Forum > Muziek

Jouw Top-10

(54 reacties. Pagina 5 van 6)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
15-11-2006 16:04

Wesley vd H schreef:

Bedoelen jullie niet gewoon Arena's met een clip ledje in het front rooster?
Of dat goedkope US blaster spul met mee knipperende led's op de beat.
Nee, er zit in sommige speakers ECHT een halogeenlampje als beveiliging wink ;)
Light Image
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
15-11-2006 16:10
Tjah. Klinkt heel interessant zo'n 'Dan zet ik meteen mn mixer uit en beveiliging me dit me dat me zus en me zo' varhaal maar als degene die het doen je vrienden zijn en er geen beveiling is en het ook nog deels je eigen schuld is dan gaat dat niet op. Eigen schuld? Ja, als er hardcore aanegvraagd wordt en je zegt dan 'hierna', en je doet het niet, waarna men weer komt 'hardcore!' en je zegt weer ja na deze twee nummers en deze grap flik je nog 4 keer dan moet je niet raar opkijken als men vervelend wordt. Kijk als je normaal alijd staat te lollenn te lallen en te lellen en als je op een schoolfeest draait waar je in de dagen vooraf al hebt gezegd hardcore te gaan draaien en je staat dan op dat schoolfeest tussen diezelfde personen waarmee je in het dagelijks leven staat te lellen, te lollen en te lallen en je doet dan ineens heel serieus én niet wat je zegt/hebt beloofd dan vind ik het niet raar dat men irritant wordt.

Kijk die mensen die het deden doen dat soort dingen nooit. Maar omdat Peter, hun vriend, draait en omdat Peter ook van een geintje houd voorkom je het moeilijk.

En licht uit de speakers, tjah. Set is op een bepaald moment toen Gizzy pissen was, en er niemand bij de set was over zn nek gegaan (niet blijvend) doordat bepaalde personen er aan gingnen klooien. Ben toen zelf maar achter de LJ pc gekomen en er even achter gaan staan maar het was wel link natuurlijk. Ziet er raar uit maar het is de beveiliging van de speakers. Teveel aan vermogen gaat inderdaad naar een interne gloeilamp.

Het schoolfeest in kwestie was heel gezellig, alleen door een grote toestroom van apen van buitenaf waaronder een grote groep mensen van een MAVO-school in de buurt en een groot aantal allochtonen (ik wil daar niks mee zeggen, ik "CONSTATEER" alleen (voor de zoveelste maal)) het uitliep in rellen voor de school waar de politie aan te pas kwam. De door de lucht vliegende bakstenen, fietsen en hun werpers verdwenen gelukkig snel naar een ander gebied.

Hierom wordt vanaf de volgende keer weer beveiliging ingehuurd en worden er (zoals gebruikelijk was toen ze er nog wel waren) afspraken gemaakt m.b.t. de toegang van lui achter de bar en op het podium en alle andere plekken waar een bezoeker doorgaans geen reet te zoeken heeft.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Lj/dj conoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2005
Laatste: 8-2-2011
Berichten: 264
15-11-2006 17:15
Hoe hebben jullie het zo ver kunnen laten komen?
zorg voor een groep die de mensen rustig houdt of buiten gooit dan.
niet echt geslaagd zo te horen kwa sfeer.
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
15-11-2006 17:22
De sfeer was, integendeel, prima. Dat er een stuk of 5 gasten herhaaldelijk aandorngen op een bepaalde soort muziek is tot daaraantoe en de reden is uitgelegd (en zo'n ramp was dat nou ook weer niet) . De vechtpartijen waren na het feest en niet op schoolterrein. Ook was er haast geen enkele leerling van onze school bij betrokken. Ze van het schoolterrein aftrappen was derhalve niet nodig. Sfeer op het feest was integendeel buitengewoon goed en wij horen nog steeds van mensen dat het geslaagd was en het een (sinds tijden) een leuk schoolfeest was. Voorhene werd namelijk een drive-in Dj ingehuurd (die het á niet leuk deed en b alle appratuur overbodig meenam)
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Lj/dj conoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2005
Laatste: 8-2-2011
Berichten: 264
15-11-2006 18:10
oke sorry dan heb ik het verkeerd begrepen.
excuses
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
15-11-2006 18:58

lj/dj cono schreef:

oke sorry dan heb ik het verkeerd begrepen.
excuses
Zo diep zit het niet hoor wink ;)

Gerotzooi was natuurlijk wel vervelend, maar staat m.i. volledig los van de sfeer op het feest zelf (waar helemaal geen plannen waren of hingen om daarlijk eens even te gaan klappen) en op het feest zelf was het prima
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
16-11-2006 15:00
Het is ook altijd moeilijk om schoolfeesten ordelijk te houden. Op de schoolfeesten waar ik sta is er nooit beveiliging en wordt alles door leraren in de gaten gehouden (budget als reden). Ooit wel is gehad dat er een stelletje turken en marokkanen (en nee, er zaten GEEN autochtonen bij) naar binnen wilden. Het is altijd alleen voor leerlingen zelf en niet voor introducees (behalve op externe locaties) dus die mogen er niet in. Nou ja, toen gingen ze raampjes ingooien en nooduitgangen blokkeren.

Foute boel dus en gelijk de politie gebeld. Nou ja, toen waren de overlastgevers dus snel aan het rennen. Sindsien maken wij altijd voor elk feest melding bij de politie dat er wel is een belletje kan komen.

Daarnaast wilde de school graag beveiliging na dat incident dus heb ik een paar kleerkasten laten komen, na twee feesten met kleerkasten waren de relschoppers verdwenen en sindsdien nog maar weinig last van!
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
16-11-2006 16:17
Had je gewoon hele sterke kerels gevraagd, of had je een professioneel beveiliginsbedrijf ingeschakeld?
Ik vraag me namelijk af, wat dat nou kost, zon professionele uitsmijter.
Thanx Dré !
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
16-11-2006 17:12
Ik betaal zaterdag voor zes man en een hond de hele avond/nacht 1000 euro.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
16-11-2006 17:38

Infected Sounds schreef:

Had je gewoon hele sterke kerels gevraagd, of had je een professioneel beveiliginsbedrijf ingeschakeld?
Ik vraag me namelijk af, wat dat nou kost, zon professionele uitsmijter.
Ik had professionele mensen ingehuurd. 150 euro per avond per persoon toen. Als je het doet moet je het ook wel goed doen natuurlijk.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)