Slechtste ervaring
(792 reacties. Pagina 8 van 80)Moderator(s): Dré
RitscheStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-10-2002 Laatste: 16-8-2015 Berichten: 129 | 13-9-2003 08:54 |
Wil je er over praten Reind? Dat jij nog nooit overspannen bent geraakt met al die avondturen van je - Oepsjes d.m.v. een bloesje met lange mouwen, die vervolgens als je de hand weg haald blijft hangen aan de headsell (meestal plaat verne*kt en als het even mee zit is de naald ook nog eens naar de zevende hemel gevlogen) - Stuikelen over koptelefoonsnoer - Koptelefoon laten stuiteren (daar ben ik goed in dus geen V700 voor mij) - Nieuwe plaat pakken met de koptelefoon in mijn nek en vervolgens met het snoer alles mee nemen wat je tegen komt - Denken nog alle tijd te hebben om de volgende plaat in te mixen - Fader van mengpanelen die geen 100mm faders hebben veeeeeeel te ver open gooien (en dan denken kut hij is korter dan ik dacht) - Op één of andere manier de draaitafel uit zetten (per ongeluk) Hmmm meer weet ik zo even niet te bedenken, heb nog niet zoveel ervaring | |
Mooie vrouwen zijn niet lelijk | |
SybrandStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-5-2003 Laatste: 2-7-2005 Berichten: 212 | 13-9-2003 10:10 |
Reind schreef: Owke daar gaan we,- Verkeerde schuif dicht trekken maar het zelf niet door hebben omdat je iets voor aan het beluisteren bent op de koptelefoon. en ja, van mezelf: verkeerde schuif opengooien, iets verkeerd geluisterd, schuif te snel naar beneden doen en zo... Iemand struikelt over een kabel, leeslampie valt uit, ik pak kabel op, PANG en dat was het einde van het licht en het geluid... en dan maar zo rustig mogelijk naar de stoppenkast lopen :>:>:> | |
Blijf possitief, ook als het te moeilijk is! | |
DJ AroZStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-2-2003 Laatste: 27-12-2003 Berichten: 123 | 13-9-2003 10:57 |
Reind schreef: Owke daar gaan we,- De dochter van een discotheek eigenaar pakken en aan het eind van de avond zeggen dat het eigenlijk best wel een vieze slet is. Zulke dingen moet je pas zeggen als er afgerekend is met je. - De uitsmijter uitmaken voor een achterlijke klootzak omdat ie als je weg gaat nog ff met zijn hand vol met kleingeld staat te schudden. | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 13-9-2003 12:36 |
Diezelfde gozer drukte bij het inmixen inplaats van de play knop van de cd-speler de cue knop in, en was dus verplicht 3,5 minuut lang de cue knop ingedrukt te houden Zo heb ik tijdens "Born Slippy" een keer een minuutje of 8 met de aan/uitknop van een dubbele Denon cd-speler gestaan, omdat dat kl**teknopje recht naast de open/close zat . | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 13-9-2003 12:41 |
Achja na in al die jaren maak je wat mee. En het houd het leuk al die blunders. Vorige week had ik ook nog een mooie. Bij de discotheek waar ik wel is draai hebben ze de versterkers onder de draaitafels in het meubel staan. Normaal gesproken kun je die niet met je knie o.i.d per ongeluk uit stoten. Dat gebeurde mij dus wel en dus zat ik ff een minuut of 3 zonder geluid. Het is me ook wel is overkomen dat ik tijdens een nummer beaty of silence ineens zonder stroom zat. Alles was donker, geen muziek, en zelfs de biertap werkte niet meer maar het was wel een mooie timing om de stroom er af te knallen -> Het nummer heette tenslotte beaty of silence En of ik me er aan erger -> nee niet echt. Ik zeg een keer oeps en ga weer verder waar ik mee bezig was. Frustraties zijn namelijk slecht voor je hart | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 13-9-2003 13:15 |
Bij mij gooide twee weken terug een (niet goed functionerende) limitor ineens al het geluid uit tijdens Come on Eileen. Denkt die hele meute dat ik het met opzet doe, dus begon 200 man op de vloer het hele refrein a-capella te blèren . | |
SybrandStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-5-2003 Laatste: 2-7-2005 Berichten: 212 | 13-9-2003 13:25 |
sylvia schreef: Bij mij gooide twee weken terug een (niet goed functionerende) limitor ineens al het geluid uit tijdens Come on Eileen. Denkt die hele meute dat ik het met opzet doe, dus begon 200 man op de vloer het hele refrein a-capella te blèren . | |
Blijf possitief, ook als het te moeilijk is! | |
PeterStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-8-2002 Laatste: 12-9-2012 Berichten: 1137 | 13-9-2003 16:52 |
Idd en dan zonder een krimp te geven de volgende meeblere plaat opzetten | |
Volgende keer Peter! | |
DJ TimStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-6-2003 Laatste: 27-11-2012 Berichten: 1105 | 13-9-2003 20:33 |
Bij mij was mijn slechtste ervaring mijn eerste feestje waar ik live op draaide, jaren geleden, ik en een vriend van me hadden het georganiseerd, en er kwamen een paar honderd man, we moesten nog tot aan het einde toe net voor opening het hele spul opstellen en toen bleek dat we niet de geschikte kabels hadden voor de versterker naar het mengpaneel. Gelukkig kon een vriend van me nog net ff de boel solderen. Ondertussen stond iedereen al te dringen voor de deur.. | |
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest | |
ImcoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-6-2003 Laatste: 14-11-2024 Berichten: 998 | 13-9-2003 23:48 |
Wacht even, dus als ik het goed begrijp bouw jij voor een feest waar een paar honderd man komen, je installatie een uur van te voren op? geen soundcheck? niet even de lampen testen? hmm..... | |
Dance the night away! |