American DJ ST-132
(164 reacties. Pagina 13 van 17)Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 25-2-2010 19:39 |
pimvandewal schreef: niet extreem vochtig | |
PartyfishStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 25-9-2002 Laatste: 6-1-2017 Berichten: 673 | 25-2-2010 19:58 |
Hoe zit het met de temperatuur en de ventilatie in je opslag? Is je opslag een beetje goed geisoleerd of heb je erg veel last van temperatuur schommelingen. Mijn spullen staan goed geventileerd en bij een temperatuur van zo'n 15 graden opgeslagen. Nergens geen problemen mee. | |
PimvandewalStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-8-2009 Laatste: 24-3-2016 Berichten: 21 | 25-2-2010 22:19 |
zijn nog geen jaar Oud. gewoon binnen maar word wel in de aanhanger vervoerd nooit langer dan een paar uur per weekend dus dat kan het niet zijn. rest van de spullen zijn gewoon netjes die geen last van roest o.i.d. hebben. altijd serieus netjes mee opgegaan. Mvg Pim | |
StienoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-8-2008 Laatste: 31-8-2020 Berichten: 214 | 25-2-2010 22:35 |
Ik heb 2 citroen 2cv's.. kortom, ik weet wat roest is Redelijke kwaliteit staal roest onbeschermd nauwelijks in een vochtvrije opslag. Ik denk dat je het toch moet zoeken in je opslag. Overigens ziet het er niet naar uit dat de roest de constructie heeft aangetast, dus even een staalborstel er over en hammerite werk prima. | |
Ik repareer licht- en geluidsapparatuur op no cure no pay basis! | |
PimvandewalStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-8-2009 Laatste: 24-3-2016 Berichten: 21 | 25-2-2010 23:27 |
oke ;) bedankt maar het klinkt raar we hebben er niet raars mee gedaan. maar bedankt ik ga proberen het er gewoon af te halen. bedankt, Pim | |
DouweVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 1139 | 26-2-2010 00:44 |
Gewoon even een middagje boos worden, met een potje Hammerite en een kwast. Grote kans dat de las nog heet was, tijdens het spuiten. | |
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies. | |
BSSStandaard Lid Uit: België Sinds: 30-10-2009 Laatste: 23-5-2023 Berichten: 625 | 2-11-2010 11:41 |
Bij het uitdraaien van de statieven moet normaal toch eerst het bovenste gedeelte er uit schuiven en dan pas het onderste? Ik geloof dat er 2 borgpennen zijn, 1 per uitschuifbaar gedeelte. Als ik ze omhoog draai gaat "alles" omhoog. Dus niet alleen de binnenste buis, maar ook die er omheen zit (die op zich weer in het statief zelf zit). Dat vierkante gedoe als ik me niet vergis. Ik zou verwachten dat je eerst het bovenste stuk omhoog takelt (de smalste buis) en dit op een gegeven moment kan borgen, en dat je dan pas het 2e stuk waarin deze smalle buis zat omhoog takelt, niet? Deze 2e buis zat op zich dan weer in het vaste gedeelte van het statief. Als je dus naar deze foto kijkt, gaat zodra ik takel het stuk boven die 2 pinnetjes (boven het zwarte draaidingetje) omhoog (het lichtgrijze, boven de blinkende statiefbuis). Ik zou denken dat eerst alleen de dunne buis omhoog gaat? Het bovenste stukje. Moelijk uit te leggen zeg :-) Alles wat in de dikste buis waar de lier op zit takel ik omhoog. Of zit ik nu verkeerd? Ik heb wel het gevoel dat de huidige manier van takelen heel stabiel enz is. Misschien fungeert het bovenste stukje alleen als verlengstuk (ik ga tot ongeveer 3m hoog) en is het dus voor de stevigheid dat dit er in blijft zitten zolang je niet tot 4m hoog wilt gaan. De borgpen schiet er ook netjes in etc. De gaatjes in de buitenbuis zijn wel nog opgevuld met de binnenbuis.. maar toch schiet de borgpen er in. Goed of fout? En als je blijft takelen, stopt hij dan op zijn maximum hoogte of kun je de binnenbuis er uit takelen met alle dramatische zaken als gevolg? | |
www.bigsoundsystems.be | |
LErojjStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-10-2008 Laatste: 30-6-2015 Berichten: 55 | 2-11-2010 14:00 |
BSS schreef: Bij het uitdraaien van de statieven moet normaal toch eerst het bovenste gedeelte er uit schuiven en dan pas het onderste? Ik geloof dat er 2 borgpennen zijn, 1 per uitschuifbaar gedeelte.Als ik ze omhoog draai gaat "alles" omhoog. Dus niet alleen de binnenste buis, maar ook die er omheen zit (die op zich weer in het statief zelf zit). Dat vierkante gedoe als ik me niet vergis. Ik zou verwachten dat je eerst het bovenste stuk omhoog takelt (de smalste buis) en dit op een gegeven moment kan borgen, en dat je dan pas het 2e stuk waarin deze smalle buis zat omhoog takelt, niet? Deze 2e buis zat op zich dan weer in het vaste gedeelte van het statief. Als je dus naar deze foto kijkt, gaat zodra ik takel het stuk boven die 2 pinnetjes (boven het zwarte draaidingetje) omhoog (het lichtgrijze, boven de blinkende statiefbuis). Ik zou denken dat eerst alleen de dunne buis omhoog gaat? Het bovenste stukje. Moelijk uit te leggen zeg :-) Alles wat in de dikste buis waar de lier op zit takel ik omhoog. Of zit ik nu verkeerd? Ik heb wel het gevoel dat de huidige manier van takelen heel stabiel enz is. Misschien fungeert het bovenste stukje alleen als verlengstuk (ik ga tot ongeveer 3m hoog) en is het dus voor de stevigheid dat dit er in blijft zitten zolang je niet tot 4m hoog wilt gaan. De borgpen schiet er ook netjes in etc. De gaatjes in de buitenbuis zijn wel nog opgevuld met de binnenbuis.. maar toch schiet de borgpen er in. Goed of fout? En als je blijft takelen, stopt hij dan op zijn maximum hoogte of kun je de binnenbuis er uit takelen met alle dramatische zaken als gevolg? Het statief stopt gewoon op zijn maximale hoogte en je kan je buizen er dus niet uitdraaien. Leroy | |
je zou t maar hebben... | |
BSSStandaard Lid Uit: België Sinds: 30-10-2009 Laatste: 23-5-2023 Berichten: 625 | 2-11-2010 14:26 |
En wat is de correcte of veiligste manier? Alleen de bovenste buis naar boven laten gaan? en als die op zijn hoogste is (hoe zie je dat?) dan het bredere deel ook omhoog laten gaan? | |
www.bigsoundsystems.be | |
LErojjStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-10-2008 Laatste: 30-6-2015 Berichten: 55 | 2-11-2010 16:13 |
Een correcte of veilige manier is er niet echt. Wij hebben ze ook, We verdelen de hoogte gewoon over allebei de buizen, dus eerst de ronde tot de helft en dan de middelste. Je kan niet zien als hij op maximale hoogte is, alleen maar voelen je kan hem dan namelijk niet verder omhoog draaien. Leroy | |
je zou t maar hebben... |