Forum > Algemeen Forum

Stel je even voor...

(355 reacties. Pagina 24 van 36)
Moderator(s): Dré
Chrise39Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2005
Laatste: 24-6-2024
Berichten: 3
23-5-2007 22:31
Hoi,

Na al lange tijd passief deelnemer te zijn op dit forum zal ik me even voorstellen:

Chris (van Gompel) uit het mooie Valkenswaard. Inmiddels 40 jaar, dus voor dit forum oude garde. In het dagelijks leven ben ik financieel planner. Daarnaast hobbymatig DJ met eigen (kleine) drive-in waarbij ik voornamelijk classics draai. In het verleden (in totaal 18 jaar lang) DJ geweest in een soort rockcafé, discotheek en "normaal" café. Dus veel allround muziek en muziekkennis aanwezig. Laatste jaren alleen nog maar enkele keren per jaar actief met de drive-in (vanwege baan en gezin).

Omdat ik het niet kan laten toch een aantal keren per jaar op pad te gaan en ik veel interesse heb in - met name - PA apparatuur blijf ik toch bezig met draaien. Daarom lees ik ook regelmatig dit forum. Wellicht zie je mijn naam vanaf nu ook regelmatig terug in een aantal posts.

Gr. Chris
EV Live-X | Traktor | Mac
Vincent_ikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-2-2007
Laatste: 15-3-2011
Berichten: 26
27-5-2007 14:43
Al aardige tijd hier aan het lezen/leren en af en toe wat posten.

zal ik mij dan ook maar voorstellen.
Vincent van Elsas, geboren op 22 mei 1991, net 16 geworden ja, woon in kortenhoef, vlakbij hilversum inderdaad.
ik ben nu zelf zo'n 1 a 1,5 jaar bezig met het lichtonderdeel van de Drive in show die ik met mijn neef heb.
Begon allemaal een jaar of 3 geleden, met een spiegelbolletje waarna ik steeds meer zin had om met het "grotere" werk te beginnen, begin vorig jaar ergens 4 JB dynamo scanners gekocht en de eerste feestjes daarmee een(niet al te best) showtje neergezet. nu, ongeveer 1 jaar verder is de eerste winner binnen en komt spoedig de 2e eraan, heb precies een jaar geleden ook een fourbarretje aangeschaft.. nu, na een jaar goed bezig te zijn met geld inleggen enzo, hebben wij gemiddeld 1 feestje in de maand

Vincent van Elsas,
https://www.DV-Pro.nl

Ps gefeliciteerd startig W
Kevinos91Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2007
Laatste: 3-2-2014
Berichten: 258
12-6-2007 20:03
Heey,

ik ben kevin, pas 15 jaar oud zo als nog een aantal hier... en wordt 4 september pas 16 ashamed :$

heb paar weken terug me examen gehad van Vmbo-TL, en morgen (woensdag ) krijg ik de uitslag... ik hoop dat ik op havo toelaatbaar ben dan krijg ik het geld voor een DJ set nl voorgeschoten (eindelijk na 3 jaar bedelen en zelf ook een beetje spare wink ;) )

ik heb al heel lang een oude sterio op mijn kamer staan wat ik heel veel uit elkaar haal om er aan te sleutelen, en hem harder te laten gaan met steeds de boxen verbeteren... nu na een paar jaar aan me kleine set te hebben gewerkt wil ik beginnen met een grote DJ set waarmee ik ook op feestjes enzo ga draaien happy :)

nog vraagjes? stel maar

Mvg Kevin happy :)
Freelance diensten & LED Design
Daniel-soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2006
Laatste: 25-4-2014
Berichten: 638
11-7-2007 16:49
Goh valt me nu pas op waar dit topic voor is laugh :D ,
Ik ben Daniel Hootsmans,
14 jaar oud(of is dat jong wink ;) )een van de jongsten?
Werk al ongeveer n jaartje bij een bedrijfje hier in de buurt,
hier en daar wat pa mixen, maar nog niet echt hét dj gebeuren..
moet nog komen razz :p ,
actief volleyballer, geen wedstrijden meer...(zwakke kniebanden... gaat snel fout met 2x in de week..een keer lukt dan nog net wel..(makkelijk razz :p ))

ennem dat was het dan wel weer..

