Waar vervoeren jullie de drive in mee?
(2184 reacties. Pagina 102 van 219)Moderator(s): Dré
YoghurtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-8-2002 Laatste: 6-8-2023 Berichten: 904 | 11-7-2008 11:53 |
René Eppink schreef: Kwestie van smaak wellicht. | |
JurrieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-4-2003 Laatste: 4-1-2024 Berichten: 620 | 11-7-2008 15:00 |
Maar je hebt uiteindelijk wel korting gekregen? | |
TBStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-5-2003 Laatste: 14-1-2018 Berichten: 463 | 22-7-2008 02:34 |
Voor drive-in-werk vind ik een tandemasser echt ideaal. De wijze van beladen is minder kritisch dan bij een enkelasser (waar het toch wel erg precies komt). Een tandemasser ligt stabieler op de weg en wiebelt minder. Bovendien hoeft er geen auto voor te staan om hem in/uit te laden. | |
LJ DaAnStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-3-2003 Laatste: 16-9-2020 Berichten: 627 | 24-7-2008 00:15 |
TB schreef: Bovendien hoeft er geen auto voor te staan om hem in/uit te laden. | |
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer. | |
HugovanmeijerenStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-7-2004 Laatste: 19-5-2014 Berichten: 463 | 24-7-2008 00:17 |
LJ DaAn schreef: Hier heb je dat k#t wielletje bij je trekhaak-dinges-val voor??Groeten Hugo | |
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro | |
TBStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-5-2003 Laatste: 14-1-2018 Berichten: 463 | 24-7-2008 01:02 |
Inderdaad, rij je amprack maar eens van voren naar achteren, dan zou je een neuswieltje achteraan moeten hebben Tandemassertje kun je mee doen wat je wilt. | |
Ronny BStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-3-2004 Laatste: 25-7-2017 Berichten: 554 | 24-7-2008 15:46 |
ook dat is niet helemaal waar, ik laad mijn aanhanger (dubbel as) eigenlijk altijd als er geen auto voor staat. en toch moet ik niet als eerste mijn amp rack erin willen rijden, via de oprijklep, want zelf dan gaat het neus wiel van de aanhanger nog omhoog. Dit probleem is al verholpen als er al 1 a 2 subjes voorinstaan. Maar het komt inderdaad een heel stuk minder neukerig dan bij een enkel asser. Daarbij moet je ook nog eens beter op de gewichts verdeling letten ivm met de koggeldruk van je auto. Daarom hier mede de rede geweest om voor een dubbelasser te nemen. | |
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan... | |
Mathijs_promixStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-9-2006 Laatste: 30-5-2017 Berichten: 201 | 24-7-2008 17:58 |
Daarom is een kar met pootjes aan de achterkant ook handig. Laat je naar beneden zakken en hij flikkert dan ook niet achterover. | |
Wesley vd HStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-11-2002 Laatste: 23-11-2014 Berichten: 397 | 7-12-2008 17:40 |
Aangezien dit topic wordt gebruikt over vervoer heb ik een vraag. Ik was aan het rond kijken voor een leuke bedrijfs bus, en nu heb ik mn oog laten vallen op een Mercedes vito. Alleen wou ik graag weten hoe hoog de laadruimte is van een Vito (108 model is dat meen ik). Ik zou namelijk graag een taperack er zo in willen kunnen rijden. Dus iemand hier die het me kan vertellen? Op internet kan ik niet veel vinden. | |
Mark_dabombStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-9-2002 Laatste: 21-12-2010 Berichten: 277 | 8-12-2008 08:47 |
Victor Junior heeft volgens mij ook zo'n Vito. Je zou hem is kunnen mailen. (www.viccus.nl) | |