvoudig te voorkomen, door een beetje na te denken. wink ;)
En vergeet niet een paar lengtes touw (5-10mm) mee te nemen, voor het vastzetten van array's, afdekzeilen enz..
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
DJ-scratchStandaard Lid
Sinds: 25-6-2010
Laatste: 23-4-2018
8-7-2010 10:14
Als je eindelijk op de locatie bent, en dat het kei maar dan ook kei hard gaat regenen als je alles moet uit laden.
En als je perongeluk je hoofdtelefoon op de cue / play knop legt, terwijl die cd speler aan het draaien is.
GrandMA2 | Robe Picklepatt's | Adamson
EriswaStandaard Lid
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
8-7-2010 11:33

DJ-scratch schreef:

Als je eindelijk op de locatie bent, en dat het kei maar dan ook kei hard gaat regenen als je alles moet uit laden.
En als je perongeluk je hoofdtelefoon op de cue / play knop legt, terwijl die cd speler aan het draaien is.
1: Wacht je toch even tot het droog is? ff bakkie doen met de opdrachtgever iod.
2: Tsjah, das gewoon dom...
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.
RoderickStandaard Lid
Sinds: 3-6-2005
Laatste: 29-9-2014
8-7-2010 19:19
Heb jij nog nooit je koptelefoon of cd hoesje op je jog neergelegd terwijl hij op vinyl stand stond? laugh :D Dat is toch niet dom sneaky :V
Robustsound
StijnSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-9-2007
Laatste: 26-2-2017
8-7-2010 19:35
Ik heb de slechte gewoonte om m'n koptelefoon op m'n mengpaneel te leggen... Pak je 'm op, blijft ie achter een fader haken... ashamed :$

Nog een ergernis: PA tentjes waarvan de zijkanten open zijn. Schijnt de zon constant op je lichttafel met een zwarte metalen bovenkant... Kon met gemak ommeletjes maken voor de complete crew.
"Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???"
PimmoStandaard Lid
Sinds: 4-7-2007
Laatste: 1-3-2022
8-7-2010 20:12
Daar ergerde Avolites zich ook aan, met als gevolg de Tiger touch laugh :D
dus...
DjREsoundStandaard Lid
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
11-7-2010 13:04
Ik heb nog een ergernis VOOR het draaien. Ik moet vanmiddag op een buitenfeest draaien en heb net opgebouwd. Ik kon mijn shirt net uitwringen, zo ontzettend heet/klam is het. Maar goed het spul staat, maar of er iemand zin heeft om uit zijn dak te gaan... +30 graden en vanavond WK finale. Ik zal het zo zien.

Nog een ergernis: feest afgelopen om 20:00u en WK finale om 20:30u, dat wordt nogmaals zweten!!
DjREsound

Terug naar forum Reageer (zonder quote)