Daniel
If it ain't Dutch it ain't much...
RadiazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2007
Laatste: 18-7-2010
Berichten: 44
2-8-2007 21:49
Hey

ik ben Philippe, 18, en beginned jumpstyle/hardstyle DJ, woonachtig in het zuidelijkste deel van Nederland (Eijsden).

ik mix voor de lol al een tijdje op de pc maar ben nu klaar voor de echte uitdaging, vinyl. drive-in enzo vind ik maar niets, het gaat mij puur om de muziek.

ben ook nog van plan nog leuke dingen te gaan produceren met fruityloops

maar ik moet toch eerst zeggen, dat dit een geweldig forum en webwinkel is! zonder deze site wist ik nu nog niet welke apparatuur echt aan te raden is, alvast bedankt =)

Radiaz
mehzekah
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
9-8-2007 22:42
Hmm.. ik heb me ooit voorgestelt dat ik havo deed in Hilversum, en in het prachtige dorpje Kortenhoef woon. Dit is veranderd wink ;) Ben vanaf volgende week woonachtig in Leeuwarden (studie enzo) en studeer aan CHN in Leeuwarden HBO Hospitality Management. Voor vele mensen ook hotelschool genoemd razz :p
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
10-11-2007 19:00
Waaom heb ik dit topic niet eerder gezien? ashamed :$

Nou goed, hier post een bijna 32 jaar oude ('jonge' razz :p ) papa van twee dochters. Geruime tijd voordat ik me bezig hield met opvoeden (wel oefenen met maken) van kinderen deed ik met een maat drive-in werk. Begonnen op de mavo, we waren heel ruig met 2 cd-spelers en een stapeltje van zo'n 8 cd's. Hebben het dan over eind jaren 80. We zijn zo doorgegroeid tot een leuke drive-in show met zelf gebouwde Karlsson-kasten (wie kent ze?) als sub's. Je moest wat, in die tijd waren bouwontwerpen zeer schaars en niet zo 1,2,3 aan te komen voor een paar pubers van 15. Wat dat betreft zijn de tijden echt enorm veranderd.

Een aantal jaren geleden de spullen verkocht omdat ik er geen zin meer in had, verhuisd was, etc. Nog steeds spijt van de verkoop van mijn Dateq LPM 7.2, PAR-set en wat andere spullen.

Sinds dat de kids op de basisschool zitten doe ik zo heel af en toe eens wat muziek verzorgen en begint het bloed steeds vaker weer te kruipen waar het niet gaan kan... Ik ben dus enigzins hobby-matig weer erg geïnteresseerd in het hele gebeuren. Moet wel gaan uitkijken dat het niet een te kostbare grap wordt.

Verder studeer ik 's-avonds nog (BKM) en mijn vrouw aan de pabo. Dan heb je nog een paar avonden in de week over waar je weleens huiswerk moet maken, keer naar dansles of op visite gaat, etc. Je kunt dus stellen dat ik het redelijk druk heb laugh :D
StijnSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-9-2007
Laatste: 26-2-2017
Berichten: 255
8-12-2007 20:09
Hoi allemaal happy :)

Ik ben Stijn, 17 jaar en afkomstig uit Hechtel (een klein dorpje bovenaan in Belgisch Limburg).
Ik draai graag ambiance muziek, denk hierbij maar aan après-ski, carnaval, en alles waar je op kunt dansen. :)
Voor de rest interesseert alles wat met techniek te maken heeft me, vandaar dat ik ook een richting volg met veel electronica. happy :)
"Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???"
Decibel Drive-inStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2007
Laatste: 23-9-2010
Berichten: 175
8-12-2007 20:32
Gossie, me nog niet eens fatsoenlijk voorgesteld...

Nou, gaat ie dan laugh :D

Ik ben Rick v.d. Voorde
Doe inmiddels al 2 jaar drive-in-showtjes in omgeving Zeeuws-Vlaanderen (En daarbuiten ook nog wel wink ;))
Ben nu nog 17, na 2 februari mag ik van die 7 een 8 maken, terwijl ik aan het carnavallen ben.
Ben wel fan van apres-ski muziek, dance enz. vind ik ook wel leuk om naar te luisteren happy :)

Groeten,
I have a drinking problem.... 2 hands, 1 mouth.
DJ LarsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2007
Laatste: 12-8-2010
Berichten: 86
23-12-2007 13:27
Hallo allemaal.
Ik zal me ff voorstellen.
Ik ben Lars, en ik ben geboren op: 08-01-94, dus ik ben 13 jaar.
Licht&Geluid boeit me al vanaf me 11e jaar.
Dat is niet zo gek ook, aangezien ik altijd kwijlend naar die dikke EV set stond te kijken tijdens de afterparty.
Dus ik dacht: laat ik dj worden, misschien is dat ook wel leuk.
Ik graaide toen met een kenwood setje.
2 jaar geleden heb ik een dj-set gehaald.
Ik ben nou steeds verder aan het uitbreiden. (volgens mij heb ik een grotere kamer nodig).
Maar dat was het wel weer een beetje.
M.v.g. Lars de Jong wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)