Forum > Algemeen Forum

Goede afsluitbare koffer

(27 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
Lj/dj conoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2005
Laatste: 8-2-2011
Berichten: 264
29-3-2008 18:33

Thijs schreef:

joepjuh7 schreef:

Oké dan is het toch heel simpel, mail een flightcase boer en je hebt je case over een weekje op de mat staan. Dan zie ik hier totaal geen probleem!
Het euvel is dat ik dezelfde cases nodig heb en exact als leverbare fabriekscases.

Niemand, ook new-line niet, zit blijkbaar te wachten om hier sloten in te monteren.

Als ik zo'n case moet laten maken kost hij minimaal al 8x zoveel en dat is kostentechnisch niet slim.

Wordt er in de PA wereld niet gerekend ;)
ugh kwaliteit en precies naar je wens.
die zijn er niet in de fabriek.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
29-3-2008 18:56
Gaat het toevallig om de HD-recorders of de nieuwe serie (muziek-herken)apparaten van Buma/Stemra voor op evenementen?
Light Image
ThijsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-11-2004
Laatste: 11-4-2008
Berichten: 18
29-3-2008 20:52

JeroenVDV schreef:

Gaat het toevallig om de HD-recorders of de nieuwe serie (muziek-herken)apparaten van Buma/Stemra voor op evenementen?
Nee.

Tevens als die lui op de stoep staan zagen ze hem wel open als jij hem open wil doen ;)
Ik ben ik !
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
29-3-2008 21:26

Thijs schreef:

Nee.

Tevens als die lui op de stoep staan zagen ze hem wel open als jij hem open wil doen ;)
Ik doelde op de apparaten zelf van Buma Stemra(waarmee ofwel de muziek van een evenement wordt opgenomen voor latere identificatie van de gedraaide/afgespeelde muziek, ofwel waarmee de muziek live wordt geidentificeerd).
Light Image
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
30-3-2008 00:10
Dus als ik het goed begrijp wil je niet zelf een slot op een fabriekscase monteren (of heb je nog niet het slot gevonden wat aan jouw eisen voldoet, of heb je geen fabriekskistenverkoper bereid gevonden om het voor je te doen), wil je geen custom built flightcase én wil je niet zeggen wat je nou precies met die kist gaat doen.

Ik vind het allemaal een beetje boel vaag en vraag me af wat je nu eigenlijk van ons verwacht?
ThijsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-11-2004
Laatste: 11-4-2008
Berichten: 18
30-3-2008 00:54

Sylvia schreef:

Dus als ik het goed begrijp wil je niet zelf een slot op een fabriekscase monteren (of heb je nog niet het slot gevonden wat aan jouw eisen voldoet, of heb je geen fabriekskistenverkoper bereid gevonden om het voor je te doen), wil je geen custom built flightcase én wil je niet zeggen wat je nou precies met die kist gaat doen.

Ik vind het allemaal een beetje boel vaag en vraag me af wat je nu eigenlijk van ons verwacht?
Ik heb new-line al gebeld afgelopen week om te vragen of er een dergelijk slot in te monteren was. Het bleek dat new-line alleen nog fabrieks kisten verkoopt en geen custom.

Wat ik er mee doe doet er totaal niet toe, ik ken dergelijke cases wel, ik wil alleen een kant en klaar oplossing waarbij de prijs van de koffer mij bevalt en ik deze graag zou willen hebben voor een meer prijs met 2 vlindersloten + slot los erbij geleverd of gemonteerd, ligt aan de meerprijs.

Dit slot zou de goede moeten zijn, van Penn L905/927z
Ik ben ik !
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
30-3-2008 12:11
Ook voor die sloten zijn de sleutels vrij standaard (en bovendien zijn deze sloten vrij makkelijk te "picken").

Wat ik me afvraag: moet de koffer op slot vanwege diefstal, of omdat er niet met de apparatuur/data die erin zit geknoeid mag worden?
In dat laatste geval kun je misschien naast een slot ook voor een verzegeling kiezen.
ThijsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-11-2004
Laatste: 11-4-2008
Berichten: 18
30-3-2008 16:28

renevanh schreef:

Ook voor die sloten zijn de sleutels vrij standaard (en bovendien zijn deze sloten vrij makkelijk te "picken").

Wat ik me afvraag: moet de koffer op slot vanwege diefstal, of omdat er niet met de apparatuur/data die erin zit geknoeid mag worden?
In dat laatste geval kun je misschien naast een slot ook voor een verzegeling kiezen.
Diefstal en apparatuur/data waar tevens niet mee geknoeid mag worden zoals je zelf al door had.

Ik dacht dacht dat de sleutel welke hierbij zou zitten een ronde bus-sleutel wat, deze zijn wat lastiger dacht ik ? Of zijn het van die floppy-bak typen ?

De verzegeling is een heel goed idee, toch zou ik dan voor beide willen gaan.

Het gaat erom dat wat erin zit er niet uit mag, als de hele koffer verdwijnt is er een eigen risico van de klant.
Ik ben ik !
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
30-3-2008 23:05
zijn er (oa bij de bouwmarkt) geen sluitingen te krijgen waar een oogje doorheen zit, zodat je er een simpel hangslotje aan kan hangen ?
Lijkt me ook goed werken
vaj-ta-lie-tie
MadsonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2007
Laatste: 17-6-2008
Berichten: 38
31-3-2008 18:49
zoals thijs al zei: een hangslot is echt geen optie

maar vind het allemaal wel beetje vaag, als er iets inzit wat zo geheim is dat niemand het hier mag weten, mischien de nasa dan maar even bellen? die hebben meer van die projectjes
palestra sound & light entertainment **electrovoice**

Terug naar forum Reageer (zonder quote)