Forum > Off-Zone

Post hier je logo!

(392 reacties. Pagina 8 van 40)
Moderator(s): Dré
Decibel Drive-inStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2007
Laatste: 23-9-2010
Berichten: 175
16-9-2007 14:50
- De letters zijn gekarteld, niet mooi. Zeker dat stukje bij de 'S' waar zichtbaar is uitgeschoten
- Het uitroepteken is letterlijk 'met de losse pols' getekend
- Het 'sound and light'-deel is niet op één lijn neergezet

Het lijkt mij ook dat dit in paint is gedaan...
I have a drinking problem.... 2 hands, 1 mouth.
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
16-9-2007 15:41

Decibel Drive-in schreef:

- De letters zijn gekarteld, niet mooi. Zeker dat stukje bij de 'S' waar zichtbaar is uitgeschoten
- Het uitroepteken is letterlijk 'met de losse pols' getekend
- Het 'sound and light'-deel is niet op één lijn neergezet

Het lijkt mij ook dat dit in paint is gedaan...
Euh, er wel eens aan gedacht dat men met opzet voor een 'Vintage look' is gegaan? (zie ook de structuur van de letters in 'Sound & Light')

De grote vraag is hoe je jezelf wilt profileren. Als je veelal licht en geluid verzorgt voor (beginnende) rock- en punkbandjes e.d. en echt in dat wereldje zit dan vind ik het logo een stuk passender dan wanneer je een drive-in hebt die over het algemeen wat strakkere muziek draait. (dus: geen distorted gitaren -> geen distorted logo razz :p )
Decibel Drive-inStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2007
Laatste: 23-9-2010
Berichten: 175
16-9-2007 15:42
Zit wel wat in wink ;)
Maar hij was benieuwd om een mening, en die heb ik ook gegeven.
I have a drinking problem.... 2 hands, 1 mouth.
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 23-6-2024
Berichten: 413
16-9-2007 16:09

René Eppink schreef:

Decibel Drive-in schreef:

- De letters zijn gekarteld, niet mooi. Zeker dat stukje bij de 'S' waar zichtbaar is uitgeschoten
- Het uitroepteken is letterlijk 'met de losse pols' getekend
- Het 'sound and light'-deel is niet op één lijn neergezet

Het lijkt mij ook dat dit in paint is gedaan...
Euh, er wel eens aan gedacht dat men met opzet voor een 'Vintage look' is gegaan? (zie ook de structuur van de letters in 'Sound & Light')

De grote vraag is hoe je jezelf wilt profileren. Als je veelal licht en geluid verzorgt voor (beginnende) rock- en punkbandjes e.d. en echt in dat wereldje zit dan vind ik het logo een stuk passender dan wanneer je een drive-in hebt die over het algemeen wat strakkere muziek draait. (dus: geen distorted gitaren -> geen distorted logo razz :p )
Daar zit zeker wat in. Wij zijn een drive-in show die zeer allround is. Dusja je hebt misschien wel gelijk dat het logo wat strakker mag zijn. In ieder geval bedankt voor de reacties. Hier kan ik wat mee.
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
16-9-2007 23:05
Ik moet zeggen dat ik het een erg goed logo vind. Als je je drive-in show "SO!" noemt dan hoort daar geen strak logo bij. Je profileert je volgens mij met dit logo een gewoon als vlotte drive-in show voor de jeugd.

Simpel en volgens mij toch een logo wat blijft hangen.

Wat je dan natuurlijk wel moet doen is deze look terug laten komen in de rest van de huisstijl. Zoals je logo nu op de website staat ziet het er juist weer heel amateurisch uit en ga je haast denken dat die hele "vintage look" maar perongeluk was.
Maar dat is MIJN mening...
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 23-6-2024
Berichten: 413
16-9-2007 23:14

Roytje schreef:

Ik moet zeggen dat ik het een erg goed logo vind. Als je je drive-in show "SO!" noemt dan hoort daar geen strak logo bij. Je profileert je volgens mij met dit logo een gewoon als vlotte drive-in show voor de jeugd.

Simpel en volgens mij toch een logo wat blijft hangen.

Wat je dan natuurlijk wel moet doen is deze look terug laten komen in de rest van de huisstijl. Zoals je logo nu op de website staat ziet het er juist weer heel amateurisch uit en ga je haast denken dat die hele "vintage look" maar perongeluk was.
Ja ik vond het toen ik het voor het eerst zag er super origineel uitzien. De meningen zijn erover verdeeld, ik heb eigenlijk 2 meningen: ik vind het logo er mooi uitzien maar van de andere kant vind ik het er niet vrolijk uitzien, is dit nodig als als logo voor een drive-in show voor de jeugd maar ook voor volwassenen (heel allround dus)?

Er komt binnenkort inderdaad een nieuwe lay-out voor de website, ben benieuwd wat het word! Ik hoop dat het er beter uit komt te zien.
JwiellersenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 24-8-2014
Berichten: 80
17-9-2007 19:45
Ha, leuk topic!
Logo
Lj-jeroenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-9-2007
Laatste: 3-1-2011
Berichten: 2
27-9-2007 21:08
hier ons logo:

Klik
W0uterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-5-2007
Laatste: 29-11-2010
Berichten: 126
2-10-2007 16:14
Ik ben al even wat bezig met Photoshop en ik heb dit gemaakt:
Klik
Ik moet zelf zeggen dat ik er wel tevreden over ben. Ik twijfel alleen of ik Wvb Productions moet doen of gewoon mijn naam: Wouter van Bekhoven.
Het domein moet trouwens nog aangevraagd worden..
Iemand verder nog tips?

Mvg,
Wouter
Het begint wat te worden..
Perfect EffectsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 15-2-2016
Berichten: 123
2-10-2007 16:46
Ziet er al netjes uit.

Wat je eronder moet zetten ligt eraan waar je website over zal gaan. Als het alleen gaat over jou als party dj zijnde dan zou ik het gewoon houden bij je naam. Verhuur je echter ook apparatuur en een complete drive-in via die site dan zou ik zeggen neem van WvB Productions.

Btw de domeinen: www.partydj.nl en www.party-dj.nl bestaan al of zijn al geregistreerd.
Verhuur & verkoop van special effects

Terug naar forum Reageer (zonder quote)