Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 37 van 146)
Moderator(s): Dré
CalipsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 26-6-2024
Berichten: 506
19-12-2007 07:34
Ik zet hem vaak na het truukje weer meteen uit. Ik gebruik hem vaak als ik een sneller nummer in wil mixen om het tempo omhoog te gooien. Master tempo aan en zodra je klaar bent met mixen op een geschikt moment die knop in duwen. Voilá, een hoger tempo zonder dat de meesten het doorhebben razz :p
wat een onzin in dit vak
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
19-12-2007 12:51
Ik heb de pitch juist altijd aanstaan...
Zo vergeet je hem niet aan te zetten, en zolang je van de fader afblijft gebeurt er toch niks mee. Eerste wat ik doe als de CD speler aangaat: pitch aan, single track aan.
Waarom? Nou, als ik het niet in het begin doe... vergeet ik het laugh :D
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1370
19-12-2007 13:11
ach, je merkt het snel genoeg.
Decibel Drive-inStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2007
Laatste: 23-9-2010
Berichten: 175
25-12-2007 14:03
24 december 2007, Maandag

Het publiek dat zondag naar de 'Bassie's lachspektakelshow' in Roosendaal was gekomen, kreeg de schrik van hun leven. Voor een bomvolle uitverkochte zaal keken honderden ouders en kinderen hoe Clown Bassie gewond raakte.

Tijdens de bekende olifantenact ging het mis. Vaste aangever van Bassie, Evert van den Bos kwam met een gigantische olifant het decor op, echter niet geheel vlekkeloos. De olifant trok de stalen decorstellingen mee die vervolgens op de goedlachse clown viel. Meteen snelden enkele vaders en de toneelmeester naar Bas van Toor om hem te bevrijden uit zijn hachelijke situatie.

Bas van Toor: "Ik ben enorm geschrokken, we hebben net een nieuw decor aangeschaft dat juist aan alle veiligheidsvoorschriften voldeed". Op de vraag of hij de voorstelling heeft gestaakt na het ongeluk antwoordt van Toor: "Nee, ben je gek.... Ik ben wel even bewusteloos geweest en heb vermoedelijk toch een lichte hersenschuddig getuige het feit dat ik een bult op mijn hoofd heb zo groot als een ei. Maar de kinderen waren zo enthousiast en hebben de voorstelling gekregen waar ze voor waren gekomen.

Bas van Toor heeft inmiddels enkele dagen rust voorgeschreven gekregen om volgende week donderdag zijn voorstellingen weer te kunnen hervatten.
ShowbiZnewZ.nl wenst haar columnist beterschap!

Bron + foto's
I have a drinking problem.... 2 hands, 1 mouth.
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
7-1-2008 23:24
met oud en nieuw, op nieuwjaars dag een bandje gezien. naja geprobeerd te zien. want ja hoor geluid licht alles op 1 groep leek het wel op, ieder 5 minuten sloegen de stoppen weer door, toen trokken ze toch maar de movingheads (op advies van mij:P tja kon het niet laten) eruit. en ja hoor toen bleef het boeltje aan.
toen de band pauze had, hebben ze de boel veranderd of iets derglijks. en toen draaide het weer goed.
dus voor deze band was het lied: Het is STIL aan de overkant, erg van pas.

groetjes martin
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
RodiBakkerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 136
8-1-2008 12:04
Bij het Tros muziekfeest op het strand van de zomer bij ons in Oudeschild viel het licht "spontaan" meerdere keren uit toen ze de halogeenlampen/werklampen aan deden om het publiek te kunnen blijven zien. Er waren twee torens met verlichting en die gingen wisselend uit. Een optreden moest om die reden opnieuw omdat het publiek niet te zien was.
StijnSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-9-2007
Laatste: 26-2-2017
Berichten: 255
8-1-2008 20:51
Misschien nog een tip voor de lichtnichten...

Laatst stond ik rustig te tappen op een fuif (Bal Fatal, 31/12/07 in Leopoldsburg), en was er een lichtnicht die 't zo leuk vond om z'n knipperkunstjes met het zaallicht boven mijn tap te laten zien. Erg leuk om in het donker te staan tappen hoor...
"Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???"
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
9-1-2008 11:59

StijnS schreef:

Misschien nog een tip voor de lichtnichten...

Laatst stond ik rustig te tappen op een fuif (Bal Fatal, 31/12/07 in Leopoldsburg), en was er een lichtnicht die 't zo leuk vond om z'n knipperkunstjes met het zaallicht boven mijn tap te laten zien. Erg leuk om in het donker te staan tappen hoor...
Alsof elke lichtTECHNICUS dat doet? happy :)
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 24-6-2024
Berichten: 1139
9-1-2008 21:14
Het was een mooie winterochtend bij de HMH, tijdens een lekker
kopje koffie kregen we te horen dat de rigging trailer een lekke band had.

2 uur later kwam de trailer aan. We waren naturlijk wel zo slim om alle fixtures te adresseren.

Zelfs met deze vertraging moesten we nog 30 min op deco wachten.

(ik ga mijn eigen deco bedrijf beginnen)
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
RiLeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 19-6-2009
Berichten: 65
9-1-2008 22:48

Douwe schreef:

Het was een mooie winterochtend bij de HMH, tijdens een lekker
kopje koffie kregen we te horen dat de rigging trailer een lekke band had.

2 uur later kwam de trailer aan. We waren naturlijk wel zo slim om alle fixtures te adresseren.

Zelfs met deze vertraging moesten we nog 30 min op deco wachten.

(ik ga mijn eigen deco bedrijf beginnen)
Bij welk bedrijf werk je dan?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